(23) Vefa Ailesi Büyüyor (+18)

988 152 36
                                    

Birkaç ay sonra...

Ali annesinin bin bir oyunu ve Şükrandan öğrendiği muska yapmasından sonra küplere binmiş ve büyük patlamıştı. Gülcan onları ayıramayacağını anladığında Kıvılcım ve Ahmet'in de üstüne gelmesiyle Hikmetle beraber köye gidip oraya yerleşmişlerdi...

Gülcan ve Hikmetin gitmesiyle Ahmet Alinin kiradan çıkmasını ve kendi evine girmesini istemişti. Ali zar zor ikna olurken şartlardan dolayı kabul etmişti. Aynur ve İsmet yaşanan olaylardan sonra eski evlerini kiraya vermişlerdi şimdi ise Gülcanın ve Hikmetin gitmesi ve AlNazın oraya taşınmasıyla onlar da evlerine taşınmıştı...

Ferda ve Doruk'un git gide arası açılırken Ferda saçmalamaya devam etmiş ve boşanma davası açmıştı Doruk boşanmak istemediği için süreç uzarken ayrılmasalar da ayrı evlerdeydiler. Tolgaya belli etmeseler de ikili arasındaki çekişmeye Adil ve Selvi sinirliydi. Dorukun hiçbir suçunun olmadığı kızlarının abarttığını biliyorlardı...

Güneş ve Gülin ise 2 haftadır evlenmiş ve İstanbul'a taşınmışlardı. Farklı ilçelerde görevlerine devam etseler de ikisi de ailelerinin yanında olduklarından mutlulardı...

Açelya Demir & Kıvılcım Tanju cephesinde de hamilelik süreci stresli geçiyordu. 3 aylık olan bebeklerin cinsiyet günü gelip çatarken bu 3 ayda Demir de Tanju da eşlerinin üzerine fazlasıyla düşmüşlerdi. Açelya sinir krizleri geçirse de kıyamadığı Demire önce kızıp sonra özrünü dilerken Kıvılcım sabır ediyordu bir an önce doğurmak ve Tanjunun fazlasıyla üstüne gelmesinin bitmesini diliyordu...

*

Ali ve Nazlımız ise bugün bebeklerine kavuşacaklardı. 2 ay boyunca kurumun yakın çevreye sormaları eve gelip izlenimler yapmaları sonucunda şartların uygun olduğuna karar vermişlerdi. Geriye kalan tek şey Ali ve Nazlının bebeklerle geçireceği zaman diliminde onlara alışma kabul görme aşamasıydı bu da 1 ay içindeki gözlemlerle kanıtlanmıştı. Zorlu bir sürecin sonunda Ali ve Nazlı kurumdaydı...

Nazlı: Aşırı heyecanlıyım Ali yiaaaa

Ali:(elinden tuttu) Aşkım sakin ol şimdi çocuklarımızı alıp gideceğiz evimize yeni bir hayat bizi bekliyor -dediğinde görevliler pusetlerindeki Simay ve Sinan bebekle içeri girdiler Ali ve Nazlı hemen ayaklandı

Müdüre: Ali bey Nazlı hanım çocuklarınız hazır inşallah hayırlısı olur çok güzel bir şey yapıyorsunuz her şeyinizle de kanıtladınız -diyerek gülümserken

Nazlı: A-alabilir miyiz?

Müdüre: Tabi ki -dediğinde Ali Sinanı alırken Nazlı da Simayı aldı. Kuruma teşekkür edip el ele bahçeye çıktılar. Açelya ve Demir kapıda bekliyorlardı yanlarına geldiler

Açelya: Ayyy çok tatlılar yerim ki ben sizi

Demir: Hayırlı olsun arkadaşlar sonunda kavuştunuz

Ali: Sağ ol kardeşim

Açelya: Bir dakika ya ben şimdi neyim? -dedi az önce aydınlanma yaşamıştı

Nazlı: O ne demek be tabi ki teyzesin aaaa

Açelya: Yooo hala da olabilirim ki yaaa ben bunu hiç düşünmedim -diyerek telaşa girerken

Demir: Açi ya stres yok telaş yok dedikçe sen bir şeyler buluyorsun yine -diyerek isyan etti

Açelya: Sus Demir!

Ali: Tamam ya eve gidelim orada karar veririz hadi -diyerek Nazlıyla arkaya oturdu Açi ve Demir de öne binerken eve doğru yola koyuldular.

*

Yıllar Sonra (AlNaz)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin