1~
Bir kaç yıl sonra Sasuke gerçekten de örgü örmeye başlamıştı, yani en azından deniyordu. Salonun yere kadar uzanan pencerelerinin yanında ki koltukta oturuyordu. Naruto dışarıda yağan karla kardan adam yapmıştı. İçeriden minik adım sesleri salona yaklaştı.
"Baba!", "Babacığım!" Diye seslendi iki çocuk. Sasuke başını kaldırıp gülümsedi ve çocukların Naruto'nun yanına gidişini izledi. İki çocuk sürgülü kapıyı açarak Naruto'nun üzerine atladılar. Sarışın adam ani ağırlıkla biraz sendelese de hemen toparlandı. İki çocuğu kovalamaya başladı. Küçük kız ve oğlan gülüşleri her yeri kapladı. Sasuke onları izlerken hafifçe tebessüm etti.
Biraz oynadıktan sonra Naruto ikisini de kolunun altına alarak içeriye girdi.
"Soğuk~" dedi titreyerek Naruto çocukları yere bırakırken. Kapının önünde içeriye girmelerini elinde ki havlularla bekliyordu Sasuke. Gülümseyerek yere çömeldi.
"Menma." İlk önce siyah saçı olanın başına koydu havluyu. Menma gözlerini açtığında babasının ki gibi eşsiz mavileri parladı. "Natsu*." Sonra Menma'dan daha küçük olan sarı saçlı kıza döndü. Onunda gözleri masmavi idi. İkisinin de yanağında aynı Naruto'da olan çizgilerden iki tane vardı.
Q.*Natsu yaz mevsimi anlamına gelen japonca bir kelime.
Menma ve Natsu kıkırdadılar. "Babamı nasıl yendiğimi gördün mü, babacığım?" Dedi Menma kaşlarını çatarak. "Ben de abiciğime yardım ettim!" Dedi Natsu elini kaldırarak. Sasuke onaylayarak başını salladı ve saçlarının kuruduğundan emin olunca havluları aldı. "İşte benim küçük kardeşim!" Menma gülerek hemen konuştu ve Natsu'nun sarı saçlarını sevdi. Küçük kız kocaman gülümsedi abisine.
Sasuke el ele tutuşarak koşturan ikilinin arkasından baktı. Ayağa kalktığında Naruto'nun onu beklediğini gördü. Hafifçe kıkırdadı ve ona doğru yürüdü. Kolunu havaya kaldırarak havluyla sarı saçlarını kuruladı. Uslu uslu duran Naruto birden ellerini eşinin beline sardı ve kafasını eğdi. Sasuke yavaşça gözlerini kapattı ve dudaklarını birleştirdi. Kısa bir öpücükten sonra Sasuke sarı saçları kurutma işine döndü. Naruto ise gözlerini bir an olsun aşık olduğu adamdan ayırmıyordu.
"Neden bana öyle bakıyorsun?" Diye sordu Sasuke imalı bir tonda.
"Eşimin güzelliği ona her geçen gün daha fazla aşık olmamı sağlıyor da ondan." Dedi Naruto siyah saçlara yaklaşıp koklamadan önce. Sonra hafifçe yanağına bir buse kondurdu Sasuke'nin. Hafifçe kızaran Sasuke sarı saçları kurutmuş olacaktı ki havluyu Naruto'nun kafasından çekti.
"Böyle şeyleri nereden öğreniyorsun?" Dedi kıkırdayarak Sasuke.
Naruto gülümseyerek tekrar yüzünü eğdi ve siyah saçlı adamın dudaklarını kendi dudaklarıyla kapattı. Geri çekildiğinde Sasuke'nin kızardığını fark etti ve kıkırdadı. Sasuke ise hafifçe öksürdü ve arkasını dönerek yürümeye başladı, çocukların ve Naruto'nun ıslanan elbiselerini değiştirmek için Manma ve Natsu'nun peşinden gittiler.
2~
Natsu tam 7 yaşına girmişti. Bu yüzden Naruto akşam eve koca bir pasta getirdi.
"Hoş geldin." Dedi Sasuke, kapıda gördüğü sarışın adamla. Naruto'nun saçları bir kaç yıl öncesine kıyasla daha uzundu. Hokageliğin verdiği olgunluk daha ağır basıyordu yüzünde ama hala eski sempatikliği duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy Ending | Narusasu
FanfictionSon Vadide ki savaşlarından sonra Naruto gerçek hislerini Sasuke'ye söyler. Peki Sasuke nasıl karşılık verecektir?