III. Ekstra - Bana odaklan

142 9 5
                                    

°NSFW°

Naruto o gün işe hiç gitmek istemiyordu. Bu yüzden koltukta kendi halinde oturan siyah saçlı adamın beline sarılmış bir şekilde söyleniyordu.

"İşe gitmesem olmaz mı? Hm Sasuke'm?" Sürekli aynı şeyleri tekrarlamasından bıkmış olan Sasuke ise artık sınırına gelmişti. Naruto'yu bir kedi gibi ensesinden tutup kaldırdı ve onu da sürükleyerek Hokage binasına götürdü.

Shikamaru sonunda gelen Naruto'yu ve onu sürükleyen Sasuke'yi görünce elinde ki kağıtlardan bir saniyeliğine bakışlarını çekti ve selam verdi, "Ne zaman geleceğini merak ediyordum. Sen de hoş geldin Sasuke."

Siyah saçlı adam hızlı bir baş selamı vererek Shikamaru'nun önünden geçti ve Naruto'yu masasına oturttu. Sarışın Hokage biraz somurttuktan sonra hiç bir şey olmamış gibi kağıtlara bakmaya başladı.

Önünde ki belgelere teker teker baktı ve imzaladı. Bazen yanına gelen Shikamaru ve diğer ninjalarla konuşuyor, neler yapmaları gerektiğini söylüyordu. Siyah saçlı olan onun bu odaklanmış halini izlerken zamanın nasıl geçtiğini anlamadı. Kendine geldiğinde çoktan öğlen olmuştu ve tam gitmek için hareketlendiğinde bileğine sarılan elle durdu. Arkasına döndüğünde Naruto'nun ona biraz endişeli ve sorgular gibi baktığını gördü. "Biraz daha kalamaz mısın?" Dedi yumuşak bir tonda.

"Hayır." Sasuke keskin bir şekilde reddettiğinde sarışın Hokage'nin masum ifadesi ağlamaklı bir hal aldı, arkadan gelen kıkırdama ise üzerine kara bulutlar konmasını sağlamıştı. Sasuke tekrar gitmek için adım attığında Naruto'da ayaklandı. "Beni de götür."

"Olmaz." Sasuke onu dinlemeden yürümeye devam edince çareyi arkasından sarılmakta buldu sarışın olan. Kollarını diğerinin beline sıkıca sararak gitmesine izin vermedi ve başını omzuna koyarak onu sıkıştırdı. Sasuke ise herkesin içinde sarılmalarından dolayı biraz utandı ve kulakları kızarmaya başladı.

"Ah tanrım bunu görmek zorunda mıyım?" Shikamaru parmaklarıyla gözlerini ovuşturdu ve iç çekti. Sasuke ise sonunda pes ederek Naruto'ya eşlik etmeye devam etti. Evde boş boş oturmaktan daha iyi diyerek o da bi kaç belge kontrol etmeye başladı.

Akşama doğru Hokage odası sessizleşirken Sasuke üzerinde hissettiği gözlerle kafasını kaldırdı ve mavi gözlerle karşılaştı. Naruto ise izlediği manzaraya yakalandığını anlayınca sakince önüne dönerek öksürdü.

"İstersen önce sen eve dön. Geri kalanını ben hallederim." Diyerek elinde ki kağıdı okurken hafifçe kaşları çatıldı ve bir şeyler mırıldanmaya başladı. Naruto, Siyah saçlı adamın dikkatini dağıttığını şimdilik ona söylememeye karar verdi.

"Sorun ne? Bende bir bakayım." Sasuke, sarışının elinde ki belgede bir sorun olduğunu sanarak endişeyle sordu. Başını hafifçe ona doğru eğdiğinde Naruto'nun da hafifçe diğer tarafa eğildiğini fark etti. Bir kaç saniye duraksayarak yandan ona baktı. Sonra birden kulağının yanına kadar girdi ve hafifçe üfledi.

Naruto ise kulağında hissettiği soğuklukla irkildi ve hızla Sasuke'ye döndü. "Sasuke?" Sorgular gibi baktığında her şey çok hızlı gelişmişti, birden onu çekmiş ve bir bacağını onun diğer tarafına atmış, kucağına oturmuştu. Naruto üzerdeki bedenin şokunu atlatamadan diğerinin konuştuğunu duydu;

"Saçma sapan konuşmayı bırak da bana odaklan." Sol eli çoktan düğmelerini açmaya başlamıştı bile.

Naruto ise hala gözlerini kocaman açmış ilk hamleyi yapan eşine bakıyordu, ki genellikle hiç böyle şeyler yapmazdı.

Naruto kendine gelene kadar Sasuke pelerinini çoktan bir kenara atmış, gömleğinin düğmelerini ise sonuna kadar açmıştı. Hemen siyah saçlı olanı kendine çekti ve dudaklarını birleştirdi. Elleri önce bacaklarının yanına, sonra yavaşça yukarı çıkarak gömleğinin altına girdi. Yumuşak beli hafifçe okşadı.

Happy Ending | NarusasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin