°479°
Huzurlu yaz esintisiyle birlikte her şey normale dönmüştü. Kollarını biraz da olsa iyileştirdikten sonra diğer elleri ile fare işareti yaptılar.
...
Köy kapısının önü insanlarla çevrelenmişti. Bir kaç jounin ninja bile dışarda ki insanları sakinleştirmek için duruyordu.
"Hokage-sama'yla röportaj yapmak için ta nerden geldim haberiniz var mı?"
Konoha ninjalarından en yetkili olan oldukça zor anlar yaşıyordu bu insanlar sayesinde. "Üzgünüm ama şu anda tedavi görüyor. Köy kuralları dahilinde içeri kimseyi alamayız."
Kalabalık gittikçe sinirleniyordu. Bir kaç genç kız bağırdı. "Hakage-sama, Hakage-sama!"
...
"Yerimi Naruto'ya bırakmakla iyi mi yaptım bilemiyorum. İyice popülerleşti." Dedi Tsunade şakayla karışık mutlu bir şekilde.
"Yavaş yavaş kendini geliştirecektir. Şu anda ondan iyi kimse yok. Hem böyle şeylere kapılacak biri değil o." Dedi Kakashi. İçinden şöyle geçirdi; "Yine sözümü tutamadım Obito ama bu sefer üzgün değilim. Naruto bunu hak etti."
Hokage ofisinin kapısı çalındı. "Affedersiniz." İçeri Shizune ve Shikamaru girdi.
İlk konuşan Shizune oldu. "Durum raporu; Raikage-sama'nın maiyeti ve Kazekage-sama'nın maiyeti geldiler. Onları da Naruto'ya götüreyim mi?"
Kakashi ve Tsunade aynı anda onayladılar. Sonra gözler Shikamaruya döndü. "Bir ricam var. Aslında bunu Naruto'ya soracaktım ama şu an resmi değil. Bu yüzden Tsunade-sama...-"
"Anladım Shikamaru. Niyetini anlıyorum."
"Tecrübe kazanıp ona destek olmak istiyorum. Hem bensiz bi şey yapabileceğini sanmam." Shikamaru güldü.
...
"Oi, çak bir yumruk!"
Naruto, Bee'nin uzattığı eline düşünmeden elini uzattı. Ve gülümsedi.
Bir ninja arkasında Kazekage ve diğerlerini oraya doğru getirdi.
"Hey, Gaara." Naruto bir tanıdık yüz daha görünce mutluluğu katlandı. Hemen ayağa kalktı kızıl saçlı çocuğu karşılamak için.
Gaara arkadaşının önünde durdu ve elini uzatarak gülümsedi. Naruto da gülümseyerek Gaara'nın elini tuttu. "Beni yine kurtardın." Dedi Gaara.
Raikage'de katıldı. "Ve bizi de."
"Öncelikle tebrik etmek lazım aslında." Dedi arkadaki Temari gülerek. Diğerleri de katıldılar. "Hokage olmanı kutlarım. İçme sözünü unutmamışsındır umarım?" Gaara hiç olmadığı kadar gülümsüyordu bugün.
Naruto saçlarını karıştırarak güldü. "Hiç unutur muyum!" Herkes gülmesi. Kankuro farklı bir soru yöneltti bu kez. "Yaran nasıl?"
"Göründüğü gibi işte." Canı sıkkındı evet ama koluna takılmamıştı kafası. Yarım kalan kolunu salladı. "Harikayım diyemem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy Ending | Narusasu
FanfictionSon Vadide ki savaşlarından sonra Naruto gerçek hislerini Sasuke'ye söyler. Peki Sasuke nasıl karşılık verecektir?