leo aysunun evine surdu ve aysuyu evinden alip yozgata dogru yola ciktilar. eylulun natsume ile yarin sabaha randevusu vardi.
10 saatlik yolculugun ardindan yozgata vardilar. varir varmaz natsumenin bahcesinde domuz besledigi orman kulubesine gittiler.
natsumenin ciraklari rituel icin gerekli ortami hazirladiktan sonra natsume seytan cikarma ritueline basladi. 47 dakika suren rituelin ardindan natsume borclarinin 700 tl oldugunu soyledi. eylul natsumenin annesine ve kiz kardesine kufur ettikten sonra parasini odedi ve kulubeden ciktilar.
natsume, ciraklari feyza ve hatice isleri bittikten sonra camiiye gidip bagis kutusuna birakilan yeni paralari aldilar ve iceriden 2ser tane tesbih caldilar.
leo da minibusunu camiinin onunde parketti. namaz kilmak icin camiiye giden aysuyu beklerlerken natsumenin kulubesinden caldiklari domuzu kesip yediler.
aysu namazini kilarken onu farkeden natsume ve ciraklari onune oturup namazini bitirmesini beklediler. aysu namazini kilarken yanlislikla icinden onlara kufretti sonra allahim sana demedim onu diye icinden allaha konustu. namazini bitirdikten sonra camiiden birlikte ciktilar ve aysu onlarin babalarina ve erkek kardeslerine hakaret etti. birlikte leonun minibusune bindiler.
leo "bu brolar neden geldi" diye sordu. natsume "icgudulerimle ardahana gideceginizi sezdim" diye cevapladi. "mazot parasi nerde orospu cocugu 700 tl hesap kestin bir de bedava yolculuk mu yapacaksin" diye onlari nazikce uyardi berfin. natsume cebinden cikarip 300 tl uzatti. "ben ve ciraklarimin bilet ucreti." dedi. leo surmeye basladi. radyoda ac sesi ac ac calarken yolculuk yaptilar.
-O SIRADA ARDAHANDA YASANANLAR-
ozge depocu sisman almayan bin pisman tekelden aldigi ucuz biralarla terminaldeki koltuklarda oturup tsukasanin mesaisinin bitmesini bekliyordu.
tsukasa isi bittikten sonra kendinden sonraki kisiye devredip eve dogru yol alacakken ozge onu durdurdu. elindeki birayi uzatti ve "senin icin aldim." dedi. tsukasa kendisine uzatilan birayi aldi ve "𝔂𝓾𝓻𝓾𝓶𝓮𝓴 𝓲𝓼𝓽𝓮𝓻 𝓶𝓲𝓼𝓲𝓷?" diye sordu. ozge kafasini evet anlaminda salladi. parka kadar konusarak yuruduler. parkta banka oturdular ve ozge biraz sonra yapacagi teklif icin gergin oldugu icin elleriyle oynuyordu. birasindan bir yudum aldi. sonra tsukasaya dondu ve elini tsukasanin bankta duran elinin uzerine koydu. "daha dun tanistigimiz icin bu biraz garip olacak ama ilk defa boyle hissediyorum. yanimda tektasim veya tektas almaya yetecek kadar param yok ama yine de benimle evlenir misin?" diye sordu. tsukasa "𝓸𝓵𝓾𝓻" diye cevap verdi yiyismeye basladilar.
geri cekildiklerinde ozge "en yakin zamanda seni ailenden isteyecegim" dedi. tsukasa dusundu. "𝓪𝓶𝓪 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓶 𝓪𝓲𝓵𝓮𝓶 𝔂𝓸𝓴" dedi. "o zaman seni eylulden isteyecegim" dedi. tsukasa eylulun kim oldugunu bilmiyordu. tekrardan opusmeye basladilar.ardindan kalkip zina islemek icin tsukasanin evine gittiler.