11

39 5 1
                                    

"Sen-"diye başlamıştı ki üst kattan gelen bir patırtı sesiyle bölündü cümlesi. Y/n ve Sam bakıştılar evde onlar haricinde hiç kimse yoktu. Sonra silahlarını çekip sessizce sesin geldiği yöne doğru ilerlediler. Y/n hızlıca kapıyı açtı ve iki avcı silahlarını doğrulttular.

Dean kırık olan yatağın üstünde oturuyordu Cass de ayaktaydı. Sam ve y/n silahlarını indirdiler. Açıklama bekler gibi baktılar. Dean kollarını yana açtı ve omuzlarını silkti. Cass ona gözlerini devirdi ve konuşmaya başladı.

"Şimdi şöyle ki-"

"Şöyle ki biz gidiyoruz diyip üst kata ışınlandın ki bizi rahatça duyabilesin değil mi çünkü uzaklaşsaydın sana dua etmeden bizi duyamazdın ama o melek güçlerinle üst kattan çok rahat bir şekilde dinleyebilirdin Cass değil mi ne kadar ince bir davranış"diye onu böldü y/n.

"Eh doğru"

"Umm yatak nasıl kırıldı acaba?" diye sordu Sam

Y/n az önce çocuklara çıkışmış olsa da Dean'in kırık yatağın üstünde olduğunu fark edince  gülmemek için kendini zor tuttu.

"Ben sizin konuştuklarınızı Dean'e aktarıyordum o da çok heyecanlandı ve yatakta zıplamaya başladı sağ olsun kırdı"dedi Cass

Dean de umursamaz şekilde omuz silkti.

"Ne kadar saygılısınız ya teşekkürler"dedi Sam

"Evet minnettarız cidden"diye ekledi y/n

"Tamam ama siz de çok drama yaptınız"

"Dean haklı ben halledeceğim yoksa daha 40 saat bekleyeceğiz"dedi Cass ve iki parmağını Sam'in anlına koydu 2 saniye sonra elini çekti sonra da parmaklarını y/n'nin anlına koydu

Sam'den aldığı kabus ve sonrasındaki olaydan anıları y/n'ye gösterdi. Y/n ne diyeceğini şaşırmıştı kabusa mı şaşırsa yoksa aynı günün akşamı farkında olmadan söylediklerine mi aklından

Ne?!

Cidden mi?

Seni sabırsız melek

Yuh artık!!

Cass yeter be beynime girmen!

Şaka mı lan bu ne?!

Gibi pek çok tepki geçse de "Tanrım bu nasıl oldu?" demeyi seçti.

Sonra Cass konuştu "Waow sizin... sizin zihinleriniz bağlı ikiniz arasında bir çeşit bağ var ama bunun nasıl olduğu hakkında hiçbir fikrim yok"

"Nasıl yani Cass biraz daha açık olur musun?"

"Şöyle örnek vereyim ben onları konuşmaları için seni de alıp yanlız bıraktığımda ikisi de ne kadar ince bir davranışta bulunduğunu düşündüler ama üst katta olduğumu öğrendiklerinde ikisi de içlerinden pislik diye geçirdi ama hâlâ beni seviyorlar bu biraz düşük bir örnek olabilir ama sizin anlayabileceğiniz şekilde anlatmaya çalışıyorum. Bazen bu bağ sayesinde aynı şeyleri düşünüyorlar bunu seslendirmek istediklerinde de bazen aynı anda konuşuyorlar bir keresinde fark etmeden aynı rüyayı görmüşler hepimiz bir aradayız yeşil bir alanda beraber yemek yiyip sohbet ediyoruz y/n ve Sam'in köpekleri var ve bizim yanımıza geliyor Sam onun kafasını okşuyor gibi bir rüyaydı ikisi de huzurla uyanmışlardı ama aynı rüyayı gördüklerinin farkında değillerdi Sam'in gördüğü kabustan sonra y/n'nin farkında olmadan onları söylemesi de bu bağ sayesinde. Ama bu sizi yanıltmasın her konuda aynı şeyi düşünmüyorlar hatta bazı konularda o kadar zıtlar ki nasıl sevgili olduklarına şaşırıyorum ama merak etmeyin beyninize çok fazla girmedim mahremiyetinizi önemisiyorum"

"Aynen Cass mahremiyet" diye düşündü Sam ve y/n aynı anda ama bunu dile getirmenin Cass'e kabalık olacağını düşündükleri için sustular.

"Öncelikle waow filmlerdeki gibi bir aşk ha"

"Çok garip"

"Peki ama bu ne işe yarar ki?"

"Açıkçası pek bir fikrim yok"

"Araştırmak lazım"

"Ve yeni bir yatak" dedi Dean yataktan kalkarken

"Aslında gidersek ben parası ödendikten sonra onu buraya ışınlayabilirim" dedi Cass

"Aslında ben de gelsem iyi olur kafam dağılmış olur" dedi Dean

Ve bu sefer gerçekten ışınlandılar her ne kadar Dean ışınlanmaktan nefret etse de yatağı getirmek için Impalayı kullanamazdı.

Onlar gittikten sonra y/n çok uzun zaman hasret kalan insanların buluştuklarında yaptığı gibi Sam'in kucağına zıplayıp ona sarıldı. Sam beklemiyordu ama onu sıkıca tuttu iki koluyla belini kavradı. Y/n kolllarını adamın boynuna ayaklarını da beline doladı. Onun kokusunu içine çekti. Bir süre sarıldıktan sonra y/n yeni farketmiş gibi "Oh sana ağırlık oluyorum" dedi ve ayaklarını biraz gevşetti ama Sam onun beline daha çok sarıldı "Hayır küçük şey ağır değilsin"

Sonra kucağında y/n ile yürümeye başladı "Ee kraliçem bugün ne yapmak ister?" Y/n kıkırdadı

"Sadece aşağı inene kadar beni düşürme"

"Merak etme seni bırakmayacağım" bunun üstüne y/n kafasını adamın omzundan kaldırıp yüzüne baktı yüzlerinin arasında 6-7 santim vardı

"Söz mü?"

"Söz." dedi Sam ve y/n'nin saçlarına bir öpücük kondurdu.

Aşağı indiler Sam y/n'yi kırılmasından korkulan bir kristale gösterilen nezaketle yere indirdi.

"Belki biraz araştırma yapabiliriz Cass'in söylediği bağ hakkında"

"Evet iyi olur"

"Ama önce kahve alayım sende ister misin?"dedi y/n

"Saat daha 7 şimdiden uykun mu geldi gerçi yaşlılar gibi iki saat sonra uyursun şimdi sen ya da anasınıfı çocuğu mu desem saat dokuz hadi yatağa falan"

"Kes sesini Sam erken yatmak ne zamandan beri suç hem belki bugün geç yatarım ayrıca uykum yok canım istediği için kahve içiyorum"

"Tamam bende kahve istiyorum sinirli küçük şey"

Y/n kıkırdadı kahveyi hazırlamaya başladı.

"Sam o rüyayı hatırlıyor musun Cass'in bahsettiği"

"Evet hatta Dean'in doğum gününü kutluyorduk"

"Evet. Biliyor musun sanırım rüyada kontrolüm vardı canlı hissediyordum"

"Aslında ben de belki de ikimizin de gördüğü rüyalarda bilinçliyizdir"

"Olabilir"

Y/n kahveleri doldurdu. "Ben bir lavaboya gideceğim" dedi ve gitti.

Telefonunu masanın üstünde bırakmıştı. Telefon Sam'in gözüne takılmıştı içini merak ediyordu. Belki içinde y/n'nin önceki evrenine ait bir şeyler vardır onun hayatıyla ilgili bir şeyler ya da Sam kendi hayatına dair bir şeyler bulabilirdi sonuçta onun evreninde o bir dizi karakteriydi. Ama telefonu karıştırmak hiç doğru olmazdı ama merak da ediyordu kendi içinde verdiği bir mücadelenin sonunda telefona bakmaya karar verdi.

Telefonu elime aldı kilit ekranında melek kanatları vardı. Aklına gelen birkaç şifre denedi olmuyordu.

En son aklına belki tutar diye kendi doğum günü geldi hani çok küçük bir şans belki denedi ve kilit ekranı açıldı. Şaşırmıştı ama mutlu olmuştu haha sevdiğim kızın telefon şifresi benim doğum günüm diye düşündü dahası ana duvar kağıdında Sam'in bir çizimi vardı çok güzel görünüyordu. San kilit ekranını yeni açmıştı ki hemen kapattı y/n'yi görmüştü.

 Evrenler Supernatural Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin