Merhabalar. Sizlere kendimden ailemden en yakın arkadaşımdan ve ilk aşkımdan bahsedeceğim pardon düzelteyim ilk ve son olacak aşkımdan bahsedeceğim.
Ben Nazlı Gülengül İsmet ve Aynur Gülengül'ün kızıyım. Abim Güneş ve kardeşim Burak ile 3 kardeşiz. Abim polis ve benim de hayalim polis olmak. Burak ise üniversite öğrencisi oyunculuğa yönelecekmiş neyse devam edelim. Güzel bir mahallede bahçeli 3 katlı bir evin ikinci katında oturuyoruz.
Alt katımız da en yakın arkadaşım Açelya var. Yusuf amca ve Şükran teyzenin tek çocuğu deli doludur ama benim canımdır. Her şeyimi bilir ama her şeyimi bende onun tabi... Onun da hayali hemşire olmak iğne yapmaya bayılıyor da kendisi (güler sonra derin bir nefes alıp devam eder)
Üst katımız da ise... Ali var Ali Vefa benim ilk ve son aşkım... Hikmet amca ve Gülcan teyzenin üçüncü çocukları Ali ile aynı yaştayız ondan büyük bir ablası ve bir abisi var. Ahmet Vefa onun abisi mimar kendisi Kıvılcım Vefa da Alinin ablası o da mali müşavirdir ikisi de dünya tatlısı insanlardır.
Biz küçükken ailelerimiz birbirlerini tanımadan bu evleri alırlarken nereden bilebilirlerdi ki yabancı üç aile onca yıldan sonra dost kardeş gibi olacaklarını. Benim annem Açelyanın annesi Şükran teyze ve Alinin annesi Gülcan teyze kardeş gibi olmuşlardı keza babalarımız da öyle. Hafta sonları geniş bahçede sofra kurulur hep birlikte kahvaltı edilir mangallar yapılır pikniğe gidilir yani anlayacağınız su sızmaz aramızdan 😊
İşte Açelya ve Aliyle çocukluğumuz beraber geçti, ilkokul ortaokul ve liseyi aynı sınıflarda okuduk. Aramız o kadar iyidir ki her şeyi birlikte yaparız. Aliye hislerim orta okul sıralarındayken başladı ama Ali hiç o gözle bakmıyor bana onun için en best kankasıyım ama benim için öyle değil. Aşkımın karşılığı yok açılmaktan da korkuyorum aramız bu kadar iyi iken bundan sebeple bozulursa diye çok korkuyorum. Ailelerimiz de kardeş gibi görüyorlar zaten bizleri bu da ayrı bir şey... Yani anlayacağınız aşkımın bir karşılığı yok ben platonik takılıyorum.
Liseye geldiğimizde Açelya anlamıştı çekip kenara konuştu benimle ben ise ağlayarak her şeyi anlatmıştım. Liseye geçince Ali de ergenliği atlatıp büyüyünce tabi çapkın olmaya başladı yürüyeceği kızları bize gelip anlatıyordu durmadan ona bakmayanlara da Açelya ile beni devreye sokarak aralarını yapmamızı istiyordu. Öküz! Öküz ama çok seviyorum onu öyle böyle değil. Her şey güzel çok güzelken tek sorun içimdeki aşk acısıydı. O da imkansız gözüküyordu... Hele ki Alinin gittikçe aşırıya kaçan çapkınlığı ve deli doluluğu karşısında...
Ah Ali... Benim Kıvırcığım... Zeytin Gözlüm... Kalbimin diğer yanı...
Zaman geçti girdik üniversite sınavlarına Açelya hemşirelik kazanırken Aliyle ben polis akademisini kazandık. O kadar mutlu olmuştum ki... Açelya dışında kimse bilmiyor ama siz bilin Ali'nin polis sevdası benim de hayalim olmuştu. Ondan hiç ayrılmak istemiyordum olmayacağını bile bile ama kendimi tutamıyordum ondan ayrı kaldığım an nefessiz hissedecektim kendimi... Onun hayali benim de hayalim olmuş ve ikimiz de polis olmuştuk.
Polis akademisini de başarıyla bitirdik Aliyi küçük bir farkla geçmiştim ben birincilikle bitirirken Ali de ikinci olmuştu. Törenle plaketlerimizi aldık ailelerimiz bize gururla bakıyorlardı. Üniformalarımız içinde beraber pozumuzu da vermiştik. Ah! Elini belime doladığı an keşke orada takılı kalsaydık...
Sonra görev yerlerimiz belli olacakken Aliden artık ayrılacağımı düşünüyordum İstanbul da kalacaktık ama farklı farklı yerlere verilecektik öyle hissediyordum. Sonra bir telefon geldi. Verilen adrese geldiğimde kafamı çevirdiğimde Aliyi de gördüm şaşırırken o şaşkındı. Sonra girdik içeri. 3 adam vardı.
Adil: Hoş geldiniz çocuklar
Ali: Neler oluyor siz de kimsiniz emniyet müdürlüğünden aradılar beni
Nazlı: Evet beni de ama burası emniyet müdürlüğü değil sade bir dükkan noluyor
Adil: Hahahaha çok şey olacak Nazlı Gülengül ve Ali Vefa hatta Gizem Tekin ve Çınar Tekin mi? demeliyim
Ali ve Nazlı bellerindeki silahlara yönelirken Adilin yanında olan Tanju ve Ferman hızla kimliklerini çıkardılar.
Tanju: Sakin olun arkadaşlar. Emniyet amiri Tanju Korman
Ferman: Organize şube Başkomiser Ferman Eryiğit
Adil: Bende emniyet müdür Adil Erinç memnun olduk çocuklar -diyerek gülmeye devam ederken içeri iki kişi daha girdi Doruk ve Demir organize şubenin gizli kapaklı işlerine bakan ikili
Doruk: Yeni kimlikler hazır müdürüm
Demir: Ev de hazır işler de
Ali: Ama ne oluyor artık bizde öğrensek!
Nazlı: Evet biz neden buradayız!
Tanju: Mafya bir iş adamını gözetlemek ve kaçakçılık yaptıklarını ispatlamamız için
Ferman: Onlara komşu olacak ve işleri takip edecek bir karı koca lazım bize
Adil: Onlar da siz olacaksınız
AlNaz:(gözleri büyürken) NEEEEE!
Tanju: Detaylar Doruk ve Demir de bu yolculukta size eşlik edecekler
Adil: Olayı detaylıca konuşursunuz onlarla bunlar da yeni kimlikleriniz sen artık Nazlı G. değil Gizem Tekin sende Ali V. değil Çınar Tekinsin ve karı koca taşımacılık sektöründe var olan Tekin şirketler grubunun sahiplerisiniz anlaşılmayan bir şey. Demir Doruk gerisi siz de diyerek çıkarken AlNaz donup kalmışlardı. Tanju da çıkarken
Ferman: Bunları kendilerine getirin planı anlatın sabahtan da polis merkezine gelsinler
DorDem: Emredersiniz başkomiserim dediğinde Ferman da giderken Ali ve Nazlıya yeni görevleri hakkında detaylıca her şeyi anlattılar. 1 yıldır bu plan için uğraştıklarını ve polis akademisin de Adil müdürün onları seçtiklerini söyledikten sonra AlNaz bakıştı düşünmeye başladılar.
Nazlıdan
Aliden ayrılacağımı farklı bir yerde görev yapacağımı düşünürken dört ayak üstüne mi düştüm yine anlamadım. Hayatın bana bir oyunu galiba... işimize gizli bir görev verilerek başlayacaktık ay hem de Alinin karısı olarak yani gerçekten de olmasa onunla görev boyunca aynı evde yatıp kalkacaktık bu iş beni şimdiden heyecanlandırmaya kalbimde kelebekler uçurtmaya başlamıştı. Hakkımız da hayırlısı.................................................-
Bu kısma kadar Açelya Ali ve Nazlının aileleri ile bilgilerini, Nazlının karşılığı olmayan platonik aşıkını, çocukluktan beri birlikte vakit geçirdiklerini öğrendik. Ve Aliyle birlikte gizli bir göreve başladıklarını. Bunları uzatarak bölümler de yer vermemek adına Ön İzleme olarak en özet şekliyle ele alındı. İlk bölümden itibaren bambaşka bir yola gireceğiz.
Yeni serim için aşırı heyecanlıyım inşallah kitlesi votesi ve yorumları bol olur. Karakter tanıtımı da yakın zamanda gelecektir. Eylül başında da yeni bölümlere başlayacağız inşallah :)
Şimdilik Sağlıcakla Kalın 😇
Yeni seriyi sayfalarınız da paylaşıp duyuruysanız çok mutlu olurum 🥳
Eee hadi yorumları alalım 😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllar Sonra (AlNaz)
Short StoryYıllar sonra tarih yeniden tekerrür eder... Polis olan Ali ve Nazlı'nın Hikayesine Hazır Olun. Her şey çok başka olacak!