Ne yapacağım ben ne yapacağım
Odamda volta atıyorum. Tabii ki kasanın şifresini değiştirdim hatta en yakın zamanda bankaya götüreceğim ama şimdi bu önemli değil.
O. Bunu. Nasıl. Bilebildi.
Daha bir haftalık gittiğim okulun öğrencisi evimdeki 60 milyonluk kasanın şifresini bilebiliyor. Annem söyledi desem yok o kadar boş boğaz değil paranın ne demek olduğunu ve elinden gittiğinde neler olacağını iyi biliyor hayır tabii ki kimse söylemez!
***
Bahçenin ıssız bir köşesinde yemeğimi yiyordum. Etrafta görünmemeye dikkat ediyorum. Nereye gitsem arkamdan yetmiş milyon diye tutturuyorlardı. Bay Kim'i artık o kadar da sevmiyorum.Yanımdaki hareketlilikle irkildim. Yine o kaçık.
Tedirginlikle korku arasında ayağı fırladım benim için tehlike teşkil eden biriydi.
" Ne istiyorsun "
" Hiç "
Biraz köşeye çekilip geri oturdum şimdi ıssız bir yere çekildiğim için pişmandım.
" Geliyorsun? "
" Asla "
" Neden "
" Ne neden ? İstemiyorum işte. Siz neden bu kadar istiyorsunuz? Piyango tutturmak kumara benzese de aynı şey değil beni kullanıp para mı kazanacağınızı sanıyorsunuz? "
Güldü. " Tabii ki hayır, belki bizi... " Gözlerini yere dikti dalgınlıkla sonra diyeceği şeyden vazgeçti başını ters tarafa çevirdi.
" 70 milyon tutturmak büyük bir iş olsa gerek. Hislerin kuvvetli mi yoksa iki yüz bininci oynayışında mı kazandın? "
Cevap vermek istemedim.
" Sonra git yay değil mi "
" Söyle hadi ben kimseye söylemem "
" Şifreyi nereden biliyorsun söyle hemen! " Gözlerimden ateş çıkıyormuşcasına ayağı fırladım elimde çatal vardı. Saatlerdir beynimi kemiriyordu bu düşünce sonunda patlamıştım.
Şaşkın bir kedi gibi gözlerini açtı sonra güldü. Beni deli ediyor şuracıkta boğuversem...
" Ha o mu. Hislerim kuvvetli de " başını kaşıdı.
" Seni polise vereceğim "
" Ya polisler de benim tarafımı tutarsa" ayağı kalktı gözlerini bana dikti kendinden o kadar emin görünüyordu ki artık bu öğrenciler hakkında bilmediğim binbir türlü şeyin olduğuna emindim.
Başımı güçlükle salladım onu şikayet etmemden bile korkmuyordu. Belki babası polistir. Geriledim üzerime bir yorgunluk çöktü.
" Buradan gitmeliyim " diye söylendim kendi kendime ve geri yere oturdum. Çok tuhaf çimlerde bir tane böcek bile yok. Çok temiz.
Taehyung denen kaçık ayağı kalktı arkasını döndü. " Gidemezsin "
" Öyle bir giderim ki- "
" Denedim. "
Uzaklaşmasını izledim öylece. Burada herkes akıl hastası.
***
Dersimiz Bay Kim'leydi sabırsızlıkla teneffüsü bekledim. Elindeki kitapları toparlayıp çıkmaya hazırlanıyordu. Onu durdurdum ve konuşmak istediğimi söyledim.
" Tabii. "
" Neden söylediniz? "
Durakladı bir an yüzüme baktı. " Neyi? "
" Öğrenciler sürekli bana yetmiş milyon diyor ne kadar sinir bozucu biliyor musunuz? "
" ... "
Hâlâ mı anlamadı? Biraz düşündükten sonra neden kızgın olduğumu anlamış olmalı.
" Ah Sooyeon ben söylemedim. "
" Ben sadece sizinle konuştum bu konu hakkında o da iki saniyeydi. " Derin bir nefes verdim. Ama içime de kurt düşmüştü gerçekten o söylememiş gibi görünüyordu. Belki numara yapıyor?
" Ayrıca okuldan ayrılmayı düşünüyorum. "
" Ah demek öyle. "
Burada herkes neden bu kadar alaycı?
" Biliyorsun okulun anlaşması yıllıktır yani bir yıllık paran yanacak, emin misin? "
" Açıkçası önemli değil. Burada mutlu ve rahat değilim her şey o kadar garip ki. Sanırım adapte olamadım. Ya da sorun buradaki öğrencilerdedir. " Son cümlemi tek kaşımı kaldırarak söyledim.
Bay Kim yüz ifadesini hiç bozmadı. Yani tepkisizliğini demek istedim.
" Pekala sen öyle diyorsan öyledir. Ve tekrar söylüyorum senin piyango tutturarak özel okula geldiğini kimseye ben söylemedim, bir daha bununla ilgili dalga konusu olmayacaksın söz veriyorum. "
Başımı salladım. Gözlüğünü düzeltti, gülümsedi ve gitti. Daha sonra Bay Kim'in de öğrencileriyle kumar oynadığı bilgisi aklıma geldi. Birkaç saat sonra öğrencileriyle masaya oturacak be ve her kaybettiği sayı için de hassiktir mi diyeceki... Hâlâ inanılmaz geliyor.
Evet evet buradan ışık hızıyla tüymeliyim. Tüyeceğim de. Eski okuluma gideceğim ve bu aptal bir haftayı hafızamdan sileceğim.
Omuz silkerek yürümeye başladım.
" Pff, gidemedimmiş. Gitmek istememişsindir de ondan. Aptal kaçık. "
Devam edeceğim ama şimdi değil bölümlerin hepsi hazır ama ben burda dha fazla aktif olduğum zaman atmak istiyorum