1.7

242 23 36
                                    

Pool Break
Rosina Castelli

"Neredeyse geldik sayılır ilk hangisinden kayacağız?"

"İlk şuradakine mi gitsek?" Emma kapsül gibi olan kaydırağı parmağını uzatarak Aidan'ı cevapladı. O kaydırağı hep görüyorum, içine giriyorsunuz ve bir anda altınızdaki platform açılıyor.

"Bence ilk grup olanlara gidelim." Dedi Celice Emma'ya cevap olarak.

"Benim için fark etmez, isterseniz ayrı ayrı da kayabiliriz."

"Öyle sıkıcı olmaz mı Atenea?"

"Grup kaydıraklar haricinde zaten ayrı ayrı kayacağız Troy."

"Öyleyse ilk grup olan kaydıraklara gidelim sonra ne yapacağımızı düşünürüz."

"Bence de Aidan'ın dediği gibi yapabiliriz, en azından herkesin istediği olur." Aidan bana baktı ve gülümsedi. Gözlerim bir anlığına gamzesine kaydı fakat fark etmemiş gibi duruyor.

"Pekala, o zaman şuradaki sarı ve yeşil olan kaydırağa gidelim mi?"

"Evet bence de çok eğlenceli gözüküyor." Troy Atenea'yı cevapladıktan sonra o kaydırağın olduğu kısma doğru ilerlemeye başladık. Kaydırağın olduğu kısma çıktığımızda fazla yüksekte değildik, en azından diğer kaydıraklara göre.

"Buradaki botlar sadece 4 kişilik veya 2 kişilik." Emma bunu dedikten sonra hepimiz birbirimize baktık.

"Sıkıntı yok biz kızlar olarak 4'ümüz binelim sizde bizden sonra 2 kişilik olanla gelin."

"Pekala Celice'in dediği gibi yapalım." Dedi Atenea.

"Rosina, Troy gelin de botları getirelim."

"Peki." Aidan'ın peşine takıldım ve botların olduğu kısma gittik.

"Rosina sen 2 kişilik olanı al biz Aidan'la 4 kişilik olanı alalım."

"Tamamm." Troy'un dediğini yaptım ve 2 kişilik olan botlardan birini aldım. Botları alıp diğerlerinin yanına gittikten sonra sıranın bize gelmesini bekledik. Sıra bize geldikten sonra botumuzu koyup yerleştik ve beklemeye başladık.

"Korkuyorum." Dedim masum bir ifade ile. Kaydırakları her zaman sevmişimdir ama ne yalan söyleyeyim bu kadar korkutucu olacağını düşünmemiştim.

"Sanırım bende." Diyerek cevapladı beni Emma.

"Hadi ama kızlar bu kadar korkutucu olamaz."

"Siz bindiğinizde sizi de göreceğiz Aidan'cığım."

"Ben korkmam Rosina hanım." Bilmiş bir ifade ile bunları söylerken tek kaşını kaldırdı Aidan.

"Bağırarak geldiğinizde sizi zevkle izleyeceğim Aidan." Dedi Celice, Troy ise arada gülerek bizi izliyordu. Görevli düdüğünü çalıp eliyle kaydırağı işaret ettiğinde Aidan ve Troy bizi ittirdi. Hızlı bir şekilde başladığı için hepimiz biraz bağırdık. Neredeyse 2-3 saniye sonra hepimiz gülmeye başladık, gerçekten de çok eğlenceli bunu daha önceden yapmam lazımmış.

Summertime Sadness ~With Aidan GallagherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin