6

51 5 0
                                    

Y/n'den~

Lanet olsun Cass ne vardı da kafama girdin. Off hayır orda senin görmemen gereken o kadar çok şey var ki neyse ki rastgele baktı.

Sam'in öldüğü kurtarmaya gittiği adam tarafından boğularak öldürüldüğü zamana bakıyordu.

Sonra Dean ve kendi ölümlerini gördüğüm zamana baktı.

O anılara bakınca ben tekrardan aynı şeyleri hissediyorum çok canımı acıtıyordu bu.

Onlara karşı olan hislerimi öğreniyordu şu an. Aslında onları çok sevdiğimi zaten biliyordu ama kafamın içine girip bu saf sevgiyi görmesi çok daha farklıydı.

Onlara sinirlendiğim zamanlara bakıyordu. Ekrandan onlarla konuştuğum zamanlara

Sonra Dean'in cehennem anıları hakkında konuştuğu anıya girdi lanet olsun lanet olsun hayır Cass

Sonra Sam'in Lucifer'la cehenneme atladığı sahneye

Sonra kendisini arafta bıraktığı sahneye gitti aptal melek umarım bizi ne kadar üzdüğünü fark ediyorsundur.

Sonra o İngiliz hıyarın Sam'e işkence ettiği anıya girdi. Hah bunu düzeltmiştim hatta o pisliği de Sam öldürmüştü dünyanın en rahatlatıcı şeyiydi sanırım.

Ama Ketch'in gitmesine izin vermiştim tabii onunla güzelinden bir konuşma yaptıktan sonra ama kimse onun bilerek gitmesine izin verdiğimi anlamamıştı onlara açıklamak zor olurdu bu adam sonradan iyi adam olacak sizi satmayacak falan demek hem bunu nerden bildiğimi de açıklamak zor olurdu.

Cass zihnimde oldukça hassas ve çekingen davranıyordu bana zarar vermekten korkuyordu.

Ben geldikten sonra pek çok şey değişmişti. Mesela Mary İngilizlerle anlaşma yapmamıştı. Tüm cehennem prenslerini öldürüp Colt'u geri almıştık. Gabriel'ı Asmodeus'un elinden kurtarmıştık. Gabe beni çok sevmişti. Başmelek  bıçağını da geri almıştı ve bize biraz da özünden bırakmıştı eğer ona ihtiyacımız olursa dua etmemizin yeterli olduğunu söylemişti.

Lucifer'ın dışarda olduğunu biliyordum ama bunu onlara söyleyemezdim çünkü Chuck'la savaşmak için Jack'e ihtiyacımız vardı. Eğer Cass kafama girmeseydi bildiğim her şeyi anlatıp bir plan yapacaktık bugün.

Cass bir süre sonra durdu sanırım sıkılmıştı bunları ben gelmesem yaşanacakları görmek canını sıkmıştı anlaşılan ama zihninden çıkmadı ve son bir anının içine daha daldı ölümünün

İnanamıyorum şimdi kendi ölümünü görecekti ve Dean'i sevdiğini bildiğimi öğrenecekti onu dışarı atmak istedim ama zihnim çok yorulmuştu yapamadım.

Cass artık biliyordu.

Ama merak etme Cass seni kurtaracağım ölmene asla izin vermeyeceğim. Hiçbirinizin ölmesine izin vermeyeceğim.

 Evrenler Supernatural Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin