Aşağı indiğimde annemi Melek ' le konuşurken görünce biraz korkutsam fena olmaz . Sessizce yaklaştım , arkasından sarıldım.
" Oğlum ödümü kopardın bak yersin terliği ."
"Sultanımm nasıl da korktun yüzünün halini görmen gerekiyordu hahahaa."
Bu çocuk hiç aklınmıyor yahu . Ne yapsam da fayda etmiyor kerataya.
" Bana bak sen iyice zıvanadan çıktın terliğimi çıkarırsam görürsün sen aaa canım bak Melek kızıma ne kadar efendi hâlbuki ikinizide ben büyüttüm ama seni büyütürken bir yerde hata yaptım nerde acaba? Çünkü ben bir türlü bulamıyorum Melek kızım sence nerde hata yaptım ben ?Melek' in ne cevap vereceğini merak ediyorum ama belli de etmek istemiyorum ona takılmak hoşuma gidiyor. Yoksa ne işim olur bu kızla?
Annem bana sorunca ne diyeceğimi bilemedim en iyisi böyle söylemek.
"Anne ben yani şey bilmiyorum kii"Yine aynısını yapıyor bu kız iyice konuşmayı da unuttu .
" Aman anne Melek ' e niye soruyorsun her zaman aynı cevapları veriyor sormasan daha iyi. "Ali'nin böyle söylemesi kalbimi kırdı ama haklı o varken düşüncelerimi belli edemiyorum .
"Oğlum niye böyle konuşuyorsun bak kızımı da üzdün şimdi doğru babanın yanına gidiyorsun bugün cezalısınız Ali Bey . Babana da söyleyeceğim sana dükkanda cezanı uygulansın. Akşam dışarı çıkmana izin vermiyorum bugün haberin olsun , akşam da gelmiyorsun dışarı çıktığın zamanda ne yapıyorsun sen söyle bakim annene ?"
Anneme tabiki barlara gidip kızlarla takıldığımı akşam onlarda kaldığımı söylemeyeceğim.
" Anne nerde kalacam tabi ki de rüzgar ' da kalıyorum . Anlarsın ya erkek erkeğe takılıyoruz."
Umarım annem bu yalanı yutar yoksa başımın etini yer durur ."Tamam oğlum dediğin gibi olsun . Sana bir şey demiyorum. Hadi git baban seni bekliyor akşam yemeğine gelecek misin yoksa rüzgar' a mi gideceksin ."
Annemi daha fazla şüphelendirmeden bugün gitmeyeceğimi söyleyeyim .
" Yok anne bugün gitmeyeceğim .Hadi ben kaçtım akşam görüşürüz ."Allah'a ısmarladık oğlum . İşin rast gitsin."
"Görüşürüz Ali "
Kızım hadi sende doğru okula son senen zaten derslerinden geri kalma . Allah zihin açıklığı versin yavrum . Gel bir öpeyim de öyle git .
Tamam sultanım sen merak etme ben derslerime çok iyi çalışacağım .
Melek'i kendime çekerek sıkıca sarıldıktan sonra yanağını koklayarak öptüm.
" Hadi git artık kızım.""Bende öpeyim de öyle gideyim şekersiz bir gün düşünemiyorum valla valide sultan ona göre yani ."
"Hmm öp madem çok istiyorsan ne diyeyim ."
"Ohh mıs gibi de kokuyor annelerin gülü."
"Kız git artık aaa ilk günden geç kalacak kerata hadi hadi çabuk serviste geldi zaten ."
" Tamam anne. Kendini çok yorma gelince beraber yaparız İşleri ."
He he hadi sen okuluna git beni düşünme yaşlı miyim ben yahu ?"
"Değilsin tabi sultanım seni düşünüyorum ben . Hadi görüşürüz anne."
"Tamam hadi görüşürüz yavrum."
Servise bindim, serviste boş yer var mı diye bakındım yoktu . Okul yakın zaten ayakta gitsemde sorun olmaz .
"Merhaba istersen benim yerime oturabilirsin ayakta bekleme . Bu arada ben yağız . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aramızda Uçurumlar
RomanceMelek'in cazibesi Ali' nin aklını başından alacak mı ikisinin aşkı onları kor kor yakacak mı ? " Alii " nee yapıyorsuun sen . Bu bu yaptığın ... Sadece sarılıyorum bebeğim ama yakında sende istediğinde farklı şeyler yapıyor olacağız. ...