6

375 36 51
                                    

en son kitaba yorum zinciri yapacagim o olacak
yorum yapsaniza lan


Yanımda salyalarını akıta akıta uyuyan Yoongi'ye tezat şekilde telefonumdan matematik projesini yetiştirmeye çalışıyordum. Jungkookum saniyeler içinnde içeri girebilir, ve girdiği gibi benim telefona baktığımı görüp üstüme atlayabilirdi. Üstüme atlaması oldukça güzel bir detay olsa da, matematik sınavım çok düşük olduğu için proje ile yükseltmem gerekiyordu. Aksi takdirde annem... her neyse.

"Horul, horul, horul..." Gözlerimi iğrenircesine Yoongi'nin üzerinde gezdirdim. Yoongi horlamıyordu, horul diyordu. Hoseok arkamda Jin ile birlikte dedikodu yaparken, Taehyung henüz birkaç dakika önce tuvalete gitmişti. Projenin son cümlesini de yazdığımda, mutlulukla projeyi kaydettim ve bay Jeon'a email yoluyla gönderdim.

Heyecanla arkamı döneceğim sırada, Yoongi bir anda bağırdı: "HORUL, HORUL, HORUL..." Hoseok yüzünü buruşturdu: "Tekrardan altına işettireceğim o olacak. Paçoz Yoongi." Ona kafa sallamakla yetindiğim sırada, sınıfa giren jungkookumla hemen önüme döndüm. İki gündür gül yüzünü görmüyordum, nasılda özlemiştim! Kısa bir selamlaşmadan sonra, hepimizin önüne birkaç yaprak test bıraktı ve kişisel çalışmamızı söyledi. Yüksek ihtimal projeleri kontrol edecekti. 

"Hocam!" Jin, hararetle elini kaldırdığında gözlerimi kısarak ona baktım. Ben bu heyecanı biliyordum, rezillik çıkacaktı. "Efendim Ji-" jungkookumun sözünü kesen varoş Yoongi'ye sinirle baktım: "Horul, horul, horul..." Jungkookum bunu takmamaya çalışarak Jin'e söz hakkı verdi. 

"Hocam, ben kendi projemi sınıfta sunmak istiyorum." Gözlerimi büyütüp Jin'e baktım. Jin. Proje. Ödevini. Yapmıştı. Hoş, benim yapmam bile mucizeydi ama olsundu. Jungkookum ilk başta afallasa dahi sunabileceğini söyleyip, sunumunu tahtaya yansıttı. 

Slaytın ilk sayfası açılırken, ağzım beş karış açık şekilde tahtaya baktım. Slaytın başlığı aynen şu şekildeydi: "Maskot Hoseok ile çıkarma işlemi" On ikinci sınıftık, ve Jin matematikte çıkarmayı yeni öğreniyordu. Başlığın hemen yanında, benim doğum günümde iddiayı kaybettiği için tavuk kostümü giyinmiş Hoseok'un bir resmi vardı.

Hoseok erircesine oturduğu yerde aşağıya kayarken, bir yandan sahte ağlama sesleri çıkarıyordu. "HORUL, HORUL, HORUL..." Tekrardan yüzümü buruşturup Yoongi'ye baktım. "Yeto artık be, sus." Ben Yoongi'ye homurdanırken, sınıftan içeriye giren Taehyung arkasında bir şeyler saklıyordu. Jungkookum ona içeri geçmesi hakkında bir şeyler söyledi ve Jin'i dinlemeye devam etti. 

"Evet," dedi Jin, slaytın ikinci sayfasına geçerken. Bu sayfada basit bir çıkarma sorusu vardı -işlemde dörtten ikiyi çıkarıyordunuz- ekranın sağ üst köşesinde ise, kafası bir arının vücudunda shoplanmış Hoseok, göz bebeklerini yukarı kaydırmış, ve özürlü gibi gülüyordu. Dudaklarımı birbirine bastırdığım sırada, arkamda dakikalardır küfür eden hoseok, bir kere daha küfür etti. 

"Sizin sunumunuzu sike-" sözünü yine aynı şey kesti. "Horul, horul, horul..." Hosek tüm bunların sinirini çıkarmak istercesine, kafasını sıraya yaslayarak uyuyan Yoongi'nin ensesine sertçe bir şaplak attı. "HORUL AMINAKOYAYIM HORUL!" Ben gülmemek adına kendimi sıkarken, irkilerek uyandığından olsa gerek, Yoongi büyük bir bağırma ile uyanmıştı uykusundan. Bay Jeon -sadece onu kızgın gördüğümde Bay Jeon derdim- Yoongi'ye 17 numaralı, en kızgın bakışını gönderdikten sonra tekrardan tahtaya döndü.

Jin tekrardan hararetle slaytı anlatmaya devam etti: "Evet, tahtada görmüş olduğunuz işlem, okulumuzdaki çoğu geri zekalının asla çözemeyeceği bir çıkarma işlemi. Şimdi, hepinizin gözleri önünde, arı Hoseok bu çıkarma işlemini çözecek." Ortamda başta küçük gülüşmeler olsa da, bu komik sessizliği Yoongi böldü: "İğnesi de pek bir küçükmüş, şeyi gibi..." Kendimi tutamayıp küçük bir kahkahayı ortaya bıraktığımda, jungkookum bizi umursamadan Jin'i dinlemeye devam etti. 

Hoseok hala arkamızda kendini boğmak istediğini söylüyordu. Onu duymamaya çalıştım. Jin slayı kontrol edebildiği kumanda da bir tuşa bastığında, ekranın sağ üstündeki arı Hoseok, garip bir vızırtıyla çıkarma işleminin üzerine kadar uçtu. Evet eveti baya bildiğiniz uçtu. Sonrasında bize arkasını döndü, Hoseok'un shoplanmış yüzü tekrardan değiştiğinde, bu sefer bize özürlü gibi gülen Hoseok değil Jonny Sins'di. Arı çevik bir hareketle iğnesini çıkardı ve eşittir işaretine soktu. Sonra da ekranda doğru cevap göründü:

2

Hoseok eline aldığı çanta askısıyla kendini boğazlarken, sınıfta büyük bir alkış tufanı koptu. Tüm bunların üzerine Jin yine bir tuşa basarak slayt sayfasını değiştirdi ve bu sefer, Hoseok bir çöp adam çizimine sadece kafası görünecek şekilde shoplanmıştı. Bu çöp adam çizimi bir hastane yatağının üzerine çizilmişti. Slaytın başında ise büyük harflerle "Geçmiş Olsun Arı Hoseok" yazıyordu. Bu cümleyle beraber herkes tekrardan alkışlarken, Taehyung dakikalardır arkasında sakladığı pinyatayı çıkardı ve patlattı. 

Ondan sonrası oldukça eğlenceliydi, tek sorun ise, pinyatanın jungkookumun gül yüzüne patlamış olmasıydı.


...

bugun gec bolum attim

beni dovebilirsiniz izin veriyorum

ama evde degildim ne yapabilirim yani 

😭😭

duz yazi yazdim igrenc oldu

neyse

169 okunma olmusuz -sanki cok fazla aq- tesekkur ederimm

canim Hoseok 😘😘😍😍🥀

hadi ben kactim 

cok optum gozlerinizdenn 

horul horul horul 

birde sey

hrrr

👅👅👅👅👅👅

sinir: 10+ oy, 45+ yorum.



Act Fool, jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin