1.8

220 27 11
                                    

4th Of July
(Rosina Castelli)

Daha fazla oyalanmamak adına pek konuşmadan restorana geldik fakat bizimkilerden hiç birini göremedik.

"Sence neredeler?"

"Bilemiyorum burada yoklar."

"Erken gelmiş olabiliriz." Aidan saatine baktı.

"Hayır 6 dakika geç bile kalmışız."

"Gruba yaz istersen." Aidan sadece kafasını salladı ve çatık kaşlarla telefonu ile ilgilenmeye başladı.

"Bir yere oturup bekleyelim gel." Sesimi duyunca bana döndü ve kafa salladı. Boş bir yere oturduktan sonra beklemeye başladık. Bir kaç dakika sonra Aidan ile telefonumuz titredi. Önce birbirimize bakıp sonra telefonlarımızı aldık.

Mükemmel Grup

Aidan: Biz geldik, neredesiniz?(20.08)

Emma: Geliyoruz şimdi.(20.14)

Aidan: Tamam, kapıya yakın
bir masadayız görürsünüz.(20.14)

Mesajlaşma bittikten sonra telefonumu kapatıp masaya koydum.

"Biz geç kalacağız sandık ama erken bile geldik." Dedi ve güldü Aidan. Bende gülmesine katıldım ve cevapladım.

"Çok haklısın." Kısa bir süre sonra diğerlerini gördük ve yanımıza çağırdık.

"Nerede kaldınız sizi beklemekten kök saldık resmen."

"O kadar olmadı Aidan."

"Troy haklı." Dedi Atenea.

"Hadi oturalım artık." Celice'in sözünden sonra diğerleri de oturdu ve bir garson çağırıp istediklerimizi söyledik.

"Bugün ne yapacağız?" diyerek ortaya bir soru attı Emma.

"İsterseniz yine aynı yere gidebiliriz, size kendi şarkılarımdan çalarım."

"Evet, Aidan haklı uzun zamandır şarkılarını dinlemedik de."

"Pekala öyle yapalım o zaman." Hepimiz yemeğimizi yedikten sonra odalarımıza gitmeden açık alan diskosunun olduğu yere gittik. Aidan ve Atenea kulis'e gittiler ve iki gitar ile yanımıza geri geldiler.

"Rosina sende çalarsın diye dün kullandığın gitarı da getirdik."

"Teşekkür ederim Atenea."

"Önemli değil." İkisi de yerlerine kurulduktan sonra Aidan konuşmaya başladı.

"Hangisini çalayım?" Diğerlerine baktım, hepsi hangi şarkısını çalacağını düşünüyordu. Kaç şarkısı vardı ki?

"4th Of July'ı çalabilirsin." Aidan bağımsızlık gününe şarkımı yapmıştı? İlginç.

"Pekala onu çalayım." Gitarın akortlarını kontrol etti ve çalmaya başladı.

Memories made in the time that we had.
Memories fade, but the best ones will last.
As time moves on, I keep lookin' back.
At all that we had.

Summertime Sadness ~With Aidan GallagherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin