Devam

542 44 9
                                    

Yeni bir güne uyanıp okula gitmiştik. Lise son sınıf olmuştuk.

Nedeshiko, Mina ile sevgili olmuştu. Kirishima ve Denki..onlar hala birbirinin farkında değiller.

Benimde yeni bir ilişkim vardı. Her ne kadar kendimi 'onu seviyorum' diyerek kandırsam da yinede inanmıyordum.

"Todoroki-kun ben erkenden çıkıyoru-"

"Bana ne zaman ismimle seslenmeye başlıyacaksın İzuku?"

..ben sadece ona ismiyle seslenmek istiyorum.

"Üzgünüm Sho..modumda değilim. Ben gidiyorum."

Gelio bana sarılıp yanağımdan öptü. Sahte bir gülümseme ile karşılık verdim. El sallayıp yanından ayrıldım.

Oda farkındaydı ben hala Katsuki'yi seviyorum.

***

Kapının açılması ile irkildim. Kapıya baktığımda evin sahibi olan kişi; İzuku gelmişti.

Hemen yanına koşup onu karşıladım.

"Hoşgeldin! Günün nasıldı? O kimdi sevgilin mi? Doğruyu söylemem gerekirse yakışmıyorsunuz."

Kıkırdayıp saçlarımı karıştırdı.

"Önce bi içeri geçseydim hm? Katsuki?"

Farkına varıp onu içeri geçirdim, koltuğa oturunca bende yanına oturdum.

"Günün nasıldı?"

"Yine aynı şeyler işte."

Bana bakıyordu, gözlerinin yeşili çok güzeldi. Başka bir dünyaya açılan yeşil bir yol gibi derin ve huzur vericiydi.

"Pekâlâ aç mısın?"

"Hayır aç değilim. Sadece biraz yorgunum, ama yorgunluğum sana sarılsam geçer gibi."

Kollarımı açtığım gibi sarıldı bana, bu çok hoştu.

***

Okuldan Kirishima ile ayrıldım. Şuan Shinsou ile Monoma'yı takip ediyrouz. O ikisinin arasında bişey var ve ben bunu çözmeliyim.

***

Mina ile beraber kızların yanına gittik. Çünkü.. Mina kızlar gecesi yapmak istedi şuan hazırlık yapıyorlar.

Ne gereksiz.

İKİNCİ SEZONU BAŞLATMIŞ BULUNMAKTAYİM HAYİRLİ OLSUN SHKCSİGCİSYCHSOCGİSCOUSCYO

Call Me Back • BakuDeku•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin