bolum on uc

12 2 5
                                    

geceyi gecirmek icin hiyori'ye evinin uygun olup olmadigini sordular. hiyori aralarinda multeci tipli kisiler oldugu icin onlari evlerine alamayacagini ama bahcesinde kalabileceklerini soyledi.

hiyori'nin evinin bahcesine gittiler. bahce duvarlarinin ve bahcedeki koka agacinin dibine yaslanip uyumaya basladilar. hiyori sabah onlari uyandiracagini soyleyip eve girdi.

sabah oldugunda hiyori tek basina kahvaltisini yapti ve bahceye cikti. hepsini ayagiyla durterek uyandirdi. birlikte çay bahçesine kahvaltı yapmaya gittiler. kahvaltilarini yerlerken leo eylul'u goruntulu aradi.

eylul telefonunu masanin ustune duvara sabitledi ve ozgenin sandalyesini ittirip kadrajdan cikardilar.

actiklarinda leo yatagin ucunda oturuyordu, izumi ise yatagin basligina yaslanarak elindeki 1 tabak karpuzu yiyordu. leo "cok onemli haberlerim var. ilk olarak yakinda turkiyeye donuyoruz... su anda tsukasa oteldeki esyalarimizi toparliyor." dedi ve odayi gosterdi. tsukasa tisortlerini bavula dolduruyordu.

digerleri neseyle ellerini cirptilar. "sizi cok ozlemistik biz de.." dediler.

tsukasa islerini bir kenara birakti ve gelip leo'nun yanina oturdu, "diger haberimize cok sasiracaksiniz" dedi.

telefonun ekranina yaklastilar ve dikkatlice dinlemeye basladilar.

izumi karpuzlarini alip kameradan uzaklasti.

"baba oluyoruz.. izumi hamile." dedi.

duyduklarinda ilk elleriyle agizlarini kapattilar ve birbirlerine baktilar. ardindan sevincten aglamaya ve sevinc cigliklari atmaya basladilar.

"bu cok guzel bir haber.." dedi berfin burnunu cekerek.

"cok sevindik" dedi arashi.

digerleri de gozyaslari icinde olumlu anlamda kafalarini salladilar ve masadaki peceteleri alip gozyaslarini sildiler.

"siz neler yaptiniz?" diye sordu leo. dun mesgul olduklari icin anlatamadiklari okul maceralarini ve ritsu'nun acikli hikayesini onlara anlattilar.

tsukasa kucuk yasta ardahan sehirlerarasi terminalde calismak zorunda kaldigi icin cocuk isciliginin ne kadar zor oldugunu biliyordu bu yuzden ritsu ile empati kurabilmisti. bir yandan rei'ye cok sinirlenmisti.

"rei sakuma ile gorusmek ve ona haddini bildirmek istiyorum." dedi. "kendisine haber verin konyada olsun. duello icin." dedi.

"rei sakuma'ya iletecegiz" dedi eylul. "bizde konya'ya dogru yola cikalim mi o halde?"

"konyada bulusuruz" diye cevapladi leo

telefonu kapattilar.

leo izumi ve tsukasa tum esyalarini topladiktan sonra otelden cikis yaptilar. iveco deyli'ye geri donduler ve turkiye'ye donus yoluna ciktilar.

digerleri ise kahvaltilarini bitirdikten sonra otobuse atladilar. yolda durup durup kusarak konyaya vardilar. leonun sofor koltugunda oturdugunu tahmin ettikleri icin tsukasa'yi arayip ne zamana burada olacaklarini sordular. tsukasa 1-2 saate orada olacaklarini soyledi.

tsukasa'dan sonra rei sakuma'yi aradilar ve onu konya'ya davet ettiler.

natsume ve feyza ilk is olarak cami soymaya gittiler. eylul konyada torbacilik yapilmaya uygun semtlere gitti. berfin nagusu masaj ve spa merkezine goturdu ve naguse guzel hanimlar tarafindan masaj yaptirtti. mika arashi'yi internet kafeye goturdu ve kendisi yerine feyza ve eylul ile oynamasi icin league of legends oynamayi ogretmeye calisti. aysu rinne ile birlikte kahvehaneye gidip dayilarla tavla atti. ozge disaridaki hayata tekrardan alismak icin sokaklarda yurumeye ve gordugu insanlarla diyalog baslatmaya calisti.

sevicilerحيث تعيش القصص. اكتشف الآن