istanbula geldiklerinde eylul feyza ve mika lol oynamak icin internet kafe aramaya basladilar. 1 saatlik arayisin sonunda eylul sahin sinirlendi ve yere cokup yuzunu elleriyle kapatip ciglik atti. leonun feyzaya ayrilmadan once verdigi sakinlestiriciyi eylule vurdular. sonra eylulu banka oturttular. feyza eylulun yaninda otururken mika daha ilerilere internet kafe bakmaya gitti.
10 dakika sonra geri dondu ve buldugunu soyledi. birlikte yurumeye basladilar. yollari 3e ayrildiginda mika "acaba saga mi donmustum yoksa sola mi yoksa duz mu ilerlemistim?" diye sorguladi. mika biraz dusundukten sonra sola dogru yurumeye basladilar.
yarim saat yurudukten sonra hala karsilarina internet kafe cikmamisti. yere yatip yokustan yuvarlanmaya basladilar.
sonra kaybolduklarini farkedip leodan onlari almasini rica edip konum attilar. leo minibusuyle dakikalar sonra belirdi.
gelen minibuse bindiler ve bir parkta durdular. parktaki cardakta oturup cips yiyerek konustular. mika "ben geceyi bir arkadasimin yalisinda gecirecegim." dedi. "amkodim cocu biz de geliyoruz o zaman" dedi eylul.
mika konusmak uzereyken arkadan birisi geldi. "merhaba ben hataydan geldim buralarda yeniyim yakinlarda kalabilecegim uygun fiyatli bir hostel var mi acaba 🥺" diye sordu.
aysu "benim yalimda bedavaya kalmaya ne dersin tatlim." dedi.
cocuk "olur mu ki..☺️" dedi.
"birazdan soforum hepimizi oraya goturecek" diyerek leoyu gosterdi aysu.
cardak sohbetinden sonra leonun dolmusuna bindiler. mika shunun evini leoya tarif etti. chiaki tereddute dustu ve ben nereye geldim diye dusundu. tiplerinden yali sahibi olduklarini dusunmuyordu ve yalilarina bir dolmusla gidiyorlardi. madde bagimlilarina bulastigini dusunerek korkuyla gecirdi yolculugunu.
indiklerinde mika "ben onden gidip konusacagim siz bekleyin." dedi ve guvenlikle konusup arkadaslarini da iceri almasinin sorun olup olmayacagini sordu.
iceri yalnizca 2-3 kisinin gelecegini dusunen guvenlik, izin verdi. mika tesekkur edip dolmusa dondu ve girebileceklerini soyledi.
guvenlik mika dahil 11 kisinin iceri girisini dehsete kapilarak seyretti.
iceri girince aysu chiaki'ye kendi evinde gibi hissetmesini soyledi. chiaki kitapliktan bir kitap alip okumaya basladi. aysu digerleri gibi yaliyi kesfe cikti.
mika mutfakta shunun ascisi ile sohbet ediyordu.
shunun salonunda mini bar oldugunu goren aysu, hemen chiakiyi alip buraya getirdi ve sandalyeye oturttu. eline rastgele bir sarap sisesi alip konustu. "bu sarap 150 yillik. tipki bu yali gibi buyuk buyuk buyuk dedelerimden bana yadigar." dedi. sonra chiakiye ve kendisine icki doldurdu. "dedelerim aslinda bu civardaki yalilarin cogunun sahibiymis ama satip kendilerine arsa satin almislar... bu arada bekarim."
leo izumi ve tsukasa havuza girmislerdi.
shu ise o sirada herseyden habersiz odasinda uyuyordu.
saat gec oldugunda mika ascinin yanindan cikip misafir odalarinin yerlerini gosterdi. mika ust kattaki odasinda uyuyacakti. iki tane misafir odasina beser beser ayrilmislardi.
(natsume-feyza-hatice-eylul-berfin, leo-izumi-tsukasa-chiaki-aysu)gecenin bir yarisi eylul uyandi ve seytanlari ile durum degerlendirmesi yapmaya basladi. bu hararetli tartismayi yari uykulu bir bicimde iceri giren shu boldu.
shu "derhal evi bosaltin" dedi. gece nobet tutan guvenlige misafir odalarindaki insanlari evden cikarmasini emrettikten sonra uykusuna geri dondu.
evden ciktiktan sonra eylul shunun kopeginin uzerine, bahcesinin cimlerine ve havuzuna isedi.
uykularina dolmusta devam ettiler. aysu yalinin ona ait olmadigini chiaki ogrendigi icin uzuldugu icin uyuyamadi.
misafirlerin evden kovuldugunu ogrenen mika sabah uyanir uyanmaz dolmusa gitti. mikaya dolmusun kapisini sabaha kadar uyumayan aysu acti. gozlerinin alti mosmordu. "sana guvenip is yapanda kabahat orusbu" dedi.
saat 10a dogru herkes uyanmisti.
kahvaltilarini yedikten sonra dagildilar. feyza mika ve eylul tekrardan internet kafe arayisina ciktilar. en sonunda bulduklari bir internet kafeye girip lol oynamaya basladilar. cikmadan once mika tuvalete gitmek icin izin istedi. mika tuvaletteyken eylul ve feyza hesabi ona kitlemek icin esyalarini toplayip kactilar.
aysu cesitli fast food restoranlarina gidip chiaki'ye hamburgerler ismarladi.
berfin sokaklarda tek basina dolasiyordu. dolasirken kayip kedisi naguse denk geldi. burnunu ceke ceke aglamaya basladi. kedisine sarilip kucagina aldi ve peygamber durumcuye goturup parasinin tamamiyla peygamber durum ve peygamber iksiri siparis etti. elleriyle hepsini kediye yedirmeye basladi.
eylul internet kafeden ciktiktan sonra kokain bulmak icin istanbulun en unsafe keko semtine gitti. cok gecmeden kahvehanede birini buldu. markete gidip cikolatasini da aldiktan sonra tenha bir yerde kokocikolat yapti.
leo, tsukasa ve izumi iliski terapistine gittiler. tsukasa terapistlerini bir yerden taniyordu ama kim oldugunu tam olarak cikaramadi. sessionin sonunda odemeleri gereken ucreti ogrenen tsukasa titremeye basladi. karsisindaki adami nereden tanidigini hatirlayinca guclukle nefes alarak kendini disari atti...
natsume ile hatice birlikte dolasiyorlardi. allah durumcu istanbul subesine gittiler. natsume iceri girip kasadaki adama "buranin sahibiyle gorusmek istiyorum" dedi. sahibiyle konusup bazi evraklari imzaladiktan sonra allah durumcuyu komple satin aldi. hatice ilk musteri olarak allah durum siparis etti. odeme yaparken gecersiz kredi kartini kullandi. dukkandaki makine bozuk oldugu icin gecersiz kredi kartini kabul etti. ardindan kasadaki para eksilere dustu.
aksama dogru herkes tekrar bir araya gelip meyhaneye gittiler. feyza onceden kilidi acik olan sahibi ortalarda olmayan bir bavuldan caldigi takim elbiseyle gitmisti.
berfin son kalan parasiyla kedisine alkol icirdi.
feyza tek basina aglayan bir kiz gordu. kizin yanina gidip "neden agliyorsun my lady? hic bir gogsu killi turko erkegi senin guzel gozyaslarina degmez" dedi. sonra barmene seslenip kiza icki ismarladi. teker teker meyhanedeki hanimlarin hepsinin yanina gidip hepsiyle konusup hepsine parasi bitene kadar icki ismarladi.
parasi bittikten sonra hatice ve natsumenin yanina gidip para istedi. ama ikisinin de parasi bitmisti.
geceyi boyle sonlandirdilar. dolmusa donup uyudular.
eylul feyza ve mika sabah acilis saatinde internet kafenin kapisinda bekliyorlardi. cikista eylul ve feyzanin parasi olmadigi icin parayi tekrardan mika odedi.
shu mikadan konum atmasini istemisti. birkac dakika sonra shu internet kafedeydi. shu eylulu kopeginin uzerine isedigi gerekcesiyle yuksek topuklulariyla tekmeledi. sonra tekrardan jetine atlayip yaliya dondu.
ardindan hepsi ankaraya dogru yol alma amacli tekrardan toplandilar.
yolun baslarinda dolmusun mazotu bitti ve dolmusu ankaraya kadar ittirerek yol aldilar. aysu chiakiyi etkilemek icin poposunu sallaya sallaya dolmusu ittiriyordu...