İlk birkaç bölümde olayların başlangıçta nasıl gerçekleştiğini yazacağım . 4. bölümden sonra asıl olaylar başlıyor okuyanların dikkatinee !!!
Küçük bir köyde yaşayan Hasan akşam camiden çıkarken bir ses duydu . Nerden geldiğini anlamaya çalıştı , caminin arka bahçesinden geliyordu . Bir bakayım da neymiş öğrenelim , ses net değildi yaklaştıkça bebek sesi olduğunu anladım .
Ağaçların olduğu bölgede , bir ağacın altında pembe bir kundak gördüm . Yanına diz çöktüm sahiden de bir bebek vardı kundağın içinde yanlış duymuş olabilme ihtimalim var diye düşünmüştüm hâlbuki . Kim ne için buraya bebeğini bu ayazlı akşam vakti bırakır aklım almıyor . Bebeği kundaktan çıkardım ağlamaktan kıpkırmızı olmuş yavrucak .Bunlardaki nasıl vicdan anlamıyorum diye söylenmeye başladım ama nafile etrafında kimse de yok ne yapsam acaba ?
O kadar masum ve tatlısın ki insan dokunmaya kıyamaz . Gözyaşlarını sildim tombul yanaklarından .Havada giderek soğumaya başlıyor . Seni bugün evimizde misafir ederiz minik misafirimiz olur fena mı ? Evde Hanım' la konuşurum nasıl olsa . Her şeyde vardır bir hayır .
Evde Hanım' ı ve 6 yaşındaki oğlundan başka kimse yoktu zaten . Yolda kimseye rastlamadan evin önüne geldim . Kapıyı çaldım bakalım bugün kim açacaktı kapıyı ?
Hatice Hanım'dan önce küçük oğlu kapıyı sonuna kadar açıp babasının kollarına atılmayı beklerken kolları açık bir şekilde öylece babasının ellindekine bakmaya çalıyordu.Hatice Hanım neden hala kapıyı çalan içeri giremedi ya da oğlu onu çağırmadı diye çok düşünmeden kapıya bakmaya gitti . Kapının önünde kocasının elindeki kundak ilk dikkatini çekti. Neyin nesi bu böyle ? Hatice Hanım kocasına bakarken ne söyleyeceğini ne yapacağını şaşırdı.
Karısını daha fazla merakta bırakmadan hanım içeri geçelim her şeyi anlatacağım . Oğlumun elini tutarak içeri girdim .
Hatice Hanım kapıda durmanın bir anlamı olmadığını anlayıp salona doğru gitti . kundaktaki yüzü görünen küçük bebeğe baktı. Kundağın renginden kız olduğu anladı.
Eşinin ilgisinin bebekte olduğunu fark edip açıklama beklediğini biliyordu ve daha fazla merakta bırakmamak için söze başladım . Camiden çıkarken bir ses duydum . Ne olduğunu ilk anlamadım yaklaştıkça bebek sesi olduğunu anladım . Ses meğerki bizim caminin arkasından geliyormuş. Gidip baktım işte kimsecikler yoktu etrafa, havada gittikçe soğuyordu zaten bizim eve getirdim direkt kötü mü yaptım Hanım ? İçten içe küçük bebek için üzülüyordum ama annesi ve babası bırakıp gitmiş . Onu o soğukta orda bırakmazdım vicdanım el vermezdi .Hatice Hanım eşinin bu duruma içerlendiğini anladı . Onun yanında olduğu göstermek için yanına oturdu, ellerini tuttu . Üzülme Bey yarın muhtara söyleriz o bir hal çaresini bulur olmadı , biz bakarız kendi öz evladımız gibi .
Hasan çok sevindi eşinin bu kadar ince düşünceli olmasına . Zaten eşinin her halini sevdiği gibi bu halini daha çok seviyordu .
Hatice Hanım artık dayanamayıp kundağa doğru yürüdü ve bebeği kundaktan çıkarttı . Kucağındaki bebeğin minicik ,tatlı , elma yanaklı olduğunu görünce dayanamadan elma yanağından öptü .
Hasan karısının küçük bebeğe bakışını fark ettiğinde içinden hiç bırakmak gelmiyordu.
Hatice Hanım bebeği kundağa koydu , kocasına bakarak Bey geç oldu uyuyalım. Ben Ali' yi yatırmaya götüreyim sende bebeğe bak ben gelene kadar dedi .
Oğlunun suskun olması korkutuyordu kadını sebebini sormaya karar verdi . Oğlum neden bir şey demiyorsun ne kadar tatlı bir bebek gördün mü ?
Ali annesinin bebek hakkında düşüncelerini hiç sevmedi . Ben onu istemiyoyum . Kadeşim olmayayak diyip odasına kaçtı , kapıyı arkasından çarptı . Odada sinirden küçük ellerini yumruk yaparak pencereden dışarı baktı . Kabul ediyordu içten içe bebeğin şirin olduğunu ama annesine söylemeyecekti asla .
Hatice Hanım oğlunu yalnız bırakmayı düşündü nasıl olsa yarın bir çözüm yolu bulacaklardı elbet . Salona doğru yürüdü dalgın dalgın kocasına seslendi . Bey hadi yatmaya gidelim dedi .
Hasan başıyla onayladı gidelim bebeği de yanımıza alalım akşam acıkırsa diye dolapta süt var dimi Hanım ?
Evet Bey var onu veririz diyiverdi . Bebeği kucağına aldı odalarına doğru yürüdüler .Görüşlerinizi belirtirseniz çok sevinirim ☺️.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızda Uçurumlar
RomanceMelek'in cazibesi Ali' nin aklını başından alacak mı ikisinin aşkı onları kor kor yakacak mı ? " Alii " nee yapıyorsuun sen . Bu bu yaptığın ... Sadece sarılıyorum bebeğim ama yakında sende istediğinde farklı şeyler yapıyor olacağız. ...