㊂ Sasuke'nin hikayesi

155 8 3
                                    

°488°


"Neden Konoha için bu kadar mücadele ediyorsun?" Diye bağırdı küçük kız. "Konoha dıştan harika olabilir ama içi çöpten farksız!" Ayağa kalkarak yüzünü Sasuke'ye çevirdi. "Uchiha kılanı da Konoha tarafından yutuldu! Buna rağmen neden onlar için bu kadar ileriye gidiyorsun?"

"Çünkü onu seviyorum."

"Bu da ne demek?" Kızın kafası karışmış gibi gözüküyordu. Sasuke devam etti.

"Sevdiğim adam orada yaşıyor. O beni kurtaran yegane kişi." Sharingan'ları parlıyordu karanlık gecede. "Acımı onunla paylaşabilirim, o da benimle paylaşabilir." Gözlerini yere indirdi. Kaynamaktan kızıla dönmüş suya baktı. Gözleri tekrar siyaha dönüştü. "Ben onu korumak istiyorum."

Kız Sasuke'ye inanamayarak baktı. Az önce dövüştüğü adamın böyle bir yanı olduğu aklının ucundan geçmezdi. Sadece zayıflığını kolladı ve belinde ki bıçağı çıkararak karşısında ki adamın boğazına doğrulttu. "Nefret çok daha güçlü bir duygudur."

Sasuke bıçağı tuttu. "İşte bu yüzden onu sevmeye devam ediyorum." Kızın şaşkınlıkla gözleri açıldı. "Beni o kişinin kalbi Konoha'ya bağladı. Bu dünyayı gölgeler arasından desteklemek ve..."

"Ve?" Dedi kız gözleri yere çevrilmişti.

"Onun ışığına bakabilmek için."

Kızın gözleri yeniden büyüdü. Sinirlenerek baktı karşısında ki uzun adama. "Öyle birinin olması imkansız! Yeter artık öldür beni!"

"Chino!" Bir adam topallayarak onlara doğru koştu. Kızın ismini bağırdı. "Fuushin!" Kızda aynı şekilde karşılık verdi. Adam ellerini birleştirdi ama hiç bir şey yapamadan dizleri üstüne çöktü. Kız ismini bağırarak ona doğru koştu. Adamın önünde durarak onunla konuştu. Sasuke de yanlarına gitti. "Artık neden bahsettiğimi anlaman lazım." Dedi ikisine bakarak. Kız Sasuke'nin daha önce dediklerini hatırladı. Adam kızla Sasuke'nin arasına girerek kendini siper etti. Kız adamın arkadan görüntüsüne baktı ve sonunda anladı. "Bu kadar yeter." Diyerek ağladı küçük kız adamın kıyafetlerine tutunarak.

Sasuke'ye Konoha'dan bir mektup geldi. İnsanların tuhaf davranarak bir tür genjutsu altında kaldığı ve yara alınca patlamalarıyla ilgiliydi. Mektupta Konoha'ya gelmesi gerektiği de yazıyordu ama onun yerine tek başına araştırma yapmaya karar verdi Sasuke. Geldiği nokta da burasıydı. Kekkei Genkai'ya sahip yaşlı bir kız çocuğu, katledilmiş bir klan, zenginlerin eğlencesi için dövüştürülen çocuklar.

...

Konoha'ya getirilmiş üç kişi hücrede duruyordu. Kapıdan Kakashi girdi. Küçük kız kalktı ve parmaklıkların oraya gitti. "Bütün sorumluluğu üstleniyorum. Onların bir suçu yok."

"Sakin olun bakayım..." Diyerek elini kaldırdı Kakashi. "Aslında Mizukage-sama sizi gözetim altına almak istiyor."

Mizukage ve arkasında ki adamlar kapıdan girerek hücrenin önüne yürüdüler. "Sizi daha önce duymuştum. Bu yüzden gücünüzü Kirigakure için kullanmanızı istiyorum."

"Neden?" Neden bize böyle bir şans veriyorsunuz?

Kakashi anlamış bir şekilde konuştu. "Yaptıklarınızın bedelini çalışarak ödemeye mecbursunuz." Diyerek güldü Kakashi. "Ah bir şey daha." Dedi aklına gelen düşünceyle. "Şu anda Sasuke..."

Happy Ending | NarusasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin