1.10

190 26 2
                                    

All Lies
(Rosina Castelli)

(6. Gün)

Her zamanki gibi Lana Del Rey'in mükemmel sesi ile uyandım. Fazla oyalanmamak için hemen kalktım ve fazla dar olmayan koyu mavi kotumu ve beyaz renkli yakalı, fazla kısa olmayan bir crop giydim. Büyük bir zorlukla saçlarımı tepeden bağladım ve maskaramı sürüp telefonumu şarjdan çıkarıp saate baktım, 07.43 olmuştu. Koltuğa oturdum ve Aidan'a yazmaya başladım.

(07:44) Aidan hazırsan çıkalım mı? :Rosina

Aşağı yukarı 5 dakika bekledim fakat Aidan cevap vermedi. Tekrar mesajlaşmaya girdiğimde görüldü attığını fark ettim. Neden görüldü atmıştı ki? Çantamı aldım ve Aidan'ın kapısını çalmak için dışarı çıktım. Kapısını çaldım ama açan olmadı. Acaba tekrar haber vermeyi unutmuş olabilir mi? Gerçi o zaman görüldü atmazdı. Bunları düşünerek Restorana gittim, gerçekten de hepsi buradalardı, bir masaya oturmuş yarı üzgün yarı sinirli şekilde Pamela'ya bakıyorlardı. Yanlarına gittim ve konuşmaya başladığımda sinirli ve acır bir şekilde yüzüme bakmaya başladılar.

"Beni çağırmayı gerçekten unutuyor musunuz yoksa bilerek mi çağırmıyorsunuz?"

"Bu yaptığından sonra yanımıza gelmeye yüzün var mı?!" Emma ne saçmalıyor?

"Ne yapmışım ki?"

"Rosina ciddi misin salak ayağına mı yatıyorsun?!"

"Neden salak ayağına yatayım Aidan. Sana yazdım ve görüldü attın. Ayrıca ne yaptığım hakkında en ufak bir fikrim yok ama yine de özür dilerim." Aidan sinirli bir şekilde gözlerini kısarak bana baktı.

"Kusura bakma ama ne yapmamı bekliyordun?" Tamam, burada bir şey dönüyor ama ne?

"Biriniz bana burada ne döndüğünü söyleyecek mi!!?"

"Pekala madem bilmemezlikten geliyorsun söyleyelim." Sorar bir ifade ile Troy'a baktım.

"Pamela ile konuşmaya gittiğiniz zaman onu tehdit etmişsin."

"Ne?! Buna inandınız mı?"

"ROSINA ONA SÖYLEDİKLERİNİ BİZE ANLATTI!" Aidan bağırdığında refleks olarak hafifçe geri çekildim.

"Bağırmasan da düzgün bir şekilde konuşsak ya! Gittiğimiz zaman onu tehdit falan etmedim. Bana seni sevdiğini ve benim senden uzak durmam gerektiğini söyledi!" Aidan sinirle güldü ve tekrar ciddiyetine bürünerek konuşmaya başladı.

"Bu mu kendini savunma şeklin ha!?"

"Kendimi savunmuyorum olanları söylüyorum." Bu sefer söze Atenea girdi.

"ROSINA ONA KENDİNİ ÖLDÜRMESİ GEREKTİĞİNİ, BU DÜNYADA KİMSENİN ONU SEVMEDİĞİNİ VE  BUNLAR GİBİ DAHA BİR ÇOK ŞEY SÖYLEMİŞSİN!" Şok olmuş bir şekilde Pamela'ya döndüm.

"Gerçekten bu yalanı mı attın Pamela." Pamela üzgün bir şekilde durarak sessiz kaldı.

"SÖYLESENE!" Bağırmam ile Aidan ayağa kalktı ve parmağını bana doğrultarak konuşmaya başladı.

"İLK OLARAK ONUNLA DÜZGÜN KONUŞ!" Herkes ayağa kalkıp bize bakmaya başladı, arada video çeken bile vardı.

"İkinci olarak bir daha olduğumuz ortamlara bile gelme." Parmağını indirdi ve iğrenir bir şekilde bakarak devam etti.

"Bu kadar iğrenç bir insan olduğunu bilseydim yanına dahi gelmezdim." Gözlerim doldu, tam gerçek arkadaşlarımı buldum derken şimdi olanlara bak. Yalancı konumuna düştüm.

Summertime Sadness ~With Aidan GallagherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin