°494-500°
Naruto ve Sasuke'nin düğününe çok az bir vakit kalmıştı. Bu yüzden herkeste tatlı bir gerginlik hakimdi.
Konohamaru elinde ki kamera ile bütün köyü dolaşıyor, herkesten tebrik mesajı için bir kaç şey söylemelerini istiyordu. Bu onun düğün hediyesi olacaktı.
"Acaba Naruto nii-chan'ın düzgün bir masaj verecek arkadaşı yok mu?" Dedi Konohamaru iç çekerek. Onun da işi zordu, sürekli sorunlar çıkıyordu ama yine de onun aksine diğerleri ne vereceklerini bile bilmiyorlardı. Herkes etrafta dolaşıyor ve ne alacakları konusunda fikir alışverişi yapıyorlardı. Hatta Naruto köyün işleriyle meşgul olurken Kakashi düğün hazırlıklarının sorumluluğunu üstlenmiş ve bunu bir görev haline bile getirmişti. En iyi hediyeyi veren düğüne katılacak, diğerleri ise o gün farklı görevlere yollanacaklardı.
"Dikkatini topla Choji. Bu ciddi bir görev." Shikamaru kollarını çaprazlamıştı. O ve Choji masada oturuyorlardı. Choji sürekli yemek yiyordu.
"Herkes kendi derdine düştü. Böyle giderse hediye almayan sadece biz kalacağız."
"'Biz'den kastın ne?" Choji dondurmasından bir kaşık yedikten sonra konuştu. "Ben çoktan bir şey buldum!"
Shikamaru şok olarak Choji'ye baktı. İlk defa bu hissi tadıyordu. "Ne peki?"
"Onlara bir akşam yemeği hediye edeceğim." Elinde ki zarfı havaya kaldırarak konuştu. Shikamaru o an ikinci bir şok dalgasıyla vurulmuştu. Romantik bir akşam yemeği, bu hem tam Choji'lik hem de hiç Choji'lik olmayan bir hediyeydi. Hezimete uğradığını kabul etti Shikamaru.
Zarfı eline alıp açtığında buranın normal bir yer olmadığını anladı. Fazlaca ünlü ve pahalı bir çay evi için davetiyeydi bu. Şaşkınlığı iki katına çıktı.
Bir süre aralarında tartıştıktan sonra Choji Shikamaru'ya farkında olmadan harika bir hediye fikri vermişti; Balayı.
Restorandan çıkarak yürümeye başlamışlardı. "Bir yerde karar kıldım ama fikre de ihtiyacım var." Dedi Shikamaru kendi zevklerinden emin değildi çünkü.
Tam o sırada Temari karşılarına çıktı. Temari ve Shikamaru'nun yüzü aniden birbirlerine bakarken kızardı.
"Selam.." Shikamaru gerginlikle elini kaldırdı.
"Selam." Temari karşılık verdi. "Nereye gidiyorsunuz?"
"Hiç iş güç... yani yemek yedik. Sen?"
Temari aniden heyecanlandı. "Chuunin sınavları hakkında konuşmak ve buradakileri ziyaret etmek istiyordum."
Shikamaru anladığını belirttikten sonra Choji'ye yaklaşıp fısıldadı. "Kesinlikle o olmaz. Nasıl biri olduğunu biliyorsun." Bir an tüyleri ürperdi Shikamaru'nun.
"Hey." Temari fısıldaşan ikiliye baktı.
Choji elini Shikamaru'nun omzuna koydu, "Shikamaru seninle bir şey konuşmak istiyormuş." Dedi.
"Benimle mi?" Temari şok olarak ikisine baktı. Gözlerinin içi parlıyordu adeta. "Ne hakkında konuşacaksın?"
Shikamaru, Choji'yi yan gözlerle bakarak ne yapacağını bir an düşündü. "Şey düşünüyordum... Balayı hakkında." Temari'nin kalbi daha hızlı atmaya başlamıştı ve yüzünden de anlaşılıyordu. "Yani sen nereye gitmek isterdin?" Diye sordu Shikamaru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Happy Ending | Narusasu
FanfictionSon Vadide ki savaşlarından sonra Naruto gerçek hislerini Sasuke'ye söyler. Peki Sasuke nasıl karşılık verecektir?