%

297 14 4
                                    

--İKİ HAFTA SONRA--

Sakin geçen bir gecenin sonunda gün doğarken kapanmıştı Mahkum. En güzel ormanların sahibi çatı-katı dairesinde koltuğa uzanmış, plakta çalan şarkıya eşlik ediyordu;

"Öyle şeyler söyleyebilmek
İsterdim ki anlatabilmek
Her kelimesi seni çeksin
Saklasın bir yerlerde derin of
Derin of

Öyle şeyler gösterebilmek
İsterdim ki resmedebilmek
Rüzgar olmak isterdim ki
Eseyim etrafında serin of
Serin of"

Şarkıya eşlik ederken bir de, aklından Büge'nin geçmesine engel olamıyordu. Kendi kendine onu düşünmeyi bırakamadığı için sinirlendi, kalkıp pikabı susturdu. Gece üç gibi uyuduğundan uykusu yoktu. Son zamanlarda iyice uykusuz kaldığı için ihtiyaç duyuyordu bolca uykuya. 

Büge'yi aklından atmak için her şeyi yapmış, yine de başaramamıştı. Başka insanlarla konuşup beraber olmak bile iyi gelmemişti. Dün gece bir kaç kadınla flört etmeye çalışmıştı, ama her konuştuğu kişide Büge'nin siyahtan koyularını aramıştı.

Ne yapsa içinde onu arayan parçasının sesini kesememişti. "Neler oluyor bana?" diye geçirdi kafasından tekrar koltuğa uzanırken. Sıkıntıdan telefona sarmış, elinde boş boş Instagram'da geziyordu. 

Büge'nin profilindeki pembe halkayı gördüğünde merakla tıkladı, dün gece bir gece klübünden hikaye paylaşmıştı. İçindeki sıkkınlığı biraz alır umuduyla cevap verdi hikayesine;

-Aşk olsun, Mahkum varken başka yer mi?

Anında cevap geldi;

+Asla yerini tutmaz tabii ki ama bugün de başına kalmayayım dedim:)

-Her zaman misafirim olabilirsin:)

+Misafirin olacağım zaman bilincimin yerinde olmasını tercih ederim hashajahsh

+Beraber kalacağım kişilerin yanında saçmalamamayı tercih ederim..

-Ben çok eğlenmiştim sayın jürimiz, demeyin öyle.

+Yeni yeni hatırlıyorum ve hatırlamamayı tercih ediyorum.

-Hatırla bence, hayatımda duyduğum en güzel şeyi o gece sen bana söylemiştin.

"Eyvah, ne dedim ki acaba?" diye mırıldandı Büge Sashayla sırıtarak mesajlaşırken. Özlemişti, kabullenmese bile. Çok pişmandı onun evinde uyandığında daha fazla yanında kalmadığı için. 

+Ne demişim?

-Boş ver.. Sonra söylerim.

+Sasha haydi, meraklandırma beni!

-Söylemeyeceğim kendin bul.

+Evinin adresini biliyorum bak, kendimi kapıya zincirlerim ağaç protestocuları gibi, girip çıkamazsın evine.

-Benim evimin on tane giriş çıkışı var, ama sen bir tanesin

+Piyanona kitlerim o zaman, çalamazsın.

-İki tane piyanom var, sen hala daha bir tanesin.

+Biraz düşünüp buna bir çözüm bulacağım. Kurtulamayacaksın benden.

"Kurtulmak isteyen var mı sen onu sor bi" diye geçirdi aklından Sasha telefonunu koltuğa geri bırakırken. Kalkıp bir sinirle susturduğu plağı tekrar oynattı, kendine atıştırmalık bir şeyler hazırlamaya koyulmuştu.

Hazırlarken bir andan da geçen geceyi aklından geçirip sırıtıyordu,Bügenin ona ettiği iltifatlar kafasında dönüp duruyordu. Ciddi ciddi, ona söylenen en güzel şey kör kütük sarhoş olan Büge'den gelmişti. O sarhoş kısmının üstünü çizip sadece Büge kısmına odaklanmayı tercih ediyordu.

Zift ~sasbügHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin