SPECIAL BOLUM

25 2 3
                                    

bu bolum sevicilerin kurucusu elul sahin'in dogumgunune ozel yazilmistir

dogum gunun kutlu olsun cingu  ♡twotiem

diger tum bolumlerimiz gibi bu bolum de canon storyline'da vardir!

ardahanli 7575 x lil feyza X collaboration on SEVICILERFEST

lil feyza xʼin uzerinde bir yil calismis oldugu album bu yilin SEVICILER YAZ FESTIVALI'ne yetismisti.

festivalde kendisine eslik etmek isteyen cesitli sanatcilar arasindan lil feyza x, unlu DJ ardahanli 7575ʼin (onceki bolumlerde tsukasa adiyla karsimiza cikmisti) teklifini kabul etti.

ikili birkac ay onceden birlikte studyoda calismaya baslamislar, ve iyi bir is cikarmislardi.

biletler giseye cikarilislarindan 27 saniye sonra tukenmisti.

seviciler uyeleri ise VIP biletlerini bizzat LIL FEYZA X'ten almislardi.

festival alaninin hazirlanisi icin SEVICILER uyeleri birlikte calismislar ve ellerindeki butceyi olabildigince verimli bir sekilde kullanmislardi. sahne kiyafetleri stilist AYSU KARADENIZ tarafindan ayarlanmisti.

festival alanina giriste gelen hayranlara merch satmak icin stand kurmuslardi ve orada mika kagehira'yi zorla calistiracaklardi.

dunyanin dort bir yanindan lil feyza x ve ardahanli 7575 hayranlari festival icin turkiyeye geliyorlardi. iclerinde DECLAN MCKENNA, KIM KARDASHIAN, IM YEOJIN ve AIMI TERAKAWA gibi bazi unlu isimler de bulunuyordu.

ve en sonunda festival gunu gelmisti. leo'nun dolmusunun ustune sprey boyayla LIL FEYZA X ARDAHANLI 7575 SEVICILERFEST yazmislardi. sabahin daha erken saatlerinde festival alanina gelip son ayarlamalari ve provalari yaptilar.

ardahanli7575, sosyal medya hesabinda su fotografi paylasti:

ardahanli7575, sosyal medya hesabinda su fotografi paylasti:

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

"BUGUN ICIN HEYECANLI MISINIZ 🔥"
See translation

BAZI HAYRAN VE SEVICILER YORUMLARI

bingolkizi12: katlet beni >_< >_<

agucubuk: 😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️🌺🌺🌺🌺🌺🌺🙏🙏🙏🙏🙏🙏🔥🔥🔥🔥🔥🔥

izumifan2012: bu gorsel ates ediyor

peenispumper39: am yarak cuk sik

jisuvima: COK HEYECANLIYIM 😍😍

birkac saatten sonra hayranlar festival alanina alinmaya basladilar.

lil feyza x "bugun burada olmamizi saglayan herkese cok tesekkur ederim ^.^" diyerek konusmasini bitirdikten sonra beatbox yapip sozu ardahanli7575'e verdi, o ise "herkese saol" dedi ve kulakligini basina gecirdikten sonra muzik basladi.

feyza'nin salisede 200 kelime soyleyerek rap yapma yetenegini goren tum muzisyenler agizlari acik izliyorlardi.

hayranlar onun hizina asla ulasamayacaklarini bildikleri icin eslik edemiyorlardi. bundan dolayi desteklerini gosterme amacli "lil feyza, lil feyza, lil feyza..." diye bagiriyorlardi.

feyza yeni albumundeki sarkilari ve babunsong'u soyledikten sonra festival sona ermisti. ardindan hayranlar ardahanli7575 ve lil feyza X'ten imza almak icin siraya gecmislerdi.

festival alani bosaldiktan sonra seviciler uyeleri kutlamak icin bir araya geldiler. allah durum soylediler ve natsume kadehlerine allah iksiri doktu...

merhabalar! bu bolumde aslinda dogum gunune ozel eylule daha fazla yer vermek isterdim ama nasil ekleyecegimi bilemedim!

dogum gunun cok kutlu olsun my chinghu, arkadasim oldugun icin tesekkur ederim! ♡ >_<
T-T QwQ ^^

sevicilerحيث تعيش القصص. اكتشف الآن