Koma

1.1K 93 93
                                    


Medya :Güney Korhan

Hello yeni bölümle ben geldim.

Arkadaşlar bu kitap karakteri olan Ahu Alevin baş karakter olduğu kitap yazmayı düşünüyirum.Lakin aile kurgusu olmayacak .Mafya,seri katilli bir kitap olacak.Siz ne düşünüyorsuz hakkında?Fikirleriniz benim için önemli.

Bazılarınız bana özelden yazıp, kitabı tiktokta paylaşmak için izin istemişti.
Bunun için benden izin almanıza gerek yoktu.
Kitabımı beğenip paylaşmanız beni çok sevindiriyor.

Hepinizi seviyorum.Bol bol yorum yapmayı ve vote vermeyi unutmayın.

Bölüm sınırı 75 vote ve 75 yorum.

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆

Yağmur'dan

Yiğit benim kuzenim değil abim.

Ben gerçekten şuan ne yaşıyordum hiç anlamıyordum.Hayatımız bir hiç uğruna manyak bir kadın ve Taner yüzünden mahvoldu.

Lale hanımın ise duyduklarından sonra yerde deli gibi kahkaha atan kadının saçlarına yapıştı. Daha sonra Nurun üzerine çıkıp tekme tokat daldı.Kadınsa bağırarak yardım istiyordu.Bir zamanlar babam sandığım Taner beni döverken bende böyle yardım istiyordum.Nurun yüzü kan olmuşdu.Lale hanımsa hıncını alamamış gibi kafasından tutup yere vurdu.

" Oha ya kadının içinden ejderha çıktı.Biri alsın kadının üzerinden yoksa ölecek." abimin dedikleriyle
annem başını olumsuzca salladı.

"Bırak oğlum hıncını alsın."

"Haklısın dünür'cüm .Ben olsaydım kadını çoktan öldürmüştüm."

Bahar teyze ve annem resmen şimdiden birbirini dünür ilan etmiş .

Gözlerim kanepede oturmuş çekirdek çitleyen Can ve Adar'ı görünce şok oldum.İki si de maç izler gibi heyecanla Lale hanımı izliyorlardı.

Amcam kanepede oturup ellerini başına koymuş sadece halıyı izliyordu.Murat beyse sadece Yiği'e bakıyordu.Yiğitle göz göze gelince koşarak ona sarıldım.Yiğit benden ayrılıp kolumdan tutarak beni de kendi ile birlikte bahçeye çıkardı.

İkimizde hiç konuşmadan havuzun yanındaki beyaz şezlong'a oturduk.

Kaç dakika geçti bilmiyorum ama hiç konuşmadan oturuyorduk.
İki'mizden de aile'miz,mutluluğumuz çalınmıştı.Onu en iyi ben anlıyorum.

Sonunda sessizliği Yiğit bozdu.
" Yıllardır o kadından şiddet gördüm.Bazen bana sevgiyle yanaşır daha sonrada beter şekilde döverdi.Babamdan korktuğu için onun yanında hiç bur şey yapmazdı bana.Babamı ne kadar sevsem de asla bir baba-oğul gibi olamadık . Hep Urazlar'a kıskanmışımdır .Anne ve babası onları hep seviyor,onları koruyordu.Bense annemin beceriksiz,uğursuz oğluyum.
Bir defasında Yen- Lale hanımlar bize gelmişti. Ben de ona 'annem hep beni dövüyor sen benim de annem olur musun' diye sormuştum. Nedensizce hep onu kendime daha yakın hissetmiştim.
Onlar gittikten sonra annem beni ölesiye dövüp evin bahçesine atmıştı.O gün babam bulup hastaneye götürmüştü.Sol kolum kırılmış, sağ ayağım sa çatlamıştı.
İyileşene kadar amca'mlarda kalmıştım.Yengem iyileşene kadar bana bakmıştı .Onlarla o kadar mutluydum ki.Urazlarla kuzen'den çok abi-kardeş tik hep.Eve döndüğümde annem bana karşı daha da kötü davranmaya başladı.
18 yaşım olunca da ayrı eve çıktım.
Gecen ay annem arayıp yeniden onunla kalmamı istedi.Bense bu dediğini reddettim.O yani a-annem bir gece ben uyurken kaldığım evi yaktı.Canımı zar zor kurtarmıştım o evdem.Ben sadece beni sevsin istedim. O olaydan sonra babam onu tımarhaneye yatırdı."diyerek bana sarılıp hüngür hüngür ağlamaya başladı .

YAĞMUR (Ara verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin