5.Bölüm

126 19 15
                                    

"Sehun Kaiyle yer değiştirir misin?"


Emir dolu rica tonuyla kurduğum cümleyle Kainin çatılan kaşlarına baktım.


"Ama"


Sehun bir şey söyleyecekmiş gibi söze başlasa da daha sonra susup başını salladı.


"Neden"


Asıl beklediğim tepki Luhandan gelince gülümseyerek ona baktım.


"Çünkü benden ve evimden tiksinen bir adamı zorla yanımda tutmak istemiyorum"


Luhan derin bir iç çekerek beni oturduğum yerden sürüklemeye başladı.Bende bir şeylerin ters gittiğini elbette anlamıştı. Bugüne kadar içinde tutabilse de şimdi ki tepkisi artık sınırına ulaştığını gösteriyordu.


"Sorun ne?"


Hala gülümsememi sürdürdüğünde Luhan sinirle ayaklarını yere vuruyordu.


"Cidden sorununun ne olduğunu anlat bana.Bu kadar karmaşanın içinde ne düşündüğünü anlayamıyorum ,yüzün bombokluk içinde bir tek bunu biliyorum"


Derin derin nefesler alıp yükselen sinirini kontrol etmeye çalışıyordu. 


"Hiçbir şey mantık çerçevesinde ilerlemiyor.Okuduğumuz efsanelerden bile saçma durumları yaşıyoruz.Evinde adını bile hatırlamadığım bir yaratık beni koruyor ki lanet çok yakışıklı. Sen nasıl bu kadar sakinsin Soo bana bunu bir anlatır mısın?"


İçimi çekip Luhanın kasılmış suratını okşadım.Onu da kendimle sürüklemek büyük bir hataydı bunu yapmamalıydı.


"Özür dilerim seni peşimden sürüklediğim için"


İlk önce anlamamış gibi kısılan gözleriyle bana baksa da ardından sinirle kaşlarını çattı.


"Biliyordum.Bir gün geleceklerinden haberim vardı"


İşte şimdi gerçekten anlamadığını belirten surat ifadesini görüyordum.Uzatmadan her şeyi anlatmaya karar verdim.Bilmeye hakkı vardı hatta bu hak ilk olarak ona aitti.


"Bebekliğimden itibaren bunu için yetiştirilmişim Luhan.Bende bunu yeni anlıyorum ama annemin cümleleri çınlıyor kulaklarımda 'Bir gün önemli bir insan olcaksın Kyungsoo bunun için iyi yetiştir kendini'  her zaman en iyisi için beni teşvik ediyordu. Nedenini şimdi anlıyorum...Bu zor, kabullenmek için hala çok zor fakat onlar böyle istediler bende onlara saygı duyacağım"


Hayatım boyunca sevip saygı duyabileceğim 3 insan vardı hayatımda.Annem,babam ve onları kaybettikten hemen sonra bana bahşedilen Luhan.Eğer onlar isterse hiç düşünmeden canımı bile verebilirdim.Annemle babamsa benden küçük bir istekte bulunmuşlardı bende onları elbette kırmayacaktım.

Ay Tutulduğu Gece [ Ara verildi ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin