4

118 6 2
                                    

   Namaz vakti gelmişti. Namaz kılmak için camiye doğru düşüncelerimle beraber yürüdüm . Abdest alınan yere gidince ordakilere selamün aleyküm dedim onlarda karşılık verdiler . Abdestimi aldım .
  " Hasan amca nasılsın ? "Diye sordu Mehmet .
  İyiyim oğlum sen nasılsın babanlar nasıl ?
  " İyiler amca . "
  Baban iyileşti mi , bir ara yanına yine uğrarım?
  " Evet , daha iyi Allah'a şükür . Ufaktan ayağa da kalkıyor . Yarın öbür gün turp gibi olur sen meraklanma amca ."
  İyi iyi Allah iyilik versin oğlum .  Allah başınızdan eksik etmesin . Hadi namaz kılmaya gidelim .
  " Tamam amca."
   Camiden çıktıktan sonra direkt eve doğru hızlı hızlı yürüdüm . Umarım evde her şey yolundadır bizim haylaz oğlan kıza karışmasa bari . Evin önüne geldiğimde kapıyı çaldım.
Hoş geldin Bey .
Hoş buldum Hanım . Neler yaptınız bugün bizim oğlan arıza çıkarmadı dimi ?
Yok Bey , sadece iki kelimesinden biri sadece arkadaşımsın diyor başkada bir şey demiyor.
   Kerataya bak  sen . Ben de bir konuşayım bakalım hâlâ kararı aynı mı olacak ?
    Bey asıl sen anlat ne oldu , muhtar ne dedi .
  Çok sinirimi bozdu.  yetimhaneye bırakalım dedi , inana biliyor musun? Ben, biz bakarız dedim . Oda köylüye ne diyeceksiniz. Yarın öbür gün jandarmaya gitmezler mi dedi. Bizim ona da bir çare bulmamız lazım . Sen ne diyorsun Hanım?
  Aklıma bir fikir geliyor ama sen ne dersin onu kestirmedim Bey .

  Neymiş de hele bakim bir sen .
Uzak bir akrabamız öldü yavrucak kimsesiz kalmasın diye yanımıza aldık . Zaten akrabamız yok kimsede bir şey demez diye düşündüm sen ne dersin.

  Mantıklı aslında . Öyle demekten başka çaremiz yok . Kimsede anlamaz zaten ben birkaç gün şehre inerim akşam dönerim yanımda getirdim deriz . En iyisi bu .

  Evet Bey en hayırlısı budur .

O zaman artık küçük kızımıza bir isim vermenin , ufaktan eşya almanın zamanı geldi öyle değil mi Hanım?

  Evet Bey , düşünmeye başlayalım ne koyalım ismini ?

  Buldum  Hanım galiba , çağır bakalım Ali' yi onada danışalım .

Aliii oğlumm gelsene bir baban çağırıyor .
  Timam anniş geldiim . Efindim baba niden cayirdın bini ?
Gel oğlum , minik kız artık bizim evde kalacak . Bizde ona isim arıyoruz sence ne olsun bir fikrin var mı ?
  Hmm bilim ki since ne oysun .
Demek benim koymamı istiyorsun . Sence Melek güzel mi ? He Hanım sen ne dersin ?
   Ayy Bey çok güzel , yüzü gibi Melek biri olur İnşallah.

   Babi binde biyendim . Melek oysun .

Her şeyi değiştiren oğlum Melek ' in ismini tek doğru söyledi hayret .
     

  Neden acabaa ? 😏🙂 
Evett başlasın olaylarrr.
 

Aramızda Uçurumlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin