15

427 39 10
                                    

Okula geldik. Evet geldik. Kacchan inat edip benimle geldi, ve şuan bana öldürecek gibi bakıyor..

"İzuku ? Okul çıkışı bi yerlere gidelim mi?"

"Üzgünüm Todoroki-"

"Bana artık ismimle seslendiğini sanmıştım.."

"Evet, evet. Üzgünüm Shoto, Kacchan'ı eve bırakmam gerekiyor."

"Onu eve bıraktıktan sonra?"

"Olmaz onu yalnız bırakamam."

"Oda bizimle gelsin?"

"Bilemiyorum."

Kacchan'a döndüm.

"Seni öldürebilir.."

Fısıldamıştım.

"Efendim?"

"Hiç yok bişey eğer isterse gelebilir."

"Tamam o zaman."

Katsuki'nin yanına gidip gelmek isteyip istemediğini sordum. Tabiki kabul etti sonuçta birini öldürecek.

Okul çıkışına kadar Katsuki benimle oturdu ve dersleri dinledi, Aizawa'nın dediğine göre yarından itibaren okula devam edebilirmiş.

Okul çıkışı 'Shoto' yanımıza geldi ve ekimi tuttup yanağımdan öptü.

~

Onun İzuku'ya olan her dokunuşu canımı acıtıyor. Benim olanı benden almaya çalışıyor. Onu yok edicem. Kimse benim olana elini süremez.

"İlk nereye gidelim İzuku?"

İzuku bana döndü.

"Nereye gitmek istersin Kacchan?"

"Eh şey, sen nereye gitmek istersin İzuku? Senin seveceğin yerleri görmek istiyorum!"

Ah, bu hafıza kaybı oyunu ne kadar sürecek?

"Peki o zaman parka gidelim, huzur verici oluyor."

Yarım piç elini 'İzuku'mun' omzuna attı ve kendine çekti. Sinir bozucu orospu.

~

Parka geldik. Ama hala içimde kötü bir his var, az sonra kavga çıkar diye korkuyorum..

(Oha harika bı fikir buldum)

Parka gelmiştik ve boş bir bank bulup oturduk.

Ben Shoto ile sohbet ederken Kacchan hala öldürecek gibi bakıyordu bundan emindim.

Önümüzden geçen bir tatlı arabasıyla Kacchan'nın tüm dikkati dağıldı ve tatlı arabasına odaklandı.

"Biraz tatlı istermisin Kacchan?"

Hemen bana dönüp kafa sallamaya başladı. Elinden tutup ayaklandım ve arabaya doğru ilerledim.
Aynı bir çocuk gibi mutluydu, çok şirin.
Gidip hangi tatlıyı alması gerektiğine karar vermesine yardımcı oluyordum.

Dikkatlice tüm tatlılara bakıp düşünüyordu.

"Bunu istiyorum!"

"Tamam o zaman ondan alıyoruz."

"Sağol İzuku!"

Saçlarını okşayıp banka geri döndük, yine Shoto ile konuşmaya devam ettim bu sefer Kacchan daha sakindi.

Bir süre daha oturduktan sonra Shoto'nun dediği şey ile ortam gerginleşti.

"Yıl başı partisine geliceksin değil mi İzuku? Seninle eğlenmek istiyorum."

Kacchan ayağa kalktı.

"Ne diyorsun lan sen?"

"Seni ilgilendirdiğini sanmıyorum."

"En çok beni ilgilendiriyor seni piç!"

"Kacchan dışarıdayız.."

"Sence umrumda mı İzuku?! Bildiğin san yürüyor bu kaltak! Gözümün önünde sevgilime sulanmasınıizliyeyim?!"

"Sevgili mi? Pf, saçmalama istersen Katsuki? O benim sevgilim?"

"NEYDEN BAHSEDİYORSUN SENİ PİÇ?!"

"Sevgilim ile arama girmeyi kes."

Katsuki'nin sessizliğinden sinirini hissedebiliyordum. Sanırım savaş çıkacak..korkuyorum..

"Noldu?"

"________"

"_________________?"

"...."

"TODOROKİ!"

Usenerek yazdim

Call Me Back • BakuDeku•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin