•Kına•
яüуαηıη αηℓαтıмıуℓα;
Asya üstüne gelinliğini giymişti ve kırmızı bir pelerinde vardı üstünde gerçekten çok güzel olmuştu hemen makyajını da yapmıştım hafif ama güzel bir makyaj olmuştu. Gerçekten peri gibi gözüküyordu asya oturup telefonla ilgilenirken Arda'nın yanınada geldim aynı odadalardı zaten oda gerçekten çok yakışıklı olmuştu, az sonra kına başlıycaktı asya ve arda otururlarken bende odadan dışarı çıkıp gelenlere hoşgeldiniz demiştim Arda'nın annesi olmadığı için halası gelmişti Asya'dan da bir kaç yakın arkadaşı gelmişti ve enes de gelmişti.
Ve kınanın başlamasına az kalmıştı hemen Asya ve Arda'yı çağırmaya gittim.
αѕуαηıη αηℓαтıмıуℓα;
Ablam sonunda odaya gelmişti baya heycanlıydım ve gergindim. Ablam yanımıza geldi ve salona geçmemizi söyledi ablam son kez makyajıma baktıktan sonra bizim salona gitmemizi söyledi ve onunda orda olacağını söyledi. Arda'nın elini sıkı sıkı tutuyordum çünkü gerilmiştim.Arda ile salona yürürken hiç konuşmamıştık ama yüzümden anlıyordu belki gergin olduğumu.
Arda ile salona varmıştık ve birden alkışlar başlamıştı herkes bize bakıyordu ve ben bir tık daha gerilmiştim ama yüzümde hafif bir gülümsede vardı ablam o sırada herkese taç dağıtıyordu kına yakmaya az kalmıştı ablam bize eliyle sandalyelere oturmamızı işaret etmişti, Arda'nın elini bırakmadan sandalyeye oturdum. Ablam taçları dağıtmıştı. Arda'nın halasına taç biraz komik durmuştu kendimi gülmemek için zor tuttum ama tatlı bir teyzeydi Arda'nın halası.
Ve evet ablam kınaları getirmişti elinde bir tepsi vardı içinde kına vardı sanırım ve herkes elinde mumlar ve kafalarında taçlar ile etrafımızda tavaf eder gibi dolanıyordu kendimi gülmemek için zor tutmuştum ama hoşuma da gitmişti biraz sonra ablam yanıma gelmişti tepsi ile ve ben elimi açmamıştım açmamamı söylemişti ablam, ve birden herkese şunu demişti sesli bir şekilde,
"Gelin elini açmıyor ne yapsaak acabaa" demişti. Ve birden diğer elimde 2 adet dolar görmüştüm sanki çeyrek koymuyorlar mıydı?Dolarda yeni çıkmıştı herhalde ve elimi açmıştım ablam kınayı sürüyordu ve benim kınamı sürdükten sonra üstüne bir şey geçirmişlerdi ve arda'ya da aynı şekilde parmağına sürdükten sonra ablam elime bir testi tutuşturdu testiyi kırmam gerekiyordu biraz dolandıktan sonra testiyi yere atmıştım testi kırıldıktan sonra içinden dolar ve şekerler çıkmıştı hemen küçük çocuklar toplamaya başlamıştı ve beş dakikada testinin içinde bişey kalmamıştı. Ve biraz daha vakit geçtikten sonra kına bitmişti sıra dügündeydi.
νє αя∂ıη∂αη αѕуα νє αя∂α ∂üğüηє нαzıяℓαηмαуα gι∂єя~
Asya'nın anlatımıyla
Üzerimdeki pelerini çıkartmış,kırmızı duvak yerine beyaz duvak takmıştım ve ablamın yeni makyajımı bitirmesini bekliyordum.Yaklaşık 10 dakika sonra makyajım bitmişti ablam Arda'nın yanına gidip geri geldi ve artık çıkmamı söyledi.Son kez kendime bakıp odadan çıktım duvağımı yüzüme doğru örttüm ve Ardayı bekledim.Arda yanıma gelip koluma girdi ve salonun kapısının önünde durdu elindeki gülleri yola sermeye başladı ve geri gelip koluma girdi ve salonun ortasına gelip dans etmeye başladık. Çok heyecanlıydım heyecanımı atamıyordum dans ederken her yer duman olmuştu ablam yine yapacağını yapmış organizatörlere kuru buz şovu yapmalarını istemiş.Dans bitmişti masaya oturduk Enes ve Rüyada şahitlerdi ve onlarda oturdu nikah memuru geldi.
Sayın Asya Karadağ,Arda Arslan'ı eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
İçimde birşeyler kıpır kıpır dı ve sesim öyle gür çıkmıştı ki tüm dünya duymuş gibiydi
EVEETTT!
Sıra Arda'ya gelmişti.
Sayın Arda Arslan,Asya Karadağ'ı karınız olarak kabul ediyor musunuz
SONSUZA KADAR EVET!
Ablam bana Arda'nın ayağına basmam için kaş göz yapıyordu ama ben ne kadar kıyamasamda Arda'nın ayağına bastım ama Arda hiç tepki vermedi.
Sıra şahitlerdeydi
Sayın Enes Yılmaz bu evliliğe şahitlik ediyor musunuz
Evet.
Sayın Rüya Karadağ bu evliliğe şahitlik ediyor musunuz
Evett.
Bende belediyemizin bana verdiği yetki ile sizi karı koca ilan ediyorum diyerek elime bir cüzdan vermişti nikâh memuru.
Cüzdanın üstünde "Aile Cüzdanı"yazıyordu içimden bir kaç kez tekrar ettim..
Biz arda ile aile olmuştuk,aile
Artık o benim patronum veya sıradan birisi değildi..o artık benim ruh eşim olmuştu...
Tekrardan dans etmeye başlamıştık ayaklarım topuklu ayakkabıda çok ağrıyordu bir an önce kurtulmak istiyordum su ayakkabılardan. Normal bir şekilde dans ederken korkmuştum.Yine ablam ablalığını yerine getirmişti konfeti patlattı.Arda'ya"Bana evlilik teklifinide böyle yapmıştınız sedyenin altından konfeti patlatmak ile"
"Evet" dedi sadece heyecandan sesi titriyordu cümleleri birleştirmekte o kadar zorlanıyordu ki emindim.
Yaklaşık yarım saat dans ettikten sonra sıra takı törenine gelmişti üstümüze kurdaleleri geçirdikten sonra Arda'nın halasından bana 2 bilezik bir altın gelmişti Arda'ya 200 dolar vermişti halası.
Ablam bana 300 dolar ve 2 bilezik,Arda'ya 2 tane çeyrek altın takmıştı.
Enes'ten bana 3 çeyrek Arda'ya ise 200 dolar takmıştı
Arda bana fısıldayarak "İyi zengin olucaz Asya hanım" demişti bende "Evet Arda bey" diyebilmistim ve takı töreni bitmişti sıra çiçek atmadaydı çiçeği 2 kez atacaktım..
Şarkı çalmaya başladı ve çiçeği attım arkamı döndüğümde herkes çiçeği ablamın elinden almaya çalışıyordu heyecanla ablam bana ben ablama koşarak sarıldık ve sıra ikinci çicekteydi attım ve arkamda Enes'in çiceği tuttuğunu gördüm Arda Enese sarıldı ve salondan şu sesler yükseldi "Rüya Enes Rüya Enes" diye tezahüratlar yapılıyordu ablam ve Enes utanmıştı..
Fotoğraf çekimlerinden sonra herkes dağıldı ve evlerimize gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOR KADEH
Teen FictionKüçük kız ilk kez mor rengini annesi ona vurunca tanımıştı. Hatta ablasına sormuştu "Abla bu ne renk?"demişti. Ablası "mor"dedi ve küçük kız ilk defa mor renkle orda tanışmıştı, biraz vakit geçince ve o renk kolundan gitmeyince ablasına meraklanıp s...