Voteyi beklemedim. Bonusu salıyorum. Bir dahaki yeni bölüm için son iki bölümün votesi dolduğunda gelecek 😇
-Kar maskeli adam bir süre öyle durduktan sonra silahı yavaşça indirip cebine koyarken yavaşça maskesini çıkardı. Nazlının gözleri şokla açılırken kar maskeli olan Ali elini de Nazlının ağzından çekerken gülümsedi
Nazlı: A-Ali? -diyebildi. Kalbi tıklıyordu fena bir şekilde korkmuştu şimdi de aşırı derecede şaşkındı
Ali: Böyle bir sürpriz yapmak istedim -dedi Nazlı kendine gelirken sertçe koluna vurunca ona yarasının getirisiyle acıyla inledi
Nazlı: Salak! Napıyorsun sen ya! -bir tane daha vurdu yetmedi kıvırcık saçlarına asıldı
Ali: Ah! Ben tek yapmadım hepimiz yaptık -diye geri çekti kendini
Nazlı: Hepimiz derken? Hem sen ne zaman geldin noluyor Ali ne bu oyunlar kar maskesi silah habersiz buraya gelmen -kayışı koparmış dur durak bilmeden konuşmaya devam ederken bir yandan da Ali'nin koluna vuruyordu Ali Nazlının dudağına yapışarak susturdu. Nazlı şaşırdıkça şaşırmaya devam ederken elleri havada öylece kalakaldı.
*
Demir Açelya Doruk ve Ferda hızla oradan ayrıldılar. Birkaç gün önce Açelyayı arayan Ali yardım istemişti. Nazlıyı sevdiğine ikna olmuştu öpüşmeleri banyodaki yakınlaşmaları kalbinin hazırlanması içinde kelebeklerin uçuşmadı aşık olduğuna kanıttı. Ve karar verip arkadaşını aramıştı. Nazlıya o evde aşık olmuştu ve aşkını o evde itiraf etmek istemişti.
Demir sayesinde Doruk ve Ferda işin içine dahil olmuş bilerek Nazlıyı eve getirtmişlerdi. AçDem ve Ali evde güzel bir akşam yemeği ve masa hazırlarken Nazlı içinde Açelya güzel bir elbise getirmişti. DorFer e de düşen Nazlıyı getirtmekti onlar da onu yapmıştı. Şimdi aynı arabada geri dönüyorlardı
Açelya: Öküzüm sonunda doğru olanı buldu
Ferda: Nazlıda iyi dayanmış bunca sene içinde tutmuş falan
Doruk: Harbiden de öküzmüş Ali de anlamamış hiç Ferda bile dedi Nazlı Ali'ye aşık diye
Ferda: Kadın kadının halinden anlar Dorukçum
Demir: Neyse buradan güzel sonuç çıksın bari -dediğinde
Açelya: Ay hadi inşallah
*
Ali geri çekildi ama sadece dudaklarını ayırdı. Alnını Nazlının alnına yaslarken Nazlı gözlerini kapatırken usulca göz yaşlarını serbest bıraktı.
Nazlı: Ali...
Ali: Seni sevdiğimi anladım sana aşık olduğumu gördüm o günden beri, sesler değişti, renkler değişti, yüzümdeki çizgiler başkalaştı, geçmişim değişti, günler değişti, sana dönüştü... B-ben seni sevdiğimi anladım. Hem de burada bu evde görevdeyken anladım. Yıllarca seni görmediğim için özür dilerim yıllarca bu sevgiyi içinde tutmana sebebiyet verdiğim için özür dilerim. Bende seni seviyorum. Beni affedebilir misin?
Nazlı Ali'nin dedikleri karşısında iyice ağlaması şiddetlenirken yavaşça gözlerini açtı ona bakan kara gözlerle buluştu alınları hala birbirine yaslıydı. Nazlı titreyen ellerini kaldırıp Ali'nin yanaklarını kavradı.
Nazlı: Sen benim ulaşılmazımdın imkansızımdan her geçen gün böyle düşündüm. Arkadaş olarak yanımdaydın kankan olarak vardım senin hayatında... eğlencelerimiz yakınlığımız bunun için bozulursa dayanamazdım sustum... içim acıya acıya sustum Açelyadan başka kimseye ağlamayadım seni kaybetmekten korktum ama vurulduğun zaman aklım uçtu gitti sana bir şey olacağı korkusu.... Keşke dememe pişmanlığını içimi kor etti dilimden döküldü itirafım sonra olanlar... Düşüncem deyip çekip gittin ne bir ses verdin ne bir şey buz gibi bir ifadeyle düşüncem dedin o kadar....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıllar Sonra (AlNaz)
Short StoryYıllar sonra tarih yeniden tekerrür eder... Polis olan Ali ve Nazlı'nın Hikayesine Hazır Olun. Her şey çok başka olacak!