1.17

202 27 33
                                    

Out Of The Reality
(Rosina Castelli)

(23. Gün)

Alarmının sesini duymamla beraber gözlerimi açtım, Aidan'da kıpırdanmaya başlamıştı. Hızlıca alarmı kapattıp tekrardan uzandım ve Aidan'ı izlemeye başladım. Yavaşça gözlerini açmaya başladığında onu izlemeye devam ettim. Bana doğru döndüğünde o da hiç bir şey demeden bana bakmaya başladı.

"Günaydın." Gülümsedi.

"Günaydın." Gülümsemesine karşılık verdiğimde Aidan komodinden telefonunu aldı ve açarken konuşmaya başladı.

"Bu arada dün sen uyurken resmini çektim çok sevimli duruyordun." Telefonu bana uzattığında resime baktım fakat beynimde dediği cümle dönüyordu. 'Çok sevimli duruyordun.' Aidan tepki göstermediğimi görünce hemen konuşmaya başladı.

"Rahatsız olduysan sileyim?"

"Yok yok. Yani rahatsız olmadım. Kalabilir." Gülümsememe gülümseyerek karşılık verip telefonu komodine koydu.

"Ben ne zaman taburcu olurum?"

"Bu gün doktorla konuşurum." Aidan beni başıyla onaylarken konuşmaya başladım.

"Saat kaç?" Aidan telefonu komodinden almadan ekranına dokundu.

"07.07 olmuş." Hızlıca telefonumu aldım.

"Bakalım 07.07 saat anlamı neymiş." Telefonumdan google'a girerken Aidan konuşmaya başladı.

"Saat anlamı mı?"

"Evet saatlerin anlamları var, ama ben aynı sayılar olduğunda bakıyorum." Hemen yazdıktan sonra sesli bir şekilde okumaya başladım.

"07.07 zaman dilimine denk gelmek kişilerin partnerlerinin çocuk düşündüğü anlamına gelmektedir. Bunun yanında hayatınızda güven duyduğunuz ve sadakatli biri olduğu anlamına gelmektedir." Aidan kaşlarını kaldırdı.

"Gerçek değilmiş gibi geldi."

"Bende inandığımdan bakmıyorum ki, hoşuma gidiyor." Instagram'a girdiğimde Aidan telefonunu aldı. 2 dakika sonrada bildirim geldi.

aidanrgallagher sizi takip etmek istiyor

Gülerek Aidan'a döndüğümde o gülmüyordu.

"Hey, bir şey mi oldu?"

"O gün seni engellemiştik. Özür dilerim."

"Aidaan, sorun değil. Unuttum bile."

"Öyle diyorsan." Diyip gülümsedi. Gülümsemesine karşılık verip takip isteğini kabul ettim ve geri takip ettim. Bir kaç dakika geçmişti ki Aidan'ın söylenmesini duydum.

"Ne oldu?"

"Şarjım bitti." Gülümseyip telefonunu aldım.

"Şarja takayım." Çantamdan şarj aletini aldım ve telefonunu şarja takıp tekrardan refakatçi koltuğuna oturdum. Telefonumu alıp Aidan'ın da görebileceği şekilde tuttum.

"NRDD izlemeye ne dersin? Kaç senedir izlemedim. Eski anılarımı yad ederim."

"Olur tabii." NRDD açtım ve beraber izlemeye başladık. Bir süre sonra durduğum pozisyondan dolayı belim ağrımaya başladı ve olduğum yerde kıpırdanmaya başladım.

"İyi misin?"

"Belim ağırıyor."

"Kaç gündür belin ağrıyor Rosina. Artık burada kalmasan daha iyi olur."

Summertime Sadness ~With Aidan GallagherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin