7

43 5 0
                                    

Cass y/n'in zihnine gireli 3 dakika olmuştu ki ikisinin de kapalı gözlerinden yaşlar süzülüyordu. Dean endişenmiş ve şimdiden Cass'ten bunu istediği için pişman olmuştu.

Sam de kenarda gergin bir şekilde bekliyordu Dean'e sinirliydi yani sonuçta kızın yalan söylemesi için hiçbir sebep kalmamıştı ama Sam de y/n gözlerine bakıp yardım istediğinde Dean'e karşı çıkmamıştı. Y/n'den emin olmak istemişti ona güvenmek istemişti bir aşkının daha mahvolmasını istememişti. Dean'e kızmanın saçma olduğuna karar verdi.

"Hey sence ne görüyor olabilirler?"dedi Dean

"Bilmiyorum ama mutluluk saçan şeyler olmadığı kesin."

"Sence bir sorun olur mu?"

" 'Cass onun kafasını patlatıp komaya sokar mı?' mı demek istiyorsun. Bilmiyorum Dean ama Cass'in dikkatli davranacağından eminim."

5 dakika anca olmuştu ki Cass Y/n'nin zihninden çıktı ve ikisi de uyandılar.

Çocuklar bu kadar kısa sürmesine şaşırmışlardı.

C-cass dedi y/n hafif kekeleyerek ikisi de ağlıyordu resmen. Sonra Cass onu yavaşça ayağa kaldırdı ve y/n başını meleğin omzuna gömdü ve ona sarıldı. Sonra ikisi de bir kanat sesiyle ortadan kayboldular.

Sam ve Dean şaşkınlıkla olanları izledi. Şimdi kim bilir nereye götürmüştü Cass y/n'yi? Neler görmüşlerdi acaba?

Bir süre sonra sessizliği bozan Sam oldu "Y/n'yi aramlıyım sen de Cass'i ara Dean" dedi. Aradılar düşündükleri gibi ikisi de cevap vermedi.

      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Castiel ve y/n bir ormandalardı. Y/n kafasını şaşkınlıkla Cass'in omzundan kaldırdı. Etrafına baktı. Sonra Cass'in yüzüne Cass göz yaşlarını silmişti. Elini uzatıp yn'ninkileri de sildi.

"Her şey iyi olacak Cass ben bunun için geldim sizi koruyacağım."

"Hepsine bakmak zordu başka kim bilir hangi belalardan kurtardın bizi ya da kurtaracaksın?"

"Bu önemli değil Cass önemli olan sizi hep koruyacağımı bilmen."

"Evet biliyorum. Teşekkürler y/n"

"Lafı mı olur bunun için burdayım ama şimdi geri dönüp çocuklarla konuşmalıyız."

"Evet ama önce senden bir şey istemem lazım"

"Tabii"

"Kimseye Dean'i sevdiğimi söylemeyeceksin."

"Hadi ama Cass bu acıyı çekmeni istemiyorum"

"Belki başka bir bedenle gelseydim olabilirdi ama bu beden Dean'le olmaya uygun değil y/n bunu biliyorum sen de biliyorsun ki Dean erkeklerden hoşlanmıyor. Bu benim için zor ama o öğrenirse daha zor olacak lütfen bunu benim için zorlaştırma."

Y/n'nin içi içini yiyordu ama kabul etmek zorundaydı Cass kendi hakkındaki bir kararı kendi vermeliydi bu onu içten içe yiyordu ama Cass için susacaktı.

"Peki Cass"

Melek kıza gülümsedi ki tam o anda ikisinin de telefonları çaldı. Sam ve Dean arıyordu aşkları onlar için endişelenmişti. Ama şu an telefonda konuşmanın pek uygun olmadığına karar verdiler.

"Hadi Dean'e turta alalım sonra da çocuklara bir açıklama yapmamız gerekecek." dedi Cass

Sonra bir markete girdiler turta aldılar y/n de Sam için salata almıştı. Aynı zamanda sığınakta Dean o meşhur hamburgerini hazırlarken Sam'e y/n'nin Cass'le güvende olduğunu söylüyordu Sam de amaçsızca onların yerini bulmaya çalışıyordu.

Sonra bir anda Cass ve Y/n sığınakta belirdiler.

 Evrenler Supernatural Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin