bolum dort

29 3 7
                                    

dugunden sonraki sabah berfin torbali gayin evinde calan telefonunun sesiyle uyandi. leo nerede olduklarini ve gece nerede olduklarini sormustu. berfin adreslerini leo'ya bildirdikten sonra herkesi uyandirip disari cikardi. kapinin onunde leonun gelmesini beklediler.

birkac dakika sonra dolmusuyla birlikte leo ve izumi belirdi. iceri girdiler. eylul, leo onlari yatacak yersiz biraktigi icin ailevi degerlerine biraz hakaret etti.

ardindan yol almaya basladilar.

tsukasa ve ozge de balayi amaci ile o gun icinde kastamonuya yola cikmislardi.

leo dolmusu eskisehire geldiginde durdu. "iniyoruz" dedi leo. hepsi indiler.

eskisehirde indiklerini goren feyza "Bizi lüks meyhanelerde aramayın.biz dost şarabı içenlerdeniz. bize bu aşk nedir diye sormayın.biz eses aşkı uğruna ölenlerdeniz" dedi.

aysu "cuma namazimi kilmam lazim" dedi. natsume feyza hatice ve aysu gokmeydan camiiye gittiler. aysu namazini kilarken digerleri calabildikleri kadar tesbih calip bagis kutusunu bosalttilar.

aysu namazini bitirdikten sonra etrafina bakindi ama kimseyi bulamadi. telefonundan feyzayi aradi. feyza ucunun aile restoraninda oldugunu soyleyip telefonu kapatti.

aysu kahvehaneye girip dayilarla tavla atti. sonra kahvehaneden cikti onu gelip almasi icin leoyu aradi.

BALAYINDA YASANANLAR

tsukasa ve ozge kalacaklari otele vardilar. tsukasa otel havuzuna gitmek istedigini soyledi ama ozge cok yorgun oldugu icin dinlenecegini soyledi ve tsukasa kendi basina havuza indi.

ozge dus aldiktan sonra bornozuyla yatakta oturup battle cats oynamaya basladi. sonra acikip odasına pizza soyledi.

birkac dakikanin ardindan servis elemani (ibara) kapisini tiklatti ve "oda servis" diye seslendi. ozge servis elemaninin sesini begendigi icin bornozunu olabildigince cok frikik verebilecek bicimde ayarladi ve kapiyi acti. ozge pizzayi eline aldiktan sonra ibaranin elinden tutup iceri cekti ve kapiyi kapatti.

"birlikte yiyecegiz." dedi ozge. "suan mesaideyim." diye karsilik verdi ibara. "ilk kocamla da mesaideyken tanismistik."
ibara kalkip gitmeye calisti ama ozge onu durdurdu. "isten kovulacagim" dedi ibara. ozge "yenisini bulursun" dedi.

ARKADASLAR BURADAN SONRA COK SMUTLU VE 18+ SEYLER OLUYOR AMA BUNLARI YAZAMAM OZGENIN HAYALINDEKI BDSM SEYLERI ISTE

havuzdan geri donen tsukasa, ozge ve ibarayi is basinda yakaladi. tsukasa ozgenin soyleyecegi hicbir seyi dinlemeden esyalarini toplayip odadan cikti

terminale giderken leoyu arayip gorduklerini anlatmaya basladi. leo tsukasaya telefonda verebildigi kadar moral vermeye calisip eskisehire gelmesini soyledi.

tsukasa birkac saat sonra eskisehire geldi. izumi ve leo onu karsiladilar ve dolmusu oturup konusabilecekleri bir yere cektiler.

bros having a deep talk

feyza parkta tek basina oturuyordu. karsisinda etrafini cocuklar sarmis biri duruyordu. cocuklarin birinin elinde duran oyuncagini almisti ve cocuklar ondan geri almaya calisiyordu ama boylari yetmedigi icin alamiyorlardi. sonra ise elindeki oyuncagi yolun ortasina firlatti. cocuklar hemen yola dogru kostular ama gecikmislerdi cunku oyuncak gecen bir arabanin altinda ezilmisti.

mika gulumsedi ve evine dogru yurumeye basladi. ama feyza onu durdurdu. "sen dugune davetli degildin amina koydgum" dedi. mika duymamis gibi yapti ve daha hizli yurumeye basladi. feyza cebinden tabancasini cikardi. "durup arkani donersen kimseye zarar gelmeyecek"

hep boyle havali olmak istemistim

mika ellerini kaldirdi ve arkasina dondu. feyza telefonunu cikardi ve eylulu aradi. oldugu parki tarif edip gelmesini soyledi. eylul 5 dakika icinde oradaydi. mikayi alip elma nete goturduler ve ona lol oynattilar. mika kotu oynadigi icin disari cikarip meydan dayagi attilar.

sonra tum arkadaslarini arayip hepsini mikanin evine doldurdular. (leo izumi ve tsukasa haric herkes mikanin evinde) leo berfini arayip bir haberleri oldugunu ve allah durumcuye gelmelerini soyledi.

toplasip allah durumcuye gittiler. sonra tekrar evine girebilmek icin giderken mikayi da zorla yanlarinda getirdiler. masada oturup allah durumlerinin kelmesini beklediler. durumleri gelince natsume herkesin bardagina sirayla allah iksiri dokmeye basladi.

sira tsukasanin bardagina gelince "bronun burada ne isi var" diye sordu. herkes tsukasaya bakmaya basladi.

"bunu sonra acilayacagim" dedi leo .

"durumlerinizi yeyin" dedi feyza.
sonra allah durumunun icine limon sıkıp yemeye basladi.

durumlerinin tadina baktijtan sonra leo konusmas8na basladi. "ozge tsukasayi servisle aldatmis. sonra da izumi tsukasa ve ben evlenme karari aldik." dedi.

sasirtici haberlerden sonra herkes daha fazla aciklama bekleyerek gibi 3luye bakiyorlardi.
"birbirimizi asla uzmeyecegiz" dedi tsukasa.

bir sure daha sessizce izledikten sonra hatice yavasca ayaga kalkti ve onlari alkislamaya basladi. ardindan feyza ve natsume, sonra mika haric geri kalan herkes ayaga kalkip alkisladi.

yemeklerini bitirdikten sonra mikanin evine gittiler. natsume imam nikahini kiydiktan sonra evliliklerini kutlama amacli sampanya patlattilar. eylul sampanyayi patlatirken yanlislikla sampanyanin tamami dokuldu bu yuzden yere yatip yerdeki siviyi icip yeri yaladilar. (its expensive)

sonra yeniden leonun nikah icin susledikleri dolmusuna atlayip (tekrar mikayi zorla getirdiler) kastamonuya gittiler. ozgeyi bulma amacli kastamonuyu dolastiktan sonra bir sokakta yururken buldular. leo dolmusu uzerine surup ozgeye carpti. sonra ozgenin bedenini dolmusa sokup ormana gotup natsume rehberliginde yaptigimiz rituelin ardindan eylul ozgenin kollarini ve bacaklarini kesti.

ozge bir sureyi hastanede yatalak bir sekilde gecirdi.

sevicilerحيث تعيش القصص. اكتشف الآن