bolum sekiz

27 2 4
                                    

leo ankara sokaklarinda bos bos dolasirken karsisina celebi grup cikti. genclik zamanlarini ve 2007 IVECO DEYLİ 35 C 13 MİNİBÜS 16 KİŞİLİK MUAYENE YENİ'yi almak icin ankaraya geldigi ilk gunu hatirladi.

gozyaslarini tutamadi. celebi grup ile aglasarak sarildilar.

"her sey icin cok tesekkur ederim.sizler olmasaydiniz simdi oldugum yerde olmazdim. cok minnettarim" dedi leo.

celebi grup "asil bizler minnettariz. memleketimizde sizin gibi degerli ve basarili iveco soforleri oldukca sirtimiz yere gelmez." diye yanitladi.

leo'ya cay ismarladilar. leo cayini icerken dolmusu modifiye ettiler.

cayini icerken celebi grup bir teklifte bulundu. "kendini soforluge adamis en iyi IVECO surucusu oldugunuz icin eger sorun olmazsa size yuksek miktarda bagis yapmak istiyoruz."

"aslinda son zamanlarda ben ve arkadaslarim ekonomik anlamda sorunlar yasiyoruz. desteginiz bizi gercekten cok mutlu ederdi."

"zor durumda kaldiginizda bize her zaman ugrayabilirsiniz"

konusmadan sonra celebi grup baskani elini uzatti ve el sıkıstılar.

caylarini bitirdikten sonra leo dolmusu hardal rengine boyatmaya gitti.

oradan da ciktiktan sonra izumi'yi aradi. "oburlerini al da gel. tatile cikiyoruz." dedi.

geldiklerinde yenilenmis iveco deyli'yi karsilarinda gorduler.

leo dolmusa yaslanip "nasil olmus bayanlar ve baylar. ayrica celebi gruptan maddi destek de aldim. adanaya tatile gidiyoruz."

hepsi haberlere sevindiler ve teker teker dolmusun icine girdiler.

onlari surekli izleyen ozge de peslerinden adanaya dogru yola cikti.

tsukasa yoldayken ayaga kalkip radyoya bir kaset takti. sarki calmaya basladi. yerine geri dondu.

"Mesele çakal olmakta değil yeğen
Asıl mesele çakallarla dans edebilmekte...
Vurucaz kırıcaz patlıycaz
Vurucaz kırıcaz patlıycaz
Vurucaz kırıcaz bu maçı da alıcaz..
Adana Adana
Adana merkez patlıyor herkes
Şekeri atan kopmalık açıyor son ses
Mugo valla diyor sigaramız enfes
Boş kafayla yaptın lan ses kes"

izumi ile headbang yapmaya basladilar.

adanaya vardiklarinda direkt sahile indiler.

berfin ve eylul yanyana duran iki sezlongda sahibi ortaliklarda olmayan cantalar ve 2 tane kokteyl buldular.

kokteyllerini icerken cantalari karistirdilar. bulduklari tum paralari ceplediler. eylul tek basina kumdan kale yapan mikayi gordukten sonra aklina gelen seytani fikirle birlikte kirmizi bir ruju da cebine atti.

mikanin yanina gitti ve ruju alip sirtina "PASIF GAY" yazdi.

mika kalesi ile cok ilgilendigi icin farketmemisti. eylul geri cekildi.

kiyi boyunca abisinden kosarak kacan kucuk bir cocuk kosarken yanlislikla mikanin kumdan kalesine tekme atti. mika cocuga sinirlenip bagirmaya basladi.

cocuk mikanin sirtina bakti ve yaziyi gostererek gulmeye basladi. "HAHA abi suna bak ibne HAHDHAHAHS"

sonra adanali cocuklar toplanarak mikaya ibne demeye basladilar ve dayak attilar.

leo tsukasa izumi ve natsume sahil voleyboluna katilmislardi.

aysu plaj barindaki barmene denizin icinde osurunca baloncuk olustugunu ve denizin icine ne kadar cok isemek istedigini anlatiyordu.

feyza kendine dondurma almisti ve tek basina kayaliklarda oturarak yiyordu.

arkadan sinsice yaklasan natsume yavasca feyzanin dondurmasini elinden aldi ve feyza arkasini donup kim olduguna bakamadan feyzayi denize ittirdi ve dondurmasini yemeye basladi.

sevicilerحيث تعيش القصص. اكتشف الآن