Guitar
(Rosina Castelli)Ne giyeceğimi düşünürken dolaptaki siyah, üstünde kirazlar olan kısa bir elbise gözüme çarptı ve onu giymeye karar verdim. Üstümü değiştirdikten sonra makyajımı yaptım ve düz olan saçlarımı hafif dalgalandırdım. Saçlarımı yaptığım sırada telefonumun ekranı parladı, kim olduğuna bakmak için telefonumu elime aldım, yazan kişinin Aidan olduğunu görünce cevap vermek için telefonumu açtım.
Aidan: Rosina eğer hazırsan çıkalım mı?(21.55)
(21.56)Hazırım çıkabiliriz.:Rosina
Telefonu çantama koydum ve çıktım, kapıyı kapattığım sırada Aidan'da çıktı.
"Selam." Konuşurken üstümü süzüyordu.
"Selam."
"Çok güzel olmuşsun." Şaşırdım, çünkü arkadaşım olmadığı için ailemden başka iltifat eden birisi yoktu. Başka birisinden bunu duymak garip hissettirdi. Bir kaç saniye kalakaldım.
"Yanlış bir şey mi söyledim?" Tek kaşını hafif kaldırıp sorar bir ifade ile yüzüme baktı.
"Hayır, sadece... Her neyse, teşekkür ederim. Sende çok.. " Ne diyebileceğimi düşündüm.
"Şık olmuşsun." Evet sanırım şık doğru bir kelime. Üstünde siyah gömlek altında ise siyah bir pantolon vardı, gömleğinin ilk 2 düğmesini açık bırakmıştı.
"Teşekkürler, geç kalmadan gitsek iyi olur yeterince geç kaldık zaten."
"Tamam." Diğerlerinin yanına giderken Aidan bir şey söylemeye çalışıyor gibiydi ama çekiniyor gibi bir hali vardı.
"İstediğini söyleyebilirsin."
"Nasıl?"
"Bir şey söyleyecek gibisin, istediğini diyebilirsin."
"Biliyorum sabah rahatsız ettim ama..."
"Ama?"
"Nasıl diyeceğimi bilemiyorum, eğer seni mutsuz eden bir şey olursa bana söyleyebilirsin. Kimseye anlatmam."
"Daha 2 gündür tanıdığım birisine bazı şeyleri anlatmak ne kadar doğru sence?"
"Haklısın, bana yeterince güvendiğin zaman istediğini anlatabilirsin, seni yargılamam."
"Sağ ol Aidan" Tatlı bir şekilde gülümseyerek gözlerine baktım ve o da gülümsedi. Konuştuğumuz sırada diğerlerinin yanına gelmiştik bile.
"Neden bu kadar geciktiniz?" Troy bunu sorduğunda Aidan kolundaki saate baktı.
"Hazırlanmam biraz uzun sürdü Aidan'da tek gelmemi istemedi." Şimdilik aramızdaki konuşmayı bilmelerine gerek yok, umarım Aidan anlatmaz.
"Peki öyleyse, hadi gidelim." Hep beraber parti alana gittik. Büyük bir yer. Bir tarafta disko gibi bir yer var, açık alan olduğu için insanlar mutluydu. Disko tarafının arkasında oturmak için bazı şeyler vardı. Masalar, çardaklar, yere serilmiş minderler, Armut koltuklar. Bunlardan çok fazla vardı. Bazı kişiler şarkı sesini duymak için yakınlara oturmuş sohbet ediyorlardı. Arka taraflarda oturan arkadaş grupları ise kutu oyunları gibi farklı oyunlar oynuyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summertime Sadness ~With Aidan Gallagher
FanfictionÇoğu kişinin bir yaz üzüntüsü olmuştur, Rosina'nın da yaz üzüntüsü var. Annesi ve babasının arkadaş edinmesi için gönderdiği yerde yaşadığı şeyler onu mutlu edecek, üzecek, kızdıracak, kıracak. Peki sonunda ne olacak? İnanın bunu bende bilmiyorum, b...