-Végre valamit nem szúrtál el! -nézett Violet a kissebbik lányára, miközben bort szürcsölgetett a poharából.
Sophiával eggyütt hangosan nevettek, de Vanessa csak lehangoltan gubbasztott az ágyon.
-Befejeznétek? -kérdezte fintorogva.
-De hát most ünnepelünk! -ugrott mellé Sophia.
-Mégis mit?!! -nézett rá pancsali képpel
-Hát azt hogy végre jó irányba fordult a szekerünk! -nevetett
-Szekér? Nem hintót akartál mondani? -helyesbítette Violet a fotelból.
-Menjetek innen! Hagyjatok békén! -dühöngött Vanessa.
-Édesem! -simogatta meg anyja az arcát. -Nem kell aggódnod. Nagyon ügyes voltál. Mostmár csak annyi a dolgunk hogy azt a felkapaszkodott kis cafkát eltüntessük a képből. Még néhány ilyen este és lefogadom hogy Nick a tenyeredből fog enni! -nevetett hangosan.
-Nick elküldött anya!! Nem akar velem lenni!
-Hát majd akar!
-Dehogy is akar... ő Emmet szereti...
-Meg ne halljam ezt a nevet mégegyszer! -kiáltott rá
-De hát ez az igazság! Józanul sosem tette volna meg! Semmi értelme nem volt. Jobb lessz ha elfejtjük az egészet.
-Na idefigyelj! -szorította meg hirtelen az arcát Violet. -Rendszert csinálsz abból amit tegnap este csináltál, vagy megnézheted magad!!! Ne hogy bömbölni kezdj! -ordított
-Anyaaa... -csitította Sophia.
-Feleségül fog venni, azt a kis csitrit pedig ha kell hát én csinálom ki és tüntetem el. Megértetted ezt? -szorította még mindíg az arcát. -Jóó kislány. -majd elengedte, de olyan erővel lökte meg hogy az ágyra zuhant.
-Csigavéér. -lédergett Sophia mellette. Minden a legnagyobb rendben lesz.
-Hagyjatok magamra... -motyogta Vanessa
Ekkor nővére és anyja kuncogva hagytàk el a szobát, de nem sokáig élvezhette a magányt, ugyanis pár perc múlva Nick rontott be hozzá méregtől fűtve.
-Szia! -mosolygott rá kedvesen, de hamar észrevette, hogy a férfi nem jó kedvében szeretne vele társalogni.
-Mond, te teljesen hülyének nézel engem? -kérdezte még viszonylag nyugodt hangon.
-Mégis miért néznélek annak? -kérdezte, mintha nem értené mire is céloz.
-Ne játszd nekem az ártatlant. Jól tudod miről beszélek.
-Honnan tudnám??
-Tegnap este, te intézted úgy hogy ne találkozzak a feleségemmel.
-Fogalmam sincs miről beszélsz! -motoyogta még mindíg színészkedve
-Tényleg? -simogatta meg az állát, majd helyzetet változtatott. -Mégegyszer, de utoljára megkérdezem. Rám van írva hogy idióta vagyok?? -rivallt rá a lányra.
-Nick, én...
-Én? Én??! Azthitted nem derül ki? Ennyire ostoba vagy??
-Neeem, én csak...
-Ne habogj itt nekem. Ettől sokkal többre tartottalak téged Vanessa. Sokkal többre.
-Én csak azt akartam hogy eggyütt legyünk!
-Remélem jól érezted magad. Mert egy életre elfelejthetsz engem!
-Kérlek, ne! -könyörgött a lány.
BINABASA MO ANG
Elrabolva //BEFEJEZETT//
General FictionJodie szürke kisegérként éli mindennapjait New York városában, amikor főnöke előlépteti, szerelme pedig feleségül kéri őt. Úgy tűnik az élete végre sínen van, azonban egy nap elrabolja egy férfi, akinek meggyőződése, hogy ő Emmeline, a felesége...