14

39 5 0
                                    

Cass onları sığınağa ışınladı. Y/n duşa girdi. Normal duş süresinin iki katı sürede çıktı her yeri kan olmuştu saçlarını, vücudunu güzelce yıkadı. Kıyafetlerini giyindi. Yine saçlarını havluyla hafifçe kuruladı ve nemli bıraktı.

Çocuklar da rahat bir şeyler giyindi. Cass tabii ki yine trençkotuylaydı.

Y/n aşağı indi. Sam koşarak kıza sarıldı onu kucağına aldı kokusunu içine çekip "Mis gibi kokuyorsun bebeğim" dedi. Bir günde özlemişti sevgilisini sıkıca sarıldı kıza. Y/n onun yanağına bir öpücük kondurdu "Teşekkürler" dedi.

"Bi' saniye senin saçların niye ıslak hemen kurutmaya gidiyoruz" deyip kucağında y/n ile üst kata çıkmaya başladı

"Ben nemli bırakmayı seviyorum ayrıca benim yürüyebileceğimi biliyorsun değil mi hiç mi yorulmuyorsun be bırak da yürüyeyim"

"Elbette senin yürüyebileceğini biliyorum sadece seni taşımak çok eğlenceli hem niye yorulayım ki sen benim yarım kadarsın"

Sonunda kızı yatağa bıraktı ve banyosundan kurutma makinesi getirdi.

"Niye senin odandayız ki benimkinde de kurutma makinesi var?"

"Çünkü bayadır benim odama gelmiyorsun."

Sam kurutma makinesiyle yaklaşırken y/n geri gitti "Nemli bırakmayı seviyorum ayrıca kurutma makinesi çok sıkıcı bırak kendisi kurusun işte"

"Hasta olursun olmaz"

Y/n geriye doğru gitti "Ben hasta olmuyorum şunu keser misin?"

"Hayır olmaz hem eğer saçını kurutursam sonra beraber film izleyebiliriz"

"Ava gideceğiz ne filmi"

"Tamam avdan sonra"

"İyi tamam" dedi y/n

Sonra Sam onun saçlarını kuruttu, taradı sonra da bir öpücük kondurup "Tamam şimdi oldu" dedi.

Sonra ikisi de aşağı indi

"Hazırlanmanız ne kadar uzun sürdü be ağaç olduk"dedi Dean

"Söylenme Dean en azından artık vampir gibi kokmuyorum neyse hadi çıkalım."dedi y/n

"Ama ben acıktım." dedi Sam

"Y/n'nin dün bana yaptığı turtayı yiyebilirsin" dedi Dean turtayı Sam'e uzatarak sadece bir dilim kalmıştı

"Sahiden bu ne içindi?"

"Ruby'i öldürdüğün için"dedi y/n ve muzipçe gülümsedi.

Dean bir kahkaha patlattı. "O zaman asıl ben teşekkür ederim küçük hanım"

"Benim de Ruby'nin ölümünde payım var bana bu kadar mı turta düşüyor?"

"Sen şükret dün turtayı yaparken seni düşünmemiştim bile" diye söylendi sonra "Ama istersen avdan sonra sana da turta yapabilirim."diye ekledi

"Hey turtalar bana özel Sam salata yesin"diye söylendi Dean

Sam ve y/n kıkırdadılar.

"Bu tatlı anı bölmek istemem ama kurt adamlar bizi bekler"dedi Cass

Sonra hepsi sığınaktan çıkıp impalaya bindiler. Dean sonunda arabasına bindiğinde memnundu. Son günlerde hep ışınlanıyorlardı. Tüm yol Dean'in seçtiği müzikleri dinleyerek ilerlediler. İki motel odası tutup eşyalarını yerleştirdiler.

Sonra yemeğe gittiler çünkü Sam açlıktan ölmek üzereymiş gibi davranıyordu. Yemekte kurt adamın kim olabileceğini tartıştılar.

"İlk kurban Jacob Baker buradaki lisede okuyor. Ailesiyle arası iyi başarılı bir öğrenci"dedi Sam

 Evrenler Supernatural Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin