Mor Renge Alışmak

105 34 15
                                    

2 GÜN SONRA

Ve Asya ablasına tutamayıp bir soru daha sormuştu "abla bunu su ile yıkasam geçer mi? " küçük kız bunu normal boyalar gibi sanmıştı ama nerden bilebilirdi ki iz olduğunu ablası sadece küçük kıza bakmakla yetindi ne diyebilirdi ki? Geçer dese yıkayıp denese geçmeyecekti geçmez deseydi Asya çok üzülcekti. Ablası Asya'nın kafasını okşayacakken Asya ani bir reflex ile çekilmişti evet korkmuştu Ablası "neden korkuyorsun" diye sorunca şu yanıtı almıştı "çünkü bana vurcağından korktum" Ablası resmen şaşırmıstı ve kendini tutamayıp gözleri dolmuştu ve Asya'ya sarılmıştı Asya hiçbir tepki vermemişti ne diyeceğini bilmiyordu.. 

Ablası odadan gideli yarım saat olmuştu ve Asya kağıttan çizdiği kağıttan bebeği ile oynuyordu ve birden annesi içeri girdi;

Sema:sen ne yapıyordun burda o elindeki ne?? Sen artık o yaşı geçtin o bebeklerle çocuklar oynar sen çocuk musun bide başımıza bebeklik taslama artık büyüdün sen!? Deyip Asya'nın elindeki kağıdı yırtıp atmıştı ve kapıyı sertçe çekip gitmişti. 

Asya kağıdının başında ağlıyordu çünkü tek arkadaşı oydu ve onunla konuşuyordu ve şimdi oda gitmişti annesi onu canice yırtıp atmıştı ve Asya artık çocuk olmadığını düşünmeye başlamıştı.. Ama halbuki daha henüz 7 yaşındaydı küçük kız.. 


MOR KADEHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin