.Hello .Ben geldim.Nasılsınız?
Medya:Yiğit Saraca
Bölüm sınırı : 50 yorum ve 55 vote.
∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆~∆
Bir anda Adar kahkaha atmaya başladı.
"Abi yoksa sen sarhoş musun ?Ahahaha
bu yer cücesi ve Güney ha? .Asla inanmam "Sinirle kaşlarımı çattım.
Bana o yer cücesi mi dedi?"Lan yer cücesi senin ebendir.Pis Gargamel "
Adar gözlerini irice açtı.Elini ayıplarcasına ağzına götürdü.
"Babaağğğğ yeni kızın küfürbaz çıktı."
Murat beye baktım. Ama O bir bana bir de Yalın'a bakıyordu.
Adam eror veriyor yetişin dostlarrr."Yalın oğlum ,hangi Güney bu çocuk? "diye sordu bio babam.
Acaba abi tayfası neden bana hortlak görmüş gibi bakıyordu?
~ Yağmur'cum acaba sen salak mısın? Belli ki onlar da Güneyi tanıyorlar.
'~' Canım iç sesim, ben Güneyi bir tek Yalın tanıyor sanıyordum.Herkesin onu tanıdığını nasıl bilebilirdim ki?
~diyorum ya salaksın
Yalın'a baktım.Bana bakıyordu.
Başımı 'ne bakıyon' anlamın da salladım.Yalın daha sonra Murat beye dönerek derin bir nefes çekti."Yağmur'un sevgilisi bizim Güney.
Hani annesi senin Kuzenin olan ,bizim yakın arkadaşımız olan Güney var ya o?"NE?
Sevgilimin annesi Bio babamın kuzeniymiş .
Güney'ime bir şey yapmazlar değil mi?
Murat bey bana bakarak "Kızım, senin sevgilin Güney mi?" O sordu. San ki hayır dememi umut ediyordu.
Herkes dikkatle bana bakıyordu.
Yiğit ve Uraz bana çok kızgın bakışlar atıyordu.Adar ise Güney'in sevgilim olduğunu duyduğundan beri inkar eder gibi başını sallıyor, inanmak istemiyordu.
Sanki iki çocuk annesi, kocası onu başka bir kadınla aldatmış gibi bakıyordu.
Deniz sadece yerdeki halıya bakıyordu.
Lale Hanım iki elini beline koyup avını yakalamak isteyen bir şahin gibi bizi izliyordu.Onlara en tatlı gülümsememle baktım,
"Öncelikle kestane balı diyarı Zonguldak'tan herkese selamlar. Evet sevgilimin adı Güney" dedim.Sonra tekrar Murad bey'e,
"Asuman anne sizin kuzen'iniz mi?"diye sordum ama sormaz olaydım.Çünkü Lale hanım
"Bana ANNE demeden önce sen o sarı cadı'ya mı anne dedin? Beni... beni anneni koyup ona nasıl anne dersin ," diye bağırmaya başladı.Bu kadın bugün beni öldürmese iyi olur. Bakışlarıyla bile bir insanı öldürme potansiyeline sahip biri.
Uraz'ın kime benzediği artık belli oldu.Adar kahkaha atıp
"Anne kendine gel, sen Bihter Ziyagil değilsin" dedi. Adar'ın dedikleriyle beni de gülmemek için kendimi zor tuttum.Lala Hanım, Adar'a öldürücü bakışlarla baktı. O da korkmuş olmalı ki sustu.
Lala Hanım'ın sinsi gözleri Murad Bey'i buldu.
"Muratcım, o sarı cadı senin kuzenin olduğu için bir hafta kanepede yatacaksın."
Evet arkadaşlar bu hikayede yanan Murat bey oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAĞMUR (Ara verildi)
Teen FictionYağmur 17 yıl boyunca ailesi sandığı kişilerle yaşarken,gerçek ailesi karşısına çıkarsa ne olur? Yeni ailesi ve o bir birilerini kabullenecekler mi? Peki yeni kıskanç abilerinin en yakın arkadaşı Yağmur'un sevgilisi çıkarsa neler olur? Yağmurla ka...