°The Last°
"Hamura bizzat gelip hürmet etmenden memnun olacaktır." Dedi Toneri. Dün gördükleri tapınağa gelmişlerdi.
İki çocuk kukla yolu aydınlatan fenerler tutuyorlardı. İçeri doğru yürüdüler. Toneri durduğunda önlerin de büyük taş bir küre vardı. Aynı Sasuke'nin daha önce savaşta gördüğü gibiydi. Ama Sasuke, Toneri'nin onu Tenseigan'ın burnunun dibine getirecek kadar aptal olmadığını biliyordu. Bu yüzden söyle bir soru yöneltti, "Sunak bu taş küre değil, değil mi?"
"Hayır, o Tenseigan." Dedi Toneri gülümseyerek. Sasuke yüzünün şeklini hiç bozmadan Toneri'ye baktı.
"Sasuke-sama, burası alt pozisyonda ki kişilerin dua etmek için geldikleri tapınak." Arkadaki uzun beyaz saçlı kukla konuşmuştu. Sasuke kuklayı dinledikten sonra önüne döndü. Gerçek Tenseigan olmadığı ortaya çıkmıştı.
Kaleye geri dönerken etrafı inceledi. Bu kadar güçlü bir koruma sağladığına göre Tenseigan'ın yakında olduğuna tahmin ediyordu. Ve tahminlerinde yanılmamıştı da. Onlardan çokta uzak olmayan farklı bir yapıda güçlü bir çakra gördü. Bingo. Onu bulmuştu. Sasuke belli etmeden sırıttı.
Kaleye geri döndüklerinde Sasuke atkıyı tamir ederken, daha doğrusu etmeye çalışırken, Toneri önünde oturarak onu izliyordu. Bir süre sonra ayağa kalktı. "Dinlenmek için odama gidiyorum. Atkımı takmak için sabırsızlanıyorum." Diyerek gülümsedi ve odadan ayrıldı.
Sasuke kişinin arkasından baktı ve kaşlarını çattı. Gittiğinden emin olduktan sonra yerinden kalktı ve kaleden gizlice çıktı. Kuklalara yakalanmadığından emin olarak hızla hedefine ilerledi.
O sırada Naruto ve diğerleri çoktan yola çıkmışlardı. Dışarıda ki kuklalarla savaşmaları onları yavaşlatmıştı.
Shikamaru gölgesine bağlandığı bir kuklanın ellerini birleştirerek mühür oluşturdu ve yapay Güneş'te bir kapı açıldı. İçeriye girdiklerin yine pek çok kuklayla karşılaştılar. Onları atlatarak kalenin avlusuna indiler.
"Sasuke'nin çakrasını hissede biliyor musun?" Diye sordu Shikamaru Sennin Moda geçen Naruto'ya.
"Evet."
"Yolu göster. Temari, Sai kuklaları oyalayın." Temari ve Sai yavaşlayarak arkalarından gelen kuklalarla ilgilenmeye başladılar. Naruto ise korku ile çarpan kalbiyle hızla koşuyordu.
...
Sasuke pek çok kırmızı küreyi geçtikten sonra daha büyük bir kürenin önünde durmuştu. Sarı renkli bu küre Tenseigan'dı.
Sasuke'nin kılıcı yanında değildi, gözleri ile de bu şeyi parçalayamazdı bu yüzden tek seçeneği Susanoo'yu kullanmaktı. Mor kemikler ortaya çıkmaya ve birleşmeye başladılar.
Susanoo'nun kafatası oluştuktan sonra arkasında bir çok kukla belirdi. Sasuke kaşlarını çattı hızla arkasını dönerek ona doğru atılan kuklalara baktı. Susanoo'nun tek el hareketiyle çoğu kukla uzağa savruldu. Biraz daha uzağa baktığında Toneri'nin de orada olduğunu fark etti. Toneri elini kaldırdığında Sasuke onu çeken bir güç hisseti. Hızlıca Susanoo'yu daha da güçlendirdi ve Toneri'nun bulunduğu yere bir ok fırlattı. Toneri oktan kaçarken Sasuke'ye bakamadı bile. Sasuke bir kaç saniyeden yararlanarak Susanoo'nun kılıcını çıkardı ve Tenseigan'ı ikiye böldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy Ending | Narusasu
FanfictionSon Vadide ki savaşlarından sonra Naruto gerçek hislerini Sasuke'ye söyler. Peki Sasuke nasıl karşılık verecektir?