Fun
(Rosina Castelli)Şarkıyı bittiğinde bizi alkışlamaya başladılar, açıkçası bu hoşuma gitti. Dönüp Aidan'a baktığımda o zaten bana bakıyordu. Bakışlarımızı diğerlerine çevirdiğimizde Celice'in telefonuyla bizi çektiğini gördük, ben sadece gülümserken Aidan ise kameraya el sallıyordu.
"Harikaydınız." Dedi Atenea ıslık çalarak.
"Bir gün burada beraber çalmanız lazım."
"Belki çalarız." Aidan, Troy'a bunu derken bana bakmıştı. Güzel olabilirdi fakat fazla kişi içinde çalarken kesinlikle hata yapardım.
"Yani olabilir."
"Disko alanına gitsek mi?" Emma'nın fikri herkesin hoşuna gitti.
"Evet olabilir."
"Güzel fikir."
"Eğlenceli olur."
"Bence de." Herkes hep bir ağızdan konuşunca dedikleri karıştı.
"Tek tek konuşsanız belki dedikleriniz anlaşılır." Dedi Emma gülerek ve bende gülümseyerek konuşmaya başladım.
"Evet haklı, dediklerinizden bir şey anlamadım."
"Pekala o zaman tek tek konuşalım." Aidan'da gülmemize katıldı.
"Ben gidelim diyorum." İlk fikrini Celice söyledi. Sonra ise Atenea.
"Evet zevkli olur."
"Bence de gidelim." Troy'da gitme taraftarı olunca Aidan konuşmaya başladı.
"Rosina?"
"Evet?"
"Gidelim mi?"
"Siz de istiyorsanız, olur."
"Peki o zaman hadi gidelim." Emma'nın ayağa kalkması ile hepimiz ayağa kalktık ve Disco alanına ilerlemeye başladık. Açık alan olduğu için insanları görünüyordu. Yakın olduğu için 1 dakika bile olmadan gelmiştik.
"Çok güzel değil mi ya?" Celice haklıydı, burası mükemmel bir yer.
"Evet, gelin şöyle geçelim." Aidan'ın gösterdiği yere doğru ilerlemeye başladık. Oturduk ve bir kaç dakika sohbet ettikten sonra 'Die For You' çalmaya başladı.
"Ayy hadi gelin dans edelim." Celice'in dediği çok hoşuma gitti çünkü bu şarkıyı da çok seviyorum, benim için her şarkının yeri ayrıdır.
"Evet bence de bu en sevdiğim şarkılardan." Bunu benim dememe şaşırdılar ama bir şey demediler.
"Peki öyleys-" Aidan'ın sözünü Atenea kesti.
"NAKARAT KISMI GELİYOR." Bunu fark ettiğimde Atenea hemen herkesin olduğu alana koştu, bizde hemen arkasından gittik.
You know what I'm thinkin',
See it in your eyes
You hate that you want me,
Hate it when you cry
You're scared to be lonely,
'Specially in the night
I'm scared that I'll miss you,
Happens every time
I don't want this feelin'
, I can't afford love
I try to find a reason to pull us apart
It ain't workin',
'Cause you're perfect,
And I know that you're worth it
I can't walk away, oh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Summertime Sadness ~With Aidan Gallagher
FanfictionÇoğu kişinin bir yaz üzüntüsü olmuştur, Rosina'nın da yaz üzüntüsü var. Annesi ve babasının arkadaş edinmesi için gönderdiği yerde yaşadığı şeyler onu mutlu edecek, üzecek, kızdıracak, kıracak. Peki sonunda ne olacak? İnanın bunu bende bilmiyorum, b...