Dean ve y/n Crowley'nin mekanına gittiler. Tabii ki karşılarına şeytanlar çıktı.
"Dean eğil!" diye bağırdı y/n
Dean eğildi ve şaşkınlıkla kafasının üstünden geçip şeytana saplanan melek bıçağına baktı. Şeytan öldükten sonra ona saplanan bıçağı çıkarıp eline aldı.
"Bunu nerden buldun?"
"Cass'te fazladan varmış o da bana verdi" dedi y/n. Ve bıçağını geri aldı o sırada daha fazla şeytan geliyordu.
Onlarla savaştılar y/n bir tanesini daha öldürdükten sonra arkasındaki görmedi ve omzuna bir bıçak yedi acı dolu bir çığlık attı. Bıçağı çıkardı ve yarasının iyileşmesini izledi.
"Seni..." dedi ve şeytanı öldürdü.
"Dean ceketine ihtiyacım var."dedi tişörtünün sadece omuz kısmı yırtılmıştı çok büyük bir açıklık yoktu ama orayı sıkı sıkı tutuyordu.
Sonra Dean ceketini çıkarıp ona verdi y/n arkasını döndü, ceketi giyindi ve önünü kapattı. Çocukların yani ailesinin yanında rahattı şort falan giyinirdi ama hiç omzu açık bir şey giyinmemişti. Aşk hayatını da alın öpücüklerinden ibaret tuttuğu için Sam bile omzunu hiç görmemişti. Sanki özel olarak sadece omzunu saklıyordu.
"Çok teşekkür ederim Dean"
"Ne demek"
"Niye küfrünün devamını getirmedin?" dedi Dean kıkırdayarak
"Ahlakımı korumaya çalışıyorum." dedi y/n
"Evet evet adam öldürürken küfür etmeyerek ahlak"
"Kes sesini Dean hem şeytanlar adam sayılmaz onlar canavar kategorisine giriyor"
"Tamam öyle olsun"dedi Dean sonra y/n'nin yaralandığını hatırladı ve kaygıyla ona doğru geldi
Elini omzuna doğru uzattı"Bakabilir miyim iyi misin?"
Y/n omzuna doğru uzanan eli tuttu ve nazikçe indirdi "Gerçekten iyiyim Dean merak etme iyileşiyorum unuttun mu? Asıl sen iyi misin eğer yaralandıysan iyileştirebilirim" dedi
"Hayır ben iyiyim." sonra kıza sarıldı "Y/n seni kaybetmekten çok korkuyorum sen olmadan biz napardık"
Y/n kesinlikle bir sarılma beklemiyordu Dean insanlara sadece ölüm kalım mevzusu olunca sarılırdı ya da endişelendiğinde falan. Sonra y/n de ona sarıldı "Ben de sizi kaybetmekten çok korkuyorum ama merak etme her şey iyi olacak."
Sonra Crowley'nin yanına gittiler.
"Seni aptal nasıl olur da Lucifer'ı kafese koymamızı engellersin?!" Dean sinir patlaması geçiriyordu.
"Ne...sen nasıl?" dedi Crowley
"İşte tam da bu bebek sayesinde"dedi y/n'yi göstererek
"İntikam almak istediğini biliyorum Crowley ama Lucifer cidden bir baş belası"dedi y/n
"Sen de kimsin be?"
"Şu an bunun bir önemi yok Lucifer'ı da alıp bizi sığınağa ışınla."dedi y/n
"Yanlış bir şey yapars-"diye başladı Dean ama Crowley onu böldü
"Evet evet yanlış bir şey yaparsam beni öldürürsünüz ben de sizi çok seviyorum."
Sonra hepsi sığanaktaydılar Lucifer da
Sam ve Rowena büyüyü tamamlamışlardı. Sonra Sam ve Y/n Lucifer'ı aşağıdaki zindana götürdüler. Onu oraya bağladılar Sam hazırladıkları büyüyü yaptı ve ellerine de Enochian kelepçeler takmayı unutmadılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evrenler Supernatural
FanfictionBir dizi ama sadece bir dizi değil bir hayat etkili ve dramatik. Ve bu acıyı azaltmak, o evrene gidip onlara yardım etmek için her şeyi yapabilecek kadar etkilenen yoğun duygulara sahip bir insan... Supernatural hakkında spoiler içerir