15 | Sürpriz

1.9K 212 65
                                    

Felix, yol boyunca Jeongin için hangi yemeği yapacağını düşünmüş ve içinde her saniye daha da büyüyen heyecanını kontrol altında tutmaya çalışmıştı. Omegası keyifli keyifli kıpırdanıyor ve aşık olduğu adam için bir şeyler yapabilecek olmanın mutluluğuyla yerinde duramıyordu.

Feronomlarını henüz tam olarak düzenli kontrol edemiyor oluşu biraz huzursuz hissetmesine sebep olsada alışmıştı bu duruma. Duygularını hep uçlarda yaşıyor bu yüzden de farkında olmadan etrafına sürekli çiçek kokusu yayıyordu. Ailesi onun bu huyunu bildiğinden her yere şoförle gönderirlerdi göz bebeklerini. Changbin onu eve bıraktığında direkt üstünü değiştirip çıkmıştı.

Bakışları daha önce yalnızca bir kez çok kısa süreli geldiği binayı bulunca gülümsedi. Yolda durup aklındaki yemek için alışveriş yapmıştı yani bir şey eksikse bile sıkıntı olmayacaktı. İçindeki heyecanı daha fazla bastırma gereği duymadan arabadan inip şoförün poşetleri almasını bekledi. Kendisi de daha bu sabah yaptığı browninin olduğu kutuyu tutuyordu.

Kapıdaki zillere bakıp hızlıca Beomgyu yazana basıp beklemeye başladı. Birkaç saniye içinde açılan kapıyla birlikte binaya girip asansöre bindi. Şoför asansöre poşetleri koyup binadan çıkmıştı. İneceği kata geldiğinde olduğu yerden çıkıp poşetleri de eline aldı. Kendisine göre uzun ve büyük gözüken bir çocuk meraklı bakışlarla evinin kapısında dikilmiş kimin geldiğine bakıyordu. Dudaklarına çabucak samimi bir gülümseme yerleştirdi omega.

"Selam, ben felix. Jeongin'e sürpriz yapacaktım ve Minho Hyung sende yedek anahtar olduğunu söyledi. Rica etsem verebilir misin?"

Beom birkaç saniye karşısındaki güzel çocuğu süzüp kafasını salladı onaylar şekilde. Içeri girip kapının arkasındaki askılığa uzandı ve anahtarı aldı.

" Al bakalım çilli. Bu arada ismimi bildiğini düşünüyorum zilime bastığına göre? Jeongin ile sevgili misiniz? İlk defa evine birinin geldiğini görüyorum"

Beta, kollarını önünde çaprazlamış küçük omegayı göz hapsine almıştı. Felix buraya ilk gelen kişi olmanın gururu ve ona yöneltilen sorunun utangaçlığıyla gülümsedi. Yanaklarına tatlı bir kızarıklık örtülmüştü ve gözlerini kırpıştırarak sevimli bir görüntü sunuyordu.

" Henüz sevgili değiliz ama öyleyiz gibi de. Off bilmiyorum yani ama aramızda kalsın buraya ilk gelen kişi olmak çok hoşuma gitti"

Gözlerini büyüterek sanki sır verir gibi konuşmuş Beom ise bunu sevimli bulduğundan Felix'in yanağını parmakları arasına sıkıştırmıştı.

" O zaman bundan sonra senin gizli istihbaratçın olacağım ufaklık. "

Göz kırparak konuşmuş ve elini beşlik çakması için havaya kaldırmıştı. Felix hızla bu harekete karşılık verip gülümseyerek geriye doğru adımları.

"Teşekkür ederim Beomgyu~ Ben artık girip yemek yapmaya başlamalıyım yoksa yetişmeyecek hiçbir şey."

Evin kapısını açıp poşetleri dikkatle içeriye koydu.
Bakışları hala onu izleyen betayı bulunca hafifçe tebessüm edip el salladı. Beomdan da aynı karşılığı aldığında kapıyı kapatmak için Hareketlenirken Beom'un sesi ile duraksadı.

" Hey lixie bu akşam erkek arkadaşım gelecek. Çok ses çıkartmayın tamam mı?"

Arsızca sırıtmış, kurnaz bir ifadeyle göz kırpmıştı. Felix ima ettiği şeyi anlayıp gözlerini irileştirmiş ve kıpkırmızı olmuş suratıyla bağırmıştı.

A moment of silence | Hyunho Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin