gece zifiri karanlik idi ve sahur yaklasiyordu. jun herkesi evine goturmustu. cay demlediler ve yumurta hasladilar. eylül kendisine kahve yapti ve rinnenin ceketinden caldigi sigara paketinden bir dal cikarip sigara ve kahvesiyle birlikte, hamile olan izumi'yi sigara dumanina maruz birakmamak icin jun'un evinin bahcesine cikti ve sahurunu tek basina yapti. yildizlari izleyerek sigarasini uflerken kendini derin dusunceler icinde buldu.
iceri girdiginde tsukasa'nin bir kediye de eliyle yemek yedirdigini gordu. 'nerden cikti lan bu' diye sordu. 'copten buldum sahiplenmeye karar verdim. hala isim dusunuyorum.' diye cevapladi tsukasa. eylul banyoya dogru yururken aklindan gecen ilk kelimeyi soyledi. 'bombastik.'
'bombastik...' diye mirildandi tsukasa kedinin kafasini yavasca kasirken...
leo icerideki odadan tsukasa'ya seslendi. 'yatagimizi hatirladim hadi gel bebegim..'
tsukasa bombastik'i avcuna aldi ve iceriye kocalarinin yanina gitti. yataklarina girdiler ve bombastik yorganlarinin ustunde gezinirken uykuya daldilar.. tsukasa haric....
sabah oldugunda ilk uyanan leo'ydu. trendyoldan izumi icin yeni hamile tisortu bakarken tsukasa'nin telefonunun caldigini gordu. sessizde oldugu icin izumi ile tsukasa uyanmamisti. arayan kuro'ydu. telefonu alip odadan cikti ve telefonu acti. kuro acar acmaz konusmaya basladi. 'tsukasa kardesim naptin nerelerdesin bayadir ugramiyorsun' dedi. leo 'merhabalar kardesim ben tsukasa'nin esiyim. kendisi bize sizden cok bahsetti. su anda uyuyor ve son zamanlarda kendisini pek iyi hissetmedigi icin uyandirmak istemedim' diye cevapladi. kuro 'hadi ya... ne oldu kardesime yine?' dedi. leo 'hic sorma... cok karisik olaylar oldu.. daha dun kuzenini gomduk sizlere omur...' diye cevap verdi. 'cok basiniz sag olsun... ne olursa olsun bir seye ihtiyaciniz olursa yardimci olmak icin elimizden geleni yapariz.. lutfen bize haber edin..' dedi kuro. 'elden bir sey gelse biz de yapacagiz.. zamana birakmaktan baska bir sey gelmiyor aklimiza... tsukasa'miz yine sessizlesti. onu tekrar boyle gormek bizi de cok uzuyor.. zaman acinin ilacidir.. zamanla kabullenecegiz ucumuz de..' dedi leo. 'biz hemen yola cikacagiz. tsukasa kardesimizin derdini biraz daha olsa hafifletmek icin elimizden geleni yapacagiz.' dedi kuro. 'zahmet etmeseydiniz..' dedi leo. 'hic zahmet olur mu? kardesimizin acisi bizim de acimizdir.' diye cevapladi kuro. 'allah sizden razi olsun..' dedi leo ve telefonu kapatti. ardindan mutfaga gidip hamile beyi icin kahvaltiya bir adet tost hazirladi.
eylul gece banyoya girdikten sonra kuvette uyuyakalmisti. kapiyi kilitledigi ve evde baska yerde tuvalet olmadigindan sahurda 8 litre su icip cisi gelen niki'nin kapiyi siddetli bir bicimde tekmeleyip yumruklamasiyla uyandi. yerinden kalkip sakince kurulandi ve ustunu giyinip disari cikti. kapida yuzu sinirden kipkirmizi olmus niki'yi tamamen gormezden gelerek mika'nin yattigi odaya yoneldi. mika'nin sacini cekti ve 'uyan lan orrospunun sictigi' dedi. mika aciyla kafasini tutarak yerinden kalkti. 'league of legends oynicaz' dedi ve ardindan feyza'nin uyudugu odaya gitti. feyzayi omzundan durttu. 'kalk kiz cimcime' dedi. feyza da uyandi ve ona da league oynayacaklarini soyledi. birlikte yola ciktilar ve google maps'ta bulduklari internet kafeye gittiler.
3 tur league attiktan sonra feyza'nin telefonu caldi. arayan natsume'ydi. kendisine yeni dolma kalem satin almak istedigini soyledi ve para icin camii soymayi teklif etti. feyza eylulden izin alip natsume'nin soyledigi camii'ye dogru yola cikti.
mika ile eylul oynamaya devam ederken shu mika'yi aradi. mika'yi namaz kilmaya cagiriyordu. mika eylul'e shu'nun neden aradigini soyleyip izin alamadan eylul 'kalk siktir git' dedi.
mika parayi odeyip cikti. ardindan eylul de cikti ve vodkanin icine biskuvi batirip yiyerek orucunu bozmaya gitti.
mika ile shu camiiye varmislardi. abdest aldiktan sonra shu pahali ayakkabilarinin calindigini farketti ve ciglik atip bagirmaya basladi. mika onu sakinlestirmeye calisiyordu..