!!!UYARI!!!BU HİKAYE SUPERNATURAL DİZİSİ HAKKINDA ÇOK FAZLA (FİNAL DAHİL)SPOİLER İÇERİR. DİZİYİ İZLEMEDEN HİKAYEYİ OKUMAMANIZ ÖNERİLİR!!!
Y/n:Sam kafayı mı yedin sen!?
Sam:Neden?
Y/n:12 vampirin olduğu bi yuvaya tek başına gitmek sadece kafayı yiyenlerin yapacağı tarzdan bir şey çünkü.
Sam:Off y/n bak burdayım ve sapasağlamım.
Y/n:Gelip kıçını kurtardığım için olabilir mi acaba?
Sam:Evet sonuç olarak sağlamım.
Y/n:Sam bir gün seni kurtarmak için yanında olmayabilirim ya da zamanında yetişemeyebilirim senin bu sorumsuz davranışların bana büyük bir yük oluyor ve kendini öldürtmenden korkuyorum.
Sam:Tamam söz bir daha sorumsuzca davranmayacağım ve sen de bir yere kaybolmayacaksın küçük şey.
Y/n:Sana göre her şey küçük şey zaten.
Sam:Y/n söz ver bir yere kaybolmayacaksın.
Y/n:Niye buna bu kadar takılıyorsun ki nereye kaybolabilirim?
Sam:Söz ver.
Y/n:Sam iyi misin?
Sam:Eğer gitmezsen iyi olacağım.
Y/n:Ne zamandan beri beni bu kadar önemsemeye başladın sen?
Sam:Ben seni tanıdığım andan beri önemsiyorum. Sen benim için önemlisin çünkü seni seviyorum y/n.
Y/n Sam'e sarıldı. Sam şaşırsa da karşılık verdi öpülmeyi ya da reddedilmeyi bekliyordu sarılmayı değil sanırım y/n o hızlı kızlardan değildi.
"Ee bu seni birazdan terk edeceğim ama üzülme sarılması mıydı?" diye sordu Sam aslında onun kalbini kazandığını biliyordu ama sadece bunu onun ağzından da duymak istiyordu.
"Hayır bu ben de seni seviyorum sarılmasıydı seni salak."
Kıkırdadılar y/n bu güzel anın bozulmasından korktu ya da ilişkilerinin.
Bir süredir beraber avlanıyorlardı ve y/n sırf çocuklara yardım edebilmek için evren değiştirip onların evrenine gelmişti.
Onun evreninde bu evren sadece bir diziydi çok sevdiği çok ağladığı ve sonunda onlara yardım etmeye karar verdiği mükemmel karakterleri olan bir dizi.
Bazen acaba salak mıyım bir dizide ne işim var diye düşünürken kendine bunun sadece bir dizi veya bir hikaye olmadığını gerçek insanlar olduğunu hatırlatıyordu.
Ve o gün orda olmayıp zamanında yetişemese olacakları... İçini ürpertiyordu bu düşünce. Geldiği gün bir vampir avında son anda binaya girip vampire karşı savunmasız kalan Sam'in hayatını kurtarırken girmişti çocukların hayatlarına o günden beri çocuklarla sığınakta yaşıyordu.
Kendini avcı olarak tanıtmıştı oysa Sam'i kurtardığı gün onun ilk avıydı sonuçta yaratıkların sadece dizi olduğu bir evrende avlanmak bir yaşam biçimi değildi.
Korkuyordu bir gün Sam onun başka bir evrende geldiğini öğrenirse ya onların tüm hayatlarını bildiğini o zaman ona Becky gözüyle mi bakacaklardı ya da artık onu hayatlarında istemediklerini mi söyleyecekleridi neyse en azından ben insanları yatağa bağlayıp aşk iksiri vermiyorum diye düşündü y/n.
Söz verememişti Sam'e kaybolmayacağı hakkında ona nasıl yalan söylerdi bir gün kendi evrenine dönmesi gerekiyordu dahası bu evren onu kabul etmeyip bir süre sonra atabilirdi.
Tam "Ee şimdi benim sevdiğim herkes öldü senin sevdiğin herkes de öldü şimdi biz birbirimizi sevdiğimize göre ikimiz de mi öleceğiz ya da belki eşitlenir ve ikimiz de ölmeyiz" diyecekti ki bi saniye
Sam'in sevdiklerinin öldüğünü nerden biliyordu ki sanki tüm hayatını telefonundan izlemişti böyle bir pot kırıp bu güzel anı bozamazdı. Bir gün pot kırıp her şeyi mahvetmekten çok korkuyordu düşünceleri Dean'in içeri girip
"Noldu az önce bağırıyordun y/n şimdi pamuk gibi olmuşsun" demesiyle bölündü.
Sonra Sam'in yüzüne baktı Sam'in sırıtan yüzüne tam konuşmak için ağzını açmıştı ki Sam onun lafını keserek
"Evet Dean hislermiz karşılıklıymış" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evrenler Supernatural
FanfictionBir dizi ama sadece bir dizi değil bir hayat etkili ve dramatik. Ve bu acıyı azaltmak, o evrene gidip onlara yardım etmek için her şeyi yapabilecek kadar etkilenen yoğun duygulara sahip bir insan... Supernatural hakkında spoiler içerir