Muhtarla konuşmak için evine gittim , kapıyı çalıp beklemeye başladım.
" Oo Hasan sen hayırdır bu saatte bir şey mi oldu ? İçeri gel . "
Yok muhtar dışarda konuşalım önemli bir meseledir .
" Tamam sen nasıl istersen gel şöyle oturalım bari ayakta kalma ."
Muhtar evine gelme sebebim derin bir nefes aldım söze başlamak için geçen akşam camiden çıkarken bir ses duydum caminin arka bahçesinden .
"Eee ne sesiydi yahu çabuk anlat ."
Sabırlı ol muhtar . İşte bir bakayım dedim bide ne göreyim pembe bir kundak bebek ağlama sesi de geliyordu , oraya gittim , etrafa baktım kimseyi görmeyince yavrucağı bizim eve götürdüm.
"Vah vah vicdansızlar el kadar bebek sokağa mı atılır Allah'tan korkuları da mı kalmamış . "
Devir değişti muhtar artık böyle şeyler çok oluyor . Bizim bir çaresine bakmamız lazım . Ne edelim de bu yavrucak kimsesiz büyümesin anası babası bırakmış tekrar alacaklarını sanmıyorum .
" Doğru diyorsun Hasan şehirdeki yetimhaneye mi bıraksak gül gibi bakarlar her şey kökünden hal olur gider ."
Saçmalama muhtar asla orada büyümesine izin vermem anladın mı beni . Sadece haberin olsun belki bir fikir verirsin diye geldim ama sen sen karşımda küçük bir bebeği yetimhaneye bırak diyorsun benim vicdanım kaldırmaz . Biz bakarız ona kimselere de vermem .
" Sakın ol Hasan kötü bir şey demedim yahu sende hemen sinirleniyorsun . Hem ne yapacaz başka sen istemiyorsun sandım . O zaman siz büyütün bir şey demiyorum köylüye ne diyeceksin peki . Jandarmaya gitmezler mi sanıyorsun kimse kabul etmez kimden olduğu belirsiz bir çocuğu haberin ola ."
Hiddetle ayağa kalktım. Sen ne dediğinin farkında mısın be adam ağzından çıkanı kulağın duysun bir daha ona öyle kötü şeyler söylersen seni pişman ederim . Kimse karışmayacak ben her şeyi hal edecem . Yazık seni de adam bilirdim . Ağzından bir şey çıkarsa bu konu hakkında ya da köyde bir şey duyarsam seni doğduğuna pişman ederim anladın mı beni muhtarr?
" Aman sende tamam bir şey demedim say ne halin varsa gör ucu bana dokunmasın da hıhh ."
Ordan nasıl çıktığımı anlamadım . Sinirimi yapıştırıp öyle eve gideyim yoksa Hatice bir şeyler olduğunu anlar . Merak etme küçük kız seni kimse alamaz artık benden manevi baban olacam ama bir Hanım ' la detaylı konuşmalıyım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızda Uçurumlar
RomanceMelek'in cazibesi Ali' nin aklını başından alacak mı ikisinin aşkı onları kor kor yakacak mı ? " Alii " nee yapıyorsuun sen . Bu bu yaptığın ... Sadece sarılıyorum bebeğim ama yakında sende istediğinde farklı şeyler yapıyor olacağız. ...