2

84 5 0
                                    

"İşte bu be benim adamım be!" Dean herkesten daha çok sevinmişe benziyordu. Bu yorucu hayatlarında kardeşinin biraz olsun mutluluğu hakettiğini düşünüyordu.

Ama y/n için durumlar biraz farklıydı. Tabii ki o da Sam'le beraber olduğu için çok mutluydu hatta bu en büyük mutlulukları arasında ilk beşe girerdi ama aklına şu söz takılmıştı "Avda aşk olmaz."

Ve sonra aklına Amelia geldi sonra Ruby Sam'in aşk hayatı onu Dean'den uzak tutmuştu.

Sonra kendine bir söz verdi eğer Dean ve Sam'in arası onun yüzünden bozulursa gidecekti çünkü diğer türlü durumların iyi gitmediğini biliyordu.  Sam her zaman Dean'i seçmeliydi.

Yardım için geldim yardım edeceğim diye düşündü bu sıralar derin düşüncelere dalmıştı bunları bırakıp iyice odaklanmalıydı sonuçta uğraştıkları kişi normal biri değildi Lucifer'dı şeytanın ta kendisi.

Onun Sam'e yaptıklarını ödetmeyi öyle çok istiyordu ki...

Neyse ki Lucifer'ı yenmeyi en iyilerinden öğrenmişti ve bunu onlara öğretecekti.

Bu düşünce ona biraz komik geliyordu ama çocukların daha az acı çekmesi için yapıyordu bunu.

Olayların akışını değiştirecekti çünkü gereğinden fazla acı çekmişlerdi tek isteği Billie'nin evrenin düzenini bozuyorsun diye ortaya çıkmamasıydı.

-1 hafta sonra-

Sam'le sevgili olmasının üzerinden tam bir hafta geçmişti ki Sam ve Dean'le konuşmaya karar verdi.

Daha geçen hafta öğrenmesini en son istediği şeyleri söyleyecekti çocuklara çünkü eğer onlar sonradan öğrenirse ve onlardan bir şeyler gizlediğini anlarlarsa durumlar çok daha beter olurdu.

Sam'le yeni sevgili oldum ve şimdi bunu bozabilecek şeyler söylemeye gidiyorum diye düşündü sığınağın  merdivenlerinden inerken.

Sam'den daha çok Dean'in tepkisinden korkuyordu Dean daha önyargılıydı çünkü.

Çocuklar masada oturyorlardı bir şeyler konuşuyorlardı y/n gelince sustular ve selam verdiler.

"Çocuklar konuşmamız lazım" dedi y/n gergin bir ifadeyle kalp atışları şimdiden hızlanmıştı böyle zamanlarda hep böyle olurdu elleri terler kalbi küt küt atar kendisine nefes almayı hatırlatırken bayılmamaya çalışırdı.

Sam:Tabii konuşalım.

Dean hiçbir şey demeden bekledi. Artık geri dönüşü yok pat diye söyleyeceğim diye düşündü y/n ve derin bir nefes aldı.

Y/n:Ben sizin dizi olduğunuz başka bir evrenden size yardım etmek için geldim. Melek değilim insanım ama Lucifer'la savaşmak kolay olsun diye gelirken birkaç özellik ekledim yani kalıcı bir büyüyle. Melekler gibi iyileşip iyileştirebiliyorum ve ölüleri geri getirebiliyorum onun dışında normal insanlar gibiyim. İyileşmemin bir sınırı var mı bilmiyorum ama bugüne kadarki avları mükemmel bir avcı olduğum için diye değil iyileşme özelliğim sayesinde yarasız bir şekilde atlattım.

Y/n nefesini tutarak çocuklardan bir yanıt bekledi. Korkuyordu.

 Evrenler Supernatural Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin