3.Bölüm

135 21 10
                                    

Gözlerimi açtığımda perdenin sağ tarafıdan sızan ışığa kilitlendi gözlerim. Dünkü anılar bir bir zihnime dolarken gerçeklik ve rüya aleminde gidip geliyordum. Yaşadıklarımın herhangi bir gerçeklik payı var mıydı ya da bu olanların hepsi bir rüyamıydı ? Emin olamıyordum, sadece bedenimde hissettiğim dokunuşların,o kırmızı gözlerin varlığına inanmak istiyordum. Beni sadece bakışlarıyla perişan eden yaratığın gerçekliğine çaresizce tutunmak istiyordum.


Derin bir nefes alıp üniversitenin yolunu tutmak için sıcak yatağımdan kalktım. Duş almak gibi bir amacım yoktu,onun kokusunun tenimden gitmesini istemiyordum.


**


Üniversiteden içeriye adım attığımda direk karşımda beliren iki suretle duraksadım.Beyaz tenli adam ? Siyah tenli adam ? Aklımda tekrarlanan hatıralarla bedenimin ürpermesine engel olamadım.Beyaz kanatlı ? Siyah kanatlı ?


Kafamdaki düşünceleri savuşturacağım sırada siyah tenli adama baktığımda sıkışan kalbimle kıpırdamadan öylece gözlerimi diktim ona. Bir süre dik bakışlarla baktıktan sonra gözlerini çevirdi. 


"Selam"


Beyaz tenli olan sevecenlikle konuştuğunda bocalamıştım.


"Selam"


Cevabım da saf bir tedirginliğin kol gezdiği belli oluyor olmalıydı.


"Ben Sehun,bu da Kai"


Siyah tenli adam yani Kai arkadaşının kendini tanıttığından bir haberdi ya da beni takmıyordu. Sehunsa sevecenliğinin yanında resmi tuttuğu konuşmasıyla oldukça ilginçti


"Kai"


Sehun onu dürtüklediğinde gözlerini bana çevirdi.


"Bende Kyungsoo memnun oldum"


İkisi geriye çekildiğinden diz çöküp selam verecekleri kanısına kapıldım. Gülümseyerek bana baktıklarında 2 gün önceki halleri geldi gözlerimin önüne.Benden tiksinmişlerdi şu ansa karşıma geçmiş bana gülümsüyorlardı. 


İşkillendim.


"Siz"


İhtiyaç molası olarak boğazımı temizledim. 


"Dün hakkında hiçbir şey biliyor musunuz?"


İkiside gözlerinde belli bir korku geçişi yaşadı.Bunu analiz edebilecek kadar  çok insanla tanışmıştım. Tereddüt etmeden gözlerinin içine baktım. Gözlerim ikisi arasında mekik dokuyordu.


"Anladım anlayacağımı"


Blöf yapıyordum. Kararsızlıklarının farkındaydım ama üzerlerine gitmemeye karar verdim. Salak değildim onların kim olduğunu anlayamayacak kadar salak değildim. Hele ki Kainin bakışları bire bir o kırmızı gözleri anımsatırken bana , onun sıcaklığını aynı kalp sıkışmasını hissettirirken.

Ay Tutulduğu Gece [ Ara verildi ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin