12 | Savaş

1.6K 210 95
                                    


"Binnie~ benim yakışıklı, kaslı, güçlü, seks tanrısı, mükemmel alfam~"

Jisung üzerindeki ona oldukça bol gelen mavi gömlek ve çıplak bacaklarıyla koşarak salona girmiş, karşısındaki alfanın yanağını öperek dizine oturmuştu.

"Ne istiyorsun bakalım nazlı omegam?"

Changbin, sevgili olduklarından beri Jisung'a böyle hitap ediyordu ve bu omeganın daha da keyfilenmesine sebep oluyordu. Dizinde oturduğu alfaya biraz daha sırnaşarak başını omzuna koydu. Bakışları birbirlerini bulduğunda yanaklarını şişirdi hafifçe.

" Benim şapşal arkadaşım çok üzgün birkaç gündür. Acaba ben diyorum ki biz şey mi yapsak?"

Omega parmaklarıyla oynarken bir yandan da sevgilisinin tepkilerini izliyor cümlelerini dikkatle seçmeye çalışıyordu. Alfa olayın nereye gideceğini bilse bile karşısındaki adamın tatlı kıvranışlarını izlemek istiyordu.

" Ne yapsak hayatım? "

Jisung kafasını yasladığı omuzdan kaldırırken sevgilisinin karnına da sert olmayan bir yumruk attı. Oynanan oyunun farkındaydı.

"Neden beni uğraştırıyorsun ki barıştıralım bu iki salak çocuğu demek istiyorum işte. Offf "

Changbin, Jisung'un bu tavrına karşı güçlü bir kahkaha atmış sonra sevgilisini belinden yakalayarak bedenlerinin birleşmesini sağlamıştı. Şu an göğüsleri yapışık duran ikili gözlerini ayırmadan birbirlerine bakıyorlardı.

" Hmm, demek başkalarının hayatına müdahale etmek istiyorsun?"

Alfa derin sesiyle mırıldanıp omegasının yanağındaki ufak bene dudaklarını kondurdu. Teması kesmeden dudaklarını çenesine doğru indirdi ve orayada aynı şekilde bastırdı. Jisung'un aklını dağıtmak çok kolaydı, özellikle onu baştan çıkaracak küçük hamleler tamamen zihninin bulanmasına sebep oluyordu.

Dudaklarını hafifçe omeganın çenesinden kaldırıp boynuna doğru ılık nefeslerini verdi.

"Bence sevgilim.. "

Dudaklarını konuştukça Jisung'un boynuna sürtünüyordu. Bilerek bu mesafeyi ayarlamıştı.

"Biz kendi işimize bakalım"

Elinin altında miniğinin titrediğinin farkındaydı ve böyle arsız bir omegaya bu denli ufak hareketlerle bile hükmedebildiği gerçeği alfayı oldukça tatmin ediyordu. Beline sarılı kolu biraz daha sıkılaştırıp dizilerindeki adamı tam kucağına çekip kasıklarının birbirine çarpmasını sağladı.

"Hm, Ne dersin omegam? "

Fısıltısını kavruk tene bırakmış ve dilini yavaşça Jisung'un mühür yerinde gezdirmişti.

" Hm hm" 

Minik beden kafasını sallayarak karşısındaki adamı onaylamış sonrasında daha fazla dayanamayıp dudaklarını birleştirmişti.

Yumuşak bir başlangıç aşamasını direkt geçmişler, direkt ateşli bir hal almıştı öpücük. Changbin tüm otoritesiyle Jisung'u yönlendiriyor ve Jisung'un aklını başından alıyordu. Dilleri birbirine çarptığında omega seslice inleyip alfanın kucağında ihtiyaçla daireler çizmeye başlamıştı.

"Eğer beni geçiştirmek için böyle bir şey yapıyorsan Binnie.. Haberin olsun, ben asla inadımdan vazgeçmem sevgilim "

Jisung ağzından kaçan küçük inlemeler arasında konuşmaya çalışmıştı. Odada gül ve sandal ağacı kokuları birbirine karışmış ikisinin de daha ileri gitmek istemesine sebep oluyordu. Changbin dudaklarını ayırıp Jisung'un üzerindeki kendisine ait gömleğin düğmelerini boştaki eliyle açmış ve Jisung'un üst bedenini gözleri önüne sermişti.

A moment of silence | Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin