°The Last°
"Sasuke"Su dalgalandı. Naruto ve Sasuke o tarafa baktılar. Beyaz saçları dalgalanan adam uçan bir tabletin üzerinde onlara yaklaştı.
"Sen?!" Diye bağırdı Naruto tekrar Sasuke'nin önüne geçerek. "Yine kukla mısın?"
"Seninle ilgilenmiyorum." Dedi Toneri soğukça. "Sasuke'nin cevabını duymak için geldim."
"Ne cevabı-?" Sasuke'ye döndü Naruto karşılığı ise cevaplar değil, göğsüne çarpan bir atkı olmuştu. Naruto donakaldı. Önce elinde ki atkıya sonra da arkasını dönen Sasuke'ye baktı. "Sasuke...?" Anlayamadı Naruto. Hızla öne atıldı ve kolundan tuttu.
"Beni yine mi bırakacaksın?" Dedi aciz bir şekilde. Sasuke kafasını ona çevirdi ve gözlerinin içine baktı. Naruto bir an nefes alamadı sonra dizlerinin üzerine çöküp yere düştü. Sasuke'nin Sharingan'ı gecede parladı. Naruto bulanan gözleriyle Sasuke'ye baktı. Elini kaldırdı, "Gitme-" Diyebildi ama duygularına teslim oldu. Elbette bu Naruto'yu durdurmak için yeterli değildi biliyordu Sasuke ama onu yavaşlatmak için en etkili yoldu. Zayıf noktası Genjutsu'ydu. Kurama'yı da bir süre tutacağına inandı.
"Elveda, Naruto." Elveda, hayatımda ki tek ışık.
Yavaşça tablete adım attı. Toneri kollarını açtı ona. "Bana sakın dokunayım deme." Toneri kan kırmızısı göze baktı ve kolunu yavaşça indirdi. Tablet yukarı doğru hareket etti. "Artık gecikmelere göz yumamam." Dedi Toneri ve elini kaldırdı. Sarı bir küre oluşturdu. Ateş ettiği sırada Sasuke adamın kolunu çevirmeyi başardı ve Naruto'yu teğet geçmesini sağladı ama yerde koca bir delik açılmıştı. Sasuke Toneri'ye ölümcül bir bakış atınca adam elini indirdi. Naruto patlamayla savruldu ve bunca süre elinde sıkıca tuttuğu atkı ateşle birlikte yandı. Toneri, Sasuke'nin Naruto'ya bakmasından yararlanarak bir uyku küresi oluşturdu. Sasuke bunu fark ettiğinde artık çok geçti bedeni uyuştu yavaşça gözleri kapandı.
Sesi duyan diğerleri uyanmıştı ama oraya geldiklerinde artık çok geçti.
"Demek burası Ay'mış. Göl bir çeşit geçit görevi görmüş." Dedi Shikamaru. Naruto hala baygın bir şekilde yatıyordu ağzında ise tek bir kelime sayıklıyordu; 'Sasuke'
...
"Senin hakkında daha çok şey bilmek istiyorum, Sasuke." Huzurla uyuyan yüze baktı Toneri. Eliyle bir küre daha oluşturdu Sasuke'nin üzerinde. Balonun içinde aynı kişiye ait bir çok anı gözüktü; Naruto.
Toneri kaşlarını çattı. "Neden o?"
...
Sasuke yavaşça gözlerini açtı ve olduğu yerde doğruldu. Kaşlarını çatarak etrafa baktı. Büyük bir odada aynı şekilde büyük bir yatağın üzerindeydi. Demek kabus değildi diye düşündü, tekrar Naruto'nun evinde onun yatağında uyanmak için neler vermezdi.
Ayağa kalktı ve pencereden baktı. Burası Toneri'nin kalesiydi. Sasuke odadan çıkarak kalede dolaşmaya başladı. Elbette buraya öylesine gelmemişti. Bu işi kökünden çözmeye karar vermişti, ne pahasına olursa olsun. Ölmeyi bile göze almıştı. Toneri'yi şu ana kadar gözlemlemişti. Yaptığı şeyler yenilir yutulur cinsten değildi. Sıradan biri olmadığını zaten başından beri biliyordu. Olası tüm senaryoları düşündü bu zamana kadar ve en mantıklı çözüm ona teslim olarak kaleyi içeriden bitirmekti. Amacını ve planını öğrenerek bu işe burada son verecekti. Bu sayede de kimsenin canı yanmamış olacaktı. Naruto'ya düzgün bir veda edememişti gerçi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy Ending | Narusasu
FanfictionSon Vadide ki savaşlarından sonra Naruto gerçek hislerini Sasuke'ye söyler. Peki Sasuke nasıl karşılık verecektir?