Sasuke, yatakta masum bir şekilde yatan sarışın adama baktı. O kadar huzurlu duruyordu ki az önce ki şeyleri o yapmamış gibiydi sanki.
"Naruto ben-" yüzüne her saniye daha da yaklaşan kişi yüzünden sözleri yarım kalmıştı.
Naruto ve Sasuke'nin dudaklarının arasında santimler kalmıştı adeta. Sasuke yavaşça gözlerini kapatan sarışına baktı. Olduğu yerde dona kalmıştı. O kadar heyecanlanmıştı ki nefes bile almayı unutmuştu. Oda hızlıca gözlerini kapattı ve beklemeye başladı.
"..."
Beklediği şey hiç bi zaman olmamıştı. Onun yerine omzuna düşen ağırlığı hissetti Sasuke. Gözlerini açtı ve omzunda uyuya kalmış adama baktı.
"Hm... Sasuke..."
Hala ismini sayıklıyordu ama çoktan kendinden geçmişti bile. Sasuke o kadar sinirlenmişti ki onu orada omzundan itip yere düşmesini izlemek ve arkasına bile bakmadan giymek istedi. Lakin böyle yapmadı. O kadar güzel uyuyordu ki karşısında ki adam bunu ona yapamadı. Hem o söylediği şeylerde üzerine yük olmuştu Sasuke'nin. Onu ne kadar uzun süre beklediğini anlamıştı. Naruto'nun bunu hak etmediğini anladı.
Sonunda ise Susanoo'yu açarak onu eve taşımak zorunda kalmıştı.
Şimdi ise sarışını çift kişilik yatağa yatırmış seyrediyordu. Baştan aşağı alkol kokan adamın üstünü değiştirip duş aldırmak isterdi ama buna ne gücü ne de cesareti vardı. Üşümemesi için saçını kurutup üzerini iyice örttü.
Kafasını kaldırıp gözlerini odada gezdirdi. Burası Naruto'nun yatak odasıydı. Oldukça genişti. Odaya bağlı bir de banyosu vardı. Sasuke üzerinde ki yorgunluğu atmak için duş almaya karar verdi. Banyonun kapısını açtı ve gözlerini biraz da orada gezdirdi. Büyük bir duş teknesi, iki tane bornoz, iki diş fırçası... kişisel olan çoğu şey iki taneydi. Önceden hazırlandığı belliydi.
Sasuke üzerinde fazla durmadı ve duşunu aldı. Kullanılmamış bornozu giydi ve banyodan çıktı. Bu sefer mutfağa yönelmişti. Mutfak ve salon birdi. Mutfağı salondan ayıran bir tezgah ve masa vardı. Dolaplardan bir kaçını açarak yiyecek bir şeyler aradı. Beklemediğinin aksine ramenden başka şeylerde vardı. Meyve, sebze, et gibi pek çok şey vardı ama şu anda uğraşamazdı bu yüzden dolaptan bir tane misolu ramen kaptı. Su ısıttı ve rameni hazırlayarak hızlıca yedi.
Sonrasın da tekrar Naruto'nun yanına gitti. Üstünü hala giyinmediğini fark etti. Eski kıyafetleri hala ıslaktı bu yüzden Naruto'nun kilerden ödünç almaya karar verdi. Hızlıca dolaba yöneldi ve kapaklarını açtı. Turuncu bir üst ve alt pijama takımını alıp giydi. Beklenmedik bir şekilde bol gelmişti. Tamam Naruto'yla aralarında ki boy farkı yok denecek kadar azdı ama anlaşılan sarışın adam şu iki yılda inanılmaz derece de irileşmişti. Ama Sasuke'de büyümesine rağmen hala zarif bir yapıdaydı. Neyse ki pijama belinden düşmemişti. Bu sayede giyilebilecek olduğuna karar verdi.
Naruto'nun yanına ilerledi ve yatağın kenarına oturdu. Hala uyuyordu. Elini dikkatlice sarı saçlıya götürdü. Parmaklarını yanaklarında gezdirdi. İlk defa Naruto'nun yüzüne bu şekilde bakma ve inceleme fırsatı oluyordu. Sarı saçlı genç iki yılda büyümüştü ve görüntüsü de değişmişti. Saçları daha kısaydı artık. Yüz hatları daha belirgin ve keskin olmuştu, bu görüntü ona olgunluk katmıştı. Parmaklarını bu kez de burun çizgisinde gezdirdi, oradan da kirpiklerine çıktı, sonra ise saçlarına geçirdi parmaklarını. Naruto'yu tekrar keşfediyormuş gibi hissetti.
Sonunda olmak istediği yerdeydi Sasuke. Gözleri yavaşça doldu. Minik minik damlayan gözyaşları Naruto'nun yanağına düştü. Naruto'nun yanağını tutarak baş parmağı ile gözlerini okşadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy Ending | Narusasu
FanfictionSon Vadide ki savaşlarından sonra Naruto gerçek hislerini Sasuke'ye söyler. Peki Sasuke nasıl karşılık verecektir?