Yeni okul .Yeni hayat.

1.2K 110 41
                                    

Medya :Yağmur Erdem (Saraca)

Yeni bölümden Selamlarrrrr

Arkadaşlar vote verip ve yorum yaparsanız çok sevinirim.🌹

~Uraz dan ~

Hayat gerçekten çok tuhaf ve sürprizlerle dolu.17 yıllık kardeşim sandığım Ahu'nun doğarken hastanede karıştırılmış olması hiç aklıma gelmezdi.Ahuyla, bu 17 yılın 14 yılını çok güzel geçirdik .Ne olduysa 3 yıl önce kız arkadaşı Duru öldürülen den sonra oldu.Ahu bize ve en yakın arkadaşlarına düşman oldu.O günden sonra bize yapmadığı kötülükler kalmadı.En esası ailemiz parçalandı.Ben artık ailemizin eskisi gibi olacağına inanmıyorum.O huzurlu,mutlu anılarımızı çok özlüyorum.

Yeni gelen kız ,Yağmur iyi birine benziyor ama ona yakın davranamam.Daha doğrusu Ahu gibi bize ihanet etmesinden korkuyorum.

Dün gece Pamir'le onun arasındaki
abi-kardeş ilişkisini çok kıskandım.Bir ara sinirden onu evden kovmak bile istedim.
Yağmurun dün Pamire sarılıp "Abim" demesiyle sanki ruhum benden çekildi.Pamire öyle içten sarılıp gülümsüyordu ki sanki dünyaları ona vermişlerdi.Ona söylediğim onca şeyden sonra bencillik ola bilir ama bana da öyle sarılıp "Abim" demesini isterdim.Dün sadece onları sessizce izlemekle yetindim.Tek ben değil bütün kardeşlerim de sessizce kıskançlıkla onlara bakıyordu.

Belki de zamanla bir birimize alışa bilirik.Tabii Ahu gibi birisi olmazsa .

Dün Adar'ın Pamire
"Yalnız o senin kardeşin değil bizim kardeşimiz.Bizde onun abisiyiz" dedikten sonra

Yağmurun
"Hah pabucumun abisi .Benim bir tek abim var o da Pamir" demesiyle

Aslında bizim hiçbir zaman onunla Pamir'le olan kadar iyi bir abi-kardeş ilişkisi olamayacağımızı anladım.

Yağmurun gelir-gelmez Yiğit'le yakın olması da gözümden kaçmadı.Ne ara bu kadar samimi oldular hiç anlamadım.

İnsanlara göre sert ve ciddi insanım.Lakin ben de bir insanım ve seve ,gülümsemeye bilirim ama ailem dışında hiçbir insana güvenmem.

Yağmura Da asla güvenemem.Ona bir abi gibi yaklaşamam.O 17 yıl boyunca başka ailede büyüdü.Belki de o da babası sandığı
Taner iti gibi şerefsizdir.
Tanerden sonra şirketi Pamir'in oldu.Pamir onun gibi şerefsiz biri değil.Ya da o da öyledir.
Off bilmiyorum.Bütün gece bu düşüncelerle uyuyamadım .

Dünden beri kötü bir baş ağrım da var.Ecenin yaptıkları,Yağmurun gelişi,annemin krizleri hepsi beni yoruyor.Tüm düşüncelerim kapının sesiyle bölündü.

"Gel"
Kapı açıldı ve Deniz içeri girdi.

"Abi günaydın. Kahvaltı hazır geliyormusun?"

Kanepede yanıma otutup.
Bana baktı ve tekrar konuştu.

"Abi sen iyi misin? gözlerin kızarmış."

Kafamı evet anlamında salladım.
"İyiyim, sadece biraz başım ağrıyor." elimi omzuna koyarak.

"hadi aşağı inelim yoksa Adar tüm yemeği yiyecek."

"Abi sen kahvaltıya in. Annem Yağmur hanımı da kahvaltıya davet etmemi söyledi."

"Sen in kahvaltıya
ben uyandırırım onu ."

Kalkıp banyoya girdim ve yüzümü yıkadım.
Banyodan çıktığımda Deniz'in gitmediğini ve aile fotoğrafımıza baktığını gördüm. Kafasını Fotoğrafdan çekip bana baktı.

YAĞMUR (Ara verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin